Tulkaa kokeilkaa itse miltä tuntuu olla köyhä ja vähäosainen
Vihaan suomalaisuutta ja Suomen kulttuuria ja suomalaisia. Remontti reiskat pois hallituksesta
Tekisi muutama voima sana vielä laittaa
Rikkaat p*skiaiset Kajaanissa
86
578
Vastaukset
- Anonyymi
Vaurastumista ei suoda persuille ja kokkareille
- AnonyymiUUSI
Kateellisen vassarin puhetta. Antakaa keisarille mikä keisarille kuuluu, kuuluu sananlasku. Työtätekevä on rahansa ansainnut, ja kellään, ei edes säälittävällä vassarilla ole mitään oikeutta alkaa niitä vaatimaan kateuksissaan pois.
- Anonyymi
Persuilta ja kokkareilta ja hyvä osaisilta rahat pois.
- AnonyymiUUSI
Kommunistin puhetta. Teidän mukaan kaikilla tulisi olla tasapuolisesti yhtä kurjaa eikä kellään saisi olla rahaa. Tuttua puhetta menneiltä vuosikymmeniltä, kun kommunistiperheiden lapset räkyttivät normaalien perheiden lapsille että nämä ovat porvarisikoja, kun nämä kävivät kesätöissä tienaamassa opintorahansa. Vasemmislaiset ovat niin patalaiskaa kateellista porukkaa kuin olla ja voi. Mene töihin tienaa sinäkin itsellesi rahaa niin ei tarvitse kadehtia.
- Anonyymi
Hyvänen aika,muuta pois maasta,mene sinne missä asiat on hyvin. Ei kannata vihaamalla terveyttään menettää .
- Anonyymi
Anna rahat siihen. Nii i
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna rahat siihen. Nii i
Pyydä työkkärista, sano että lähdet työnhakuun Venäjälle. Menolippu järjestyy nopeasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anna rahat siihen. Nii i
Tienaa itse rahasi, mitä sinä meiltä kerjäät niitä. Köyhyytesi tulikin jo selville eli odotat nytkin käsi ojossa rahaa muilta ilman että tekisit asioille itse jotain. Venäjälle voidaan kyllä kyyditä ilmaiseksi, ja auttaa rivakalla niskaperse-otteella rajan yli.
- Anonyymi
Ihan itestä kiinni. Käy kouluja ja mee sitten hyväpalkkaisiin töihin, niin varakkaat ovat tehneet ja tekevät.
- Anonyymi
Kyllä. Ammattikoulun asentaja-koneistajalinjan kautta tekuun, yliopistoon ja yrittäjäksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Ammattikoulun asentaja-koneistajalinjan kautta tekuun, yliopistoon ja yrittäjäksi.
On niitä amismiljonäärejäkin Kajaanissa. Hattua nostan.
- AnonyymiUUSI
Kerropa miten teen sen kun on laaja alaiset oppivaikeudet ja skitsofrenia lisäksi? Käytännössä mahdotonta
Ei ole niin yksinkertaista kuin luulet sinä mukamas kaikki tietävä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa miten teen sen kun on laaja alaiset oppivaikeudet ja skitsofrenia lisäksi? Käytännössä mahdotonta
Ei ole niin yksinkertaista kuin luulet sinä mukamas kaikki tietäväSitten ei auta kuin kärvistellä elämä läpi itsesäälissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole niin yksinkertaista kuin luulet sinä mukamas kaikki tietäväOnko se sitten meidän muiden suomalaisten vika että pitää alkaa vaatimaan ettemme saa tienata ja haukkumaan täällä!? Mitä sinä meitä syytät ongelmistasi? Me emme ole niihin syyllisiä. Hae työkyvyttömyyseläkettä, toimeentulotukea ja muuta apua jos et saa tai kykene töihin. Niin joutuu tekemään moni muukin muistakin saurauksista. Oppimisvaikeuksiin saat apua myös oppilaitoksilta. Raa'asti sanottu, mutta meitä on turhaa ryhtyä syyttämään.
- AnonyymiUUSI
Ei onnistu mulla. Aivovammatauti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sitten meidän muiden suomalaisten vika että pitää alkaa vaatimaan ettemme saa tienata ja haukkumaan täällä!? Mitä sinä meitä syytät ongelmistasi? Me emme ole niihin syyllisiä. Hae työkyvyttömyyseläkettä, toimeentulotukea ja muuta apua jos et saa tai kykene töihin. Niin joutuu tekemään moni muukin muistakin saurauksista. Oppimisvaikeuksiin saat apua myös oppilaitoksilta. Raa'asti sanottu, mutta meitä on turhaa ryhtyä syyttämään.
