Rikkaat p*skiaiset Kajaanissa

Anonyymi-ap

Tulkaa kokeilkaa itse miltä tuntuu olla köyhä ja vähäosainen

Vihaan suomalaisuutta ja Suomen kulttuuria ja suomalaisia. Remontti reiskat pois hallituksesta

Tekisi muutama voima sana vielä laittaa

86

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaurastumista ei suoda persuille ja kokkareille

• Anonyymi
        UUSI

Kateellisen vassarin puhetta. Antakaa keisarille mikä keisarille kuuluu, kuuluu sananlasku. Työtätekevä on rahansa ansainnut, ja kellään, ei edes säälittävällä vassarilla ole mitään oikeutta alkaa niitä vaatimaan kateuksissaan pois.

• Anonyymi

Persuilta ja kokkareilta ja hyvä osaisilta rahat pois.

• Anonyymi
        UUSI

Kommunistin puhetta. Teidän mukaan kaikilla tulisi olla tasapuolisesti yhtä kurjaa eikä kellään saisi olla rahaa. Tuttua puhetta menneiltä vuosikymmeniltä, kun kommunistiperheiden lapset räkyttivät normaalien perheiden lapsille että nämä ovat porvarisikoja, kun nämä kävivät kesätöissä tienaamassa opintorahansa. Vasemmislaiset ovat niin patalaiskaa kateellista porukkaa kuin olla ja voi. Mene töihin tienaa sinäkin itsellesi rahaa niin ei tarvitse kadehtia.

• Anonyymi

Hyvänen aika,muuta pois maasta,mene sinne missä asiat on hyvin. Ei kannata vihaamalla terveyttään menettää .

• Anonyymi

Anna rahat siihen. Nii i

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna rahat siihen. Nii i

Pyydä työkkärista, sano että lähdet työnhakuun Venäjälle. Menolippu järjestyy nopeasti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anna rahat siihen. Nii i

Tienaa itse rahasi, mitä sinä meiltä kerjäät niitä. Köyhyytesi tulikin jo selville eli odotat nytkin käsi ojossa rahaa muilta ilman että tekisit asioille itse jotain. Venäjälle voidaan kyllä kyyditä ilmaiseksi, ja auttaa rivakalla niskaperse-otteella rajan yli.

• Anonyymi

Ihan itestä kiinni. Käy kouluja ja mee sitten hyväpalkkaisiin töihin, niin varakkaat ovat tehneet ja tekevät.

• Anonyymi

Kyllä. Ammattikoulun asentaja-koneistajalinjan kautta tekuun, yliopistoon ja yrittäjäksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Ammattikoulun asentaja-koneistajalinjan kautta tekuun, yliopistoon ja yrittäjäksi.

On niitä amismiljonäärejäkin Kajaanissa. Hattua nostan.

• Anonyymi
        UUSI

Kerropa miten teen sen kun on laaja alaiset oppivaikeudet ja skitsofrenia lisäksi? Käytännössä mahdotonta

Ei ole niin yksinkertaista kuin luulet sinä mukamas kaikki tietävä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerropa miten teen sen kun on laaja alaiset oppivaikeudet ja skitsofrenia lisäksi? Käytännössä mahdotonta

Sitten ei auta kuin kärvistellä elämä läpi itsesäälissä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sitten meidän muiden suomalaisten vika että pitää alkaa vaatimaan ettemme saa tienata ja haukkumaan täällä!? Mitä sinä meitä syytät ongelmistasi? Me emme ole niihin syyllisiä. Hae työkyvyttömyyseläkettä, toimeentulotukea ja muuta apua jos et saa tai kykene töihin. Niin joutuu tekemään moni muukin muistakin saurauksista. Oppimisvaikeuksiin saat apua myös oppilaitoksilta. Raa'asti sanottu, mutta meitä on turhaa ryhtyä syyttämään.

• Anonyymi
        UUSI

Ei onnistu mulla. Aivovammatauti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sitten meidän muiden suomalaisten vika että pitää alkaa vaatimaan ettemme saa tienata ja haukkumaan täällä!? Mitä sinä meitä syytät ongelmistasi? Me emme ole niihin syyllisiä. Hae työkyvyttömyyseläkettä, toimeentulotukea ja muuta apua jos et saa tai kykene töihin. Niin joutuu tekemään moni muukin muistakin saurauksista. Oppimisvaikeuksiin saat apua myös oppilaitoksilta. Raa'asti sanottu, mutta meitä on turhaa ryhtyä syyttämään.

