Kylläpä täytyy onnitella lomaosakkeen omistajia 😂😂
Tämä Katinkullan uudistus kylpylärannekkellle lopettaa sen osakkaiden ihanan rannekekaupan! Kalliilla ostettu lomaosake on nykyään lähes arvoton, osakas voi nyt ihan itse käyttää sentään omistamansa kylpyläkäynnit!
HC kylpyläsotku
7
114
Vastaukset
Mitäs muutosta siellä on tullut, kun aloituksesta tuo ei oikein selviä?
- Anonyymi
Kylpylärannekkeita ei saa enää myydä eikä jakaa kuin perheen omaan käyttöön. Omistajaetu rajataan vain osakkaan omaan käyttöön
Anonyymi kirjoitti:
Kylpylärannekkeita ei saa enää myydä eikä jakaa kuin perheen omaan käyttöön. Omistajaetu rajataan vain osakkaan omaan käyttöön
Ihan järkevää kyllä noin.
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Ihan järkevää kyllä noin.
Juu, paitsi ettei ole. Vaikuttaa moneen asiaan. Esimerkiksi osakkeen vuokraaminen ulkopuoliselle ei voi sisältää enää kylpyläranneketta. Ranneke on vain osakkeen omistajan käyttöön.
Anonyymi kirjoitti:
Juu, paitsi ettei ole. Vaikuttaa moneen asiaan. Esimerkiksi osakkeen vuokraaminen ulkopuoliselle ei voi sisältää enää kylpyläranneketta. Ranneke on vain osakkeen omistajan käyttöön.
Kun tuota HC:n ilmoitusta asiasta katsoin
https://ibb.co/KcPbdK8q
Niin en kyllä itse asiaa samalla tavalla tulkitse. Jos on viikko-osake missä kylpyläosake niin kylpylärannekkeita saa osakkeiden mukaisen määrän viikoksi (7 käyntiä kaikissa).
Taikka jos on kiertävä viikko-osake niin saa yhä osakkeita vastaavan määrän rannekkeita joissa 7kpl kylpyläkäyntejä ja voimassa vuoden.
Ja jos kylpyläosake joka kalenterivuoden voimassa, niin rannekkaita saa yhä osakkeita vastaavan määrän joissa 123kylpyläkäyntiä/ranneke.
Eli se mikä muuttunut niin noista osakkeista ei voi enään "irroittaa" yksittäiskäyttö/kertakäyttö rannekkeita ja myydä niitä eteenpäin virallista kylpyläkäyntihintaa halvemmalla ja tehdä sille bisnestä. Eli ihan järkevä ja perusteltu muutos.
Itsellä ei katinkultaan sinänsä ole mitään "siteitä" muutamia Villas äkkilähtö majoittumisia enempää ja en ole aktiivinen kylpylässä kävijä joten minulle periaatteessa ihan sama, mutta tajuan kyllä miksi tuohon päädytty.- AnonyymiUUSI
santtu_1975X kirjoitti:
Niin en kyllä itse asiaa samalla tavalla tulkitse. Jos on viikko-osake missä kylpyläosake niin kylpylärannekkeita saa osakkeiden mukaisen määrän viikoksi (7 käyntiä kaikissa).
Taikka jos on kiertävä viikko-osake niin saa yhä osakkeita vastaavan määrän rannekkeita joissa 7kpl kylpyläkäyntejä ja voimassa vuoden.
Ja jos kylpyläosake joka kalenterivuoden voimassa, niin rannekkaita saa yhä osakkeita vastaavan määrän joissa 123kylpyläkäyntiä/ranneke.
Eli se mikä muuttunut niin noista osakkeista ei voi enään "irroittaa" yksittäiskäyttö/kertakäyttö rannekkeita ja myydä niitä eteenpäin virallista kylpyläkäyntihintaa halvemmalla ja tehdä sille bisnestä. Eli ihan järkevä ja perusteltu muutos.
Itsellä ei katinkultaan sinänsä ole mitään "siteitä" muutamia Villas äkkilähtö majoittumisia enempää ja en ole aktiivinen kylpylässä kävijä joten minulle periaatteessa ihan sama, mutta tajuan kyllä miksi tuohon päädytty.Katsoppa vaikka katinkulta facebook ryhmää, kyllä siellä muutkin osakkaat on asiaa kyselleet ja vihaista väkeä on.
- AnonyymiUUSI
santtu_1975X kirjoitti:
Itsellä ei katinkultaan sinänsä ole mitään "siteitä" muutamia Villas äkkilähtö majoittumisia enempää ja en ole aktiivinen kylpylässä kävijä joten minulle periaatteessa ihan sama, mutta tajuan kyllä miksi tuohon päädytty.Osakkaan käyttöön..... Rajataan etu osakkaan käyttöön, niin ainakin tuolla ryhmässä oli päädytty asiaa tulkitsemaan. Osakkaan pitää itse olla noutamassa ranneke ja sen voi jakaa perheen käyttöön, ei ulkopuoliselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem362699- 141476
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k41156Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3401099- 531038
- 45904
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20889- 45790
- 46788
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61784