Sinä paskiaienen roisto juppi. Älä kuule vekuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu mulla. Aivovammatauti.
Älä sitten ryttyile muille ongelmistasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei auta kuin kärvistellä elämä läpi itsesäälissä.
Tämän takia Mersu persujen kannatus pohja mudissa paska puolue. Heikkoja ei auteta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei auta kuin kärvistellä elämä läpi itsesäälissä.
Juuri näin 👍
- Anonyymi
Tee asialla kotain, opiskele, eti töitä, jos se vaatii muuttoa, tee se! Vain sinä pystyt vaikuttamaan, selittelyt on paskaa.
- AnonyymiUUSI
Kaikki muut työssäkäyvät, kuten hallituksessakin olevat, ovat aikanaan opiskelleet ja itse raivanneet itselleen sen uran. Kaikki on itsestään kiinni. Edes rikkaat eivät ole mitään peruskoulutaustaisia vaan kaikki ovat opiskelleet. Se vaan on helppoa syyttää muita omista ongelmista ja alkaa vaatimaan etteivät muutkaan saa tienata.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ovat aina olleet pienen ja heikon puolella. Koulutusta on tärkeää tukea, tästä syystä perussuomalaiset ovat saaneet maahan useamman supertietokoneen ja siihen liittyvää opetusta.
Perusopetusta, korkeakouluopetusta ja muuta koulutusta, sitä on jatkuvasti kehitetty ja parannettu.
Marinin hallitus toi kouluihin inkluusion, eli häiriköt laitettiin toisten kanssa samoihin luokkiin. Luokkakoko kasvoi jopa 60-70 oppilaaseen. Opeta siinä sitten. Nyt on asian suhteen tehty korjausliike, mistä kiitos perussuomalaisille.- AnonyymiUUSI
Juu ja sen olemme saaneet selville tällä hallituskaudella
T AP
- Anonyymi
Eipä Kajaanissa miljonäärejä ihan läjäpäin ole. Näitä wanna be rahamiehiä on sitten enemmänkin. Puheet on isoja lehtienkin palstoilla mutta eipä sitä massia sitten tosipaikassa olekaan.
- Anonyymi
Muutamia kymmeniä on. Pääosin itse tehneet rahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutamia kymmeniä on. Pääosin itse tehneet rahansa.
Höpö höpö maksimissaan seittämän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö maksimissaan seittämän.
Sen verran on jo Purolassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran on jo Purolassa.
lehtikankaalla yksi julkkis tatuoitu köriläs, kätössä teerisuon vesskossa ja liikuntapaikkojen huoltaja ( polovisen) räkyttäjä …näitä riittääpi
- Anonyymi
Vihaan hippejä ne on vihollisia
- Anonyymi
Mädättävät maan ja lapsien mielet.
- Anonyymi
Eli rikkaiden kannattaa muuttaa pois Kajaanista, se varmasti auttaa kun kukaan ei kuluta tai käytä sitten paikallisia palveluita.
- AnonyymiUUSI
Itse hankittu varallisuuteniko ahdistaa, tyhmää, alikoulutettua ja aivopestyä kommunisti luuseria.
Vinkki.
Opettelet ensin lukemaan ja sitten yrität päästä, edes johonkin suojatyöpaikkaan.