Sinä paskiaienen roisto juppi. Älä kuule vekuta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei onnistu mulla. Aivovammatauti.

Älä sitten ryttyile muille ongelmistasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän takia Mersu persujen kannatus pohja mudissa paska puolue. Heikkoja ei auteta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin 👍

• Anonyymi

Tee asialla kotain, opiskele, eti töitä, jos se vaatii muuttoa, tee se! Vain sinä pystyt vaikuttamaan, selittelyt on paskaa.

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki muut työssäkäyvät, kuten hallituksessakin olevat, ovat aikanaan opiskelleet ja itse raivanneet itselleen sen uran. Kaikki on itsestään kiinni. Edes rikkaat eivät ole mitään peruskoulutaustaisia vaan kaikki ovat opiskelleet. Se vaan on helppoa syyttää muita omista ongelmista ja alkaa vaatimaan etteivät muutkaan saa tienata.

• Anonyymi

Perussuomalaiset ovat aina olleet pienen ja heikon puolella. Koulutusta on tärkeää tukea, tästä syystä perussuomalaiset ovat saaneet maahan useamman supertietokoneen ja siihen liittyvää opetusta.

Perusopetusta, korkeakouluopetusta ja muuta koulutusta, sitä on jatkuvasti kehitetty ja parannettu.

Marinin hallitus toi kouluihin inkluusion, eli häiriköt laitettiin toisten kanssa samoihin luokkiin. Luokkakoko kasvoi jopa 60-70 oppilaaseen. Opeta siinä sitten. Nyt on asian suhteen tehty korjausliike, mistä kiitos perussuomalaisille.

• Anonyymi
        UUSI

Juu ja sen olemme saaneet selville tällä hallituskaudella
        T AP

• Anonyymi

Eipä Kajaanissa miljonäärejä ihan läjäpäin ole. Näitä wanna be rahamiehiä on sitten enemmänkin. Puheet on isoja lehtienkin palstoilla mutta eipä sitä massia sitten tosipaikassa olekaan.

• Anonyymi

Muutamia kymmeniä on. Pääosin itse tehneet rahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutamia kymmeniä on. Pääosin itse tehneet rahansa.

Höpö höpö maksimissaan seittämän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö maksimissaan seittämän.

Sen verran on jo Purolassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran on jo Purolassa.

lehtikankaalla yksi julkkis tatuoitu köriläs, kätössä teerisuon vesskossa ja liikuntapaikkojen huoltaja ( polovisen) räkyttäjä …näitä riittääpi

• Anonyymi

Vihaan hippejä ne on vihollisia

• Anonyymi

Mädättävät maan ja lapsien mielet.

• Anonyymi

Eli rikkaiden kannattaa muuttaa pois Kajaanista, se varmasti auttaa kun kukaan ei kuluta tai käytä sitten paikallisia palveluita.

• Anonyymi
      UUSI

Itse hankittu varallisuuteniko ahdistaa, tyhmää, alikoulutettua ja aivopestyä kommunisti luuseria.
      Vinkki.
      Opettelet ensin lukemaan ja sitten yrität päästä, edes johonkin suojatyöpaikkaan.
      Kovasti säästäen ilman että saisit valtiontukia, alkaisi sinunkin varallisuutesi kasvaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole mahdollista mennä töihin skitsofrenian ja laaja alaisten oppisvaikeuksien takia. Sinä et tajua mistään mitään ennenkuin koet saman itse. Ainakin seuraavissa vaaleissa teidät heitetään ulos vallasta. Ylimielistä roska sakkia nuo varakkaat ja muut hyvä omaiset

Pienituloiset ja vähäosaiset ovat sata kertaa välittävämpää ja parempaa seuraa kuin nuo hyväosaiset kiusaajat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mahdollista mennä töihin skitsofrenian ja laaja alaisten oppisvaikeuksien takia. Sinä et tajua mistään mitään ennenkuin koet saman itse. Ainakin seuraavissa vaaleissa teidät heitetään ulos vallasta. Ylimielistä roska sakkia nuo varakkaat ja muut hyvä omaiset

Pienituloiset ja vähäosaiset ovat sata kertaa välittävämpää ja parempaa seuraa kuin nuo hyväosaiset kiusaajat