Kovasti säästäen ilman että saisit valtiontukia, alkaisi sinunkin varallisuutesi kasvaa.- AnonyymiUUSI
Ei ole mahdollista mennä töihin skitsofrenian ja laaja alaisten oppisvaikeuksien takia. Sinä et tajua mistään mitään ennenkuin koet saman itse. Ainakin seuraavissa vaaleissa teidät heitetään ulos vallasta. Ylimielistä roska sakkia nuo varakkaat ja muut hyvä omaiset
Pienituloiset ja vähäosaiset ovat sata kertaa välittävämpää ja parempaa seuraa kuin nuo hyväosaiset kiusaajat - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mahdollista mennä töihin skitsofrenian ja laaja alaisten oppisvaikeuksien takia. Sinä et tajua mistään mitään ennenkuin koet saman itse. Ainakin seuraavissa vaaleissa teidät heitetään ulos vallasta. Ylimielistä roska sakkia nuo varakkaat ja muut hyvä omaiset
Pienituloiset ja vähäosaiset ovat sata kertaa välittävämpää ja parempaa seuraa kuin nuo hyväosaiset kiusaajatKukas teidät sitten elättää jos rikkaat hävitetään? Eikös siellä vasemmistonkin paratiisissa neukkulassa kuulunut vain alle 20% puolueeseen ja heistäkin vain muutamalla prosentilla oli valtion omaisuus hallussaan. Sama juttu Venäjällä. Putinin lähipiirillä ja oligarkeilla käytännössä koko Venäjän valtion omaisuus ja raaka-ainevarat hallussaan. Ei ihme, että Vienan Karjalassa nähdään nälkää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pienituloiset ja vähäosaiset ovat sata kertaa välittävämpää ja parempaa seuraa kuin nuo hyväosaiset kiusaajatMiksi heletissä sitten alat aukomaan päätäs meille työssäkäyville jotka tienaamme työllämme rahamme? Me emme ole syypäitä sinun ongelmiin. Jos tienaamme rahamme se ei kuulu sinulle eikä skitsofreniastasi huolimatta sinulla ole mitään oikeutta alkaa haukkumaan meitä kiusaajiksi. Huomaa kyllä että sinulla on ongelmia. Nytkin saat lunta tupaan ihan ansaitusti kun aloitit itse räyhäämällä haukkumaan muita. Jos ottaisit asian eri taval,la esille sinua kuunneltaisiin. Laaja alaisiinoppisvaikeuksiin saat apua oppilaitoksisssa. Autistit ja leivästi kehitysvammaisetkin kykenevät suoritutumaan opinnoista kun he itse pyytävät apua ja heitä autetaan pyytämättäkin. Skitsofreniaan saat apua mielenterveyden hoitoyksiköistä. Mutta niin kauan kuin sinä alat täällä haukkumaan saat itse paskaa palautetta ihan ansaitusti. Ongelmasi ovat ikäviä mutta ne eivät oikeuta sinua rähisemään muille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi heletissä sitten alat aukomaan päätäs meille työssäkäyville jotka tienaamme työllämme rahamme? Me emme ole syypäitä sinun ongelmiin. Jos tienaamme rahamme se ei kuulu sinulle eikä skitsofreniastasi huolimatta sinulla ole mitään oikeutta alkaa haukkumaan meitä kiusaajiksi. Huomaa kyllä että sinulla on ongelmia. Nytkin saat lunta tupaan ihan ansaitusti kun aloitit itse räyhäämällä haukkumaan muita. Jos ottaisit asian eri taval,la esille sinua kuunneltaisiin. Laaja alaisiinoppisvaikeuksiin saat apua oppilaitoksisssa. Autistit ja leivästi kehitysvammaisetkin kykenevät suoritutumaan opinnoista kun he itse pyytävät apua ja heitä autetaan pyytämättäkin. Skitsofreniaan saat apua mielenterveyden hoitoyksiköistä. Mutta niin kauan kuin sinä alat täällä haukkumaan saat itse paskaa palautetta ihan ansaitusti. Ongelmasi ovat ikäviä mutta ne eivät oikeuta sinua rähisemään muille.
Itse rähisette maahanmuuttajille ja pienituloisille kelan tukien saajille jotem sinuna en huutelis yhtään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi heletissä sitten alat aukomaan päätäs meille työssäkäyville jotka tienaamme työllämme rahamme? Me emme ole syypäitä sinun ongelmiin. Jos tienaamme rahamme se ei kuulu sinulle eikä skitsofreniastasi huolimatta sinulla ole mitään oikeutta alkaa haukkumaan meitä kiusaajiksi. Huomaa kyllä että sinulla on ongelmia. Nytkin saat lunta tupaan ihan ansaitusti kun aloitit itse räyhäämällä haukkumaan muita. Jos ottaisit asian eri taval,la esille sinua kuunneltaisiin. Laaja alaisiinoppisvaikeuksiin saat apua oppilaitoksisssa. Autistit ja leivästi kehitysvammaisetkin kykenevät suoritutumaan opinnoista kun he itse pyytävät apua ja heitä autetaan pyytämättäkin. Skitsofreniaan saat apua mielenterveyden hoitoyksiköistä. Mutta niin kauan kuin sinä alat täällä haukkumaan saat itse paskaa palautetta ihan ansaitusti. Ongelmasi ovat ikäviä mutta ne eivät oikeuta sinua rähisemään muille.
Islamille ja muslimeillekkin rähisette aivan tarpeeksi joten metsä vastaa kun sinne huudetaan. Se rasismi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut ja äärioikeisto aina näyttää esimerkkiä mite aina aletaan aukomaan päätä ja kohteena ovat toisinajattelijat ja maahanmuuttajat ja uskonnolliset vähemmistöt jotka poikkeaa kristinuskossa että sellainen tekopyhä älynjättiläinen se sinäkin olet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, hankkiudu ammattiauttajien luo, täällä räyhääminen ei auta. Käytä ennemmin energiaa itse parantamiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulet vielä näkemään helvetin ymmärtämätön. Taivaassa on paikkoja rajatusti, eli kunnioita heikompia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, hankkiudu ammattiauttajien luo, täällä räyhääminen ei auta. Käytä ennemmin energiaa itse parantamiseen.
Aloittajahan se räyhää kateuksissaan kuten sinäkin teet. Suurin meteli lähtee teistä tyhjäntoimittajista, eikä tätäkään ketjua olisi ilman teitä rupusakkia. Te tarvitsette kuria ja järjestystä ja valvottua pakkohoitoa. Ylhäällä mainittiin syyksi skitsofrenia. Se selittää kommenttinne, ne ovatkin varsin harhaisia. Toki samaahan aiheuttaa vasemmistolaisuus 😁 Mutta jatka toki kiukuttelua, et saavuta sillä mitään sillä me varakkaat jatkamme varakasta elämäämme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut ja äärioikeisto aina näyttää esimerkkiä mite aina aletaan aukomaan päätä ja kohteena ovat toisinajattelijat ja maahanmuuttajat ja uskonnolliset vähemmistöt jotka poikkeaa kristinuskossa että sellainen tekopyhä älynjättiläinen se sinäkin olet
Hyvä että meni tunteisiisi. Ehkäpä opit olla jatkossa asiallisempi. Millaista vastausta odotit kun alatte syyttämään normaaleja ihmisiä ongelmistanne? Eihän se ole yhteiskunnan vika jos teillä on harhoja ja selkeitä ongelmia vihan hallinnassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Islamille ja muslimeillekkin rähisette aivan tarpeeksi joten metsä vastaa kun sinne huudetaan. Se rasismi
Huomaa että osui ja upposi sinuun. Sinä tulit räyhäten syyttämään muita omista ongelmistasi ja nyt alahuulesi väpättää kun saitkin neppariisi. Mitäs alat syyttämään muita ongelmistasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse rähisette maahanmuuttajille ja pienituloisille kelan tukien saajille jotem sinuna en huutelis yhtään
Maahanmuuttajat on palautettava takaisin kotimahinsa. Kela taikaseinä on suljettava.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varakkaana en ole rähissyt missään kellekään maahanmuuttajalle koska sellaiseen ei ole tarvetta, joten nyt on niin ettei sinulla ole varaa huudella meille yhtään mitään jotka maksamme sinunkin joutenolon. Pidä siis suusi kiinni äläkä ala syyttelemään muita ongelmistasi jos et halua ongelmia. Sinulla on selkeästi harhoja siitä mitä muut mielestäsi sanovat ja ajattelevat, joten tarvitset kipeästi hoitoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pienituloiset ja vähäosaiset ovat sata kertaa välittävämpää ja parempaa seuraa kuin nuo hyväosaiset kiusaajatHuomaa selkeästi että kärsit skitsofrenian harhoista, sillä kuvittelet muiden olevan ylimielistä roskasakkia. Sellainen on vaarallista puhetta. Tarvitset hoitoa, ihan yleisen turvallisuuden takia joten huoli-ilmoitud on paikallaan. Asia ei ole niin kuten ajattelet. Ei kukaan vihaa sinua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajahan se räyhää kateuksissaan kuten sinäkin teet. Suurin meteli lähtee teistä tyhjäntoimittajista, eikä tätäkään ketjua olisi ilman teitä rupusakkia. Te tarvitsette kuria ja järjestystä ja valvottua pakkohoitoa. Ylhäällä mainittiin syyksi skitsofrenia. Se selittää kommenttinne, ne ovatkin varsin harhaisia. Toki samaahan aiheuttaa vasemmistolaisuus 😁 Mutta jatka toki kiukuttelua, et saavuta sillä mitään sillä me varakkaat jatkamme varakasta elämäämme.
Sinä olet vain puhuva appelsiini. Mehut puristetaan pois ja joudut kompostiin. Savu nousee korvista siinä vaiheessa kunnes tuli saavuttaa keskipisteen. Minä kellun ja kellun.
- AnonyymiUUSI
Perussuomalaiset heikon puolella 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Mäkin nauroin pystyyn t Ap 😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Teidän sosialistiwokettajilta luulis löytyvän pelastus, mutta kun niidenkin johtajistosta kuuluu, että "oma kansa ensin"- ajattelu on vahingollista. Ne kyllä huolehtivat heikoista, mutta ulkomaiden heikoista. Marinkin näytti esimerkkiä ja lähti pitämään ulkomaiden heikoista huolta. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teidän sosialistiwokettajilta luulis löytyvän pelastus, mutta kun niidenkin johtajistosta kuuluu, että "oma kansa ensin"- ajattelu on vahingollista. Ne kyllä huolehtivat heikoista, mutta ulkomaiden heikoista. Marinkin näytti esimerkkiä ja lähti pitämään ulkomaiden heikoista huolta. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mamut ovat Suomen Pelastus. Me kurjat ei selviydytä enää. Me kuolemme ja näemme junia taivaalla joilla on siivet ja isot kiiluvat silmät. Porvarit tappaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin nauroin pystyyn t Ap 😂😂😂
..ari partanenko ( ap)
- AnonyymiUUSI
Perussuomalaiset ovat aina olleet pienen ja heikon puolella. Koulutusta on tärkeää tukea, tästä syystä perussuomalaiset ovat saaneet maahan useamman supertietokoneen ja siihen liittyvää opetusta.
Perusopetusta, korkeakouluopetusta ja muuta koulutusta, sitä on jatkuvasti kehitetty ja parannettu.
Marinin hallitus toi kouluihin inkluusion, eli häiriköt laitettiin toisten kanssa samoihin luokkiin. Luokkakoko kasvoi jopa 60-70 oppilaaseen. Opeta siinä sitten. Nyt on asian suhteen tehty korjausliike, mistä kiitos perussuomalaisille.
Saksi purra Heikon puolella samalla kun kurjistaa heitä 😂😂😂😂😂 - AnonyymiUUSI
Muuta sitten pois jos vihaat tätä maata. Näet sitten ettei köyhällä ole parempaa ulkomailla. Suomessa sinulla on varmat tuet, muualla ei. Köyhyyteen auttaa työnteko monessa tapauksessa.
- AnonyymiUUSI
Viinaa viinaa. Se helpottaa.
- AnonyymiUUSI
Miksi olet täällä?
- AnonyymiUUSI
Siksi PS! Saadaan rotia tähän touhuun!
- AnonyymiUUSI
Ei tule tapahtumaan sinä makkaran paisto kaljottelija Mersu persuu. Demarit voittaa vaalit kansa on eri mieltä kuten kuten te hahaha
AP - AnonyymiUUSI
Teiltä rikkailta persup**kiaiailta pitää ottaa rahat pois. Te ette ansaitse niitä. Sitten voitte kokeilla miltä tynruu hakea työtä
- AnonyymiUUSI
Viinaa joo kotioville, sillä heikot paranee ja kelat sekä velat unohtuu.
- AnonyymiUUSI
Ei persuille enempää rahaa ovat saaneet jo riittävästi. Demarit vaali voittoon.
- AnonyymiUUSI
Jokaiselta rikkaalta p***kapersults pitää ottaa rahat pois.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaiset-vaatii-muutosta-suomalainen-koulu-hyljeksii-lahjakkaita/
Tuossa jutussa on totta ihan joka sana. Lahjakkaille nuorille tulisi saada omat tasoryhmät, joissa voisi opiskella nopeampaan tahtiin ja myös opetussuunnitelman ulkopuolelta, eli lahjakas yläastenuori voisi suorittaa vaikkapa lukion kursseja ja pitkää matematiikkaa, jos vain siihen on valmiudet. Useimmilla erittäin lahjakkailla on kehittyneet opiskelutekniikat ja opiskelu on helppoa.
Tällä hetkellä kuitenkin vain Etelä-Suomen parhaissa lukioissa on mahdollisuus suorittaa yksittäisiä yliopiston kursseja, joista suoritusmerkinnät voi sitten myöhemmin hyväksilukea korkeakouluopinnoissa ja valmistua nopeammin. Esimerkkeinä näistä ovat yliopiston fysiikan peruskurssit, matematiikan propedeuttiset kurssit ym. Erityislahjakkaiden kanssa voi mennä varmaan syvemmällekin. Monelle kun opiskelu on elämäntapa.- AnonyymiUUSI
Tuonkin takia erityislahjakkaiden lasten vanhemmilla on hyvä syy äänestää perussuomalaisia.
- AnonyymiUUSI
Hönö linkittää 😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuonkin takia erityislahjakkaiden lasten vanhemmilla on hyvä syy äänestää perussuomalaisia.
Ne tapetaan se on varma. Emme sali heidän menestyä
- AnonyymiUUSI
Rikkaiden porvarisikojen sikalapset saavat automaattisesti kaikkirahat ja köyhiltä leikataan. P**ka porvareilta tulee ottaa kaikki rahat
- AnonyymiUUSI
Ei tulla kokeilemaan kun ei ole tarvetta. Aloittaja kaipaa selvästi apua mielenterveysongelmiin.
- AnonyymiUUSI
Haista paska rikaspaska!! Sinä lähdet vielä joku päivä montulle paska tule kokeilemaan rikas paska milta tuntuu olla köyhä
- AnonyymiUUSI
Tällaiset rikkaat persup***kat pitäisi repiä ulos hallituksesta. On rikkaiden vika että köyhät kärsivät. Rahat pois rikkailta roskasakilta
- AnonyymiUUSI
SENKIN PASKIAINEN1 VIET RAHAT JA RÄYHÄÄT RAUHALLISILLE IHMISELLE YKLIMIELINEN PASKAHINTI VAJAAPÄINEN RAHARUHTINAS SINULTA VFIEMME RAHAT POIS KOSKA OIKEUS KATOTAAN KUOINKA HMYILYTTÄKÖ
- AnonyymiUUSI
Mene hoitoon persupwlle, sinulla ei ole oikeutta tulla sanomaan mitään meille köyhille
- AnonyymiUUSI
Minä haluisin olla seksiorja. Oikein villiä persuhomostelua.
- AnonyymiUUSI
Sitten sinun kannattaa olla vasemmistoleirissä tai kepussa. Viime viikolla hesarissa oli juttu kansanedustajasta, joka halusi normalisoida seksin myynnin helppona ja hyvänä tapana saada opiskeluihin rahaa. Merja Kyllöselle oli aikoinaan annettu hyvä neuvo lapsensaantiongelman ratkaisuun mennä kepun puolueristeilylle ja vastahan kepulainen avustaja kärysi pornon tekemisestä puoluetoimistolla.
- AnonyymiUUSI
PASKA RIKKAAT TULEE HÄVITTÄÄ KUTEN KOKOOMUKSEN LAHTARIT
- AnonyymiUUSI
Kuka teidät sitten elättää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka teidät sitten elättää?
Ryöstämme ja raastamne omat pois.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä omat? Eikö tuo sisällissota jo kerran käyty ja hävisitte.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli turvautuisit rikokseen vain sen takia että harhoissasi kuvittelet rikkaiden olevan jokin huka ja olet oikeutettu viemään heiltä omaisuuden väkisin rikollisin keinoin. Pakkohoitoon tulisi kohdallasi turvautua ihan yhteiskunnan kannalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli turvautuisit rikokseen vain sen takia että harhoissasi kuvittelet rikkaiden olevan jokin huka ja olet oikeutettu viemään heiltä omaisuuden väkisin rikollisin keinoin. Pakkohoitoon tulisi kohdallasi turvautua ihan yhteiskunnan kannalta.
Ole hiljaa porvarisika!
- AnonyymiUUSI
Rikkaat p***akokkarehomot pitäisi poistaa tästä maasta pois haittaamassa kansalaisia.
- AnonyymiUUSI
Sitten ei ole ketään jolta voi verottaa rahat teidän sossuetuuksiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei ole ketään jolta voi verottaa rahat teidän sossuetuuksiin.
Lopeta se lässytys. Mene hoitoon porvaripersu
- AnonyymiUUSI
Jo on harhat ja psykoosit jollain köyhällä. Kannattaisi hakeutua hoitoon
- AnonyymiUUSI
suomalaiset rikkaat pitäsi panna menettämään rahat meille työttömille. meillä on oikeus ottaa rikkailta kun he ryöstävät meiltä. meillä on okeus ot taa paskjjaporvrilta joka kyykyttää
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302592- 111262
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331002- 44871
- 45844
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20829Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44716
- 46646