Kukas teidät sitten elättää jos rikkaat hävitetään? Eikös siellä vasemmistonkin paratiisissa neukkulassa kuulunut vain alle 20% puolueeseen ja heistäkin vain muutamalla prosentilla oli valtion omaisuus hallussaan. Sama juttu Venäjällä. Putinin lähipiirillä ja oligarkeilla käytännössä koko Venäjän valtion omaisuus ja raaka-ainevarat hallussaan. Ei ihme, että Vienan Karjalassa nähdään nälkää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi heletissä sitten alat aukomaan päätäs meille työssäkäyville jotka tienaamme työllämme rahamme? Me emme ole syypäitä sinun ongelmiin. Jos tienaamme rahamme se ei kuulu sinulle eikä skitsofreniastasi huolimatta sinulla ole mitään oikeutta alkaa haukkumaan meitä kiusaajiksi. Huomaa kyllä että sinulla on ongelmia. Nytkin saat lunta tupaan ihan ansaitusti kun aloitit itse räyhäämällä haukkumaan muita. Jos ottaisit asian eri taval,la esille sinua kuunneltaisiin. Laaja alaisiinoppisvaikeuksiin saat apua oppilaitoksisssa. Autistit ja leivästi kehitysvammaisetkin kykenevät suoritutumaan opinnoista kun he itse pyytävät apua ja heitä autetaan pyytämättäkin. Skitsofreniaan saat apua mielenterveyden hoitoyksiköistä. Mutta niin kauan kuin sinä alat täällä haukkumaan saat itse paskaa palautetta ihan ansaitusti. Ongelmasi ovat ikäviä mutta ne eivät oikeuta sinua rähisemään muille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi heletissä sitten alat aukomaan päätäs meille työssäkäyville jotka tienaamme työllämme rahamme? Me emme ole syypäitä sinun ongelmiin. Jos tienaamme rahamme se ei kuulu sinulle eikä skitsofreniastasi huolimatta sinulla ole mitään oikeutta alkaa haukkumaan meitä kiusaajiksi. Huomaa kyllä että sinulla on ongelmia. Nytkin saat lunta tupaan ihan ansaitusti kun aloitit itse räyhäämällä haukkumaan muita. Jos ottaisit asian eri taval,la esille sinua kuunneltaisiin. Laaja alaisiinoppisvaikeuksiin saat apua oppilaitoksisssa. Autistit ja leivästi kehitysvammaisetkin kykenevät suoritutumaan opinnoista kun he itse pyytävät apua ja heitä autetaan pyytämättäkin. Skitsofreniaan saat apua mielenterveyden hoitoyksiköistä. Mutta niin kauan kuin sinä alat täällä haukkumaan saat itse paskaa palautetta ihan ansaitusti. Ongelmasi ovat ikäviä mutta ne eivät oikeuta sinua rähisemään muille.

Itse rähisette maahanmuuttajille ja pienituloisille kelan tukien saajille jotem sinuna en huutelis yhtään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Islamille ja muslimeillekkin rähisette aivan tarpeeksi joten metsä vastaa kun sinne huudetaan. Se rasismi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Persut ja äärioikeisto aina näyttää esimerkkiä mite aina aletaan aukomaan päätä ja kohteena ovat toisinajattelijat ja maahanmuuttajat ja uskonnolliset vähemmistöt jotka poikkeaa kristinuskossa että sellainen tekopyhä älynjättiläinen se sinäkin olet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, hankkiudu ammattiauttajien luo, täällä räyhääminen ei auta. Käytä ennemmin energiaa itse parantamiseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulet vielä näkemään helvetin ymmärtämätön. Taivaassa on paikkoja rajatusti, eli kunnioita heikompia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, hankkiudu ammattiauttajien luo, täällä räyhääminen ei auta. Käytä ennemmin energiaa itse parantamiseen.

Aloittajahan se räyhää kateuksissaan kuten sinäkin teet. Suurin meteli lähtee teistä tyhjäntoimittajista, eikä tätäkään ketjua olisi ilman teitä rupusakkia. Te tarvitsette kuria ja järjestystä ja valvottua pakkohoitoa. Ylhäällä mainittiin syyksi skitsofrenia. Se selittää kommenttinne, ne ovatkin varsin harhaisia. Toki samaahan aiheuttaa vasemmistolaisuus 😁 Mutta jatka toki kiukuttelua, et saavuta sillä mitään sillä me varakkaat jatkamme varakasta elämäämme.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Persut ja äärioikeisto aina näyttää esimerkkiä mite aina aletaan aukomaan päätä ja kohteena ovat toisinajattelijat ja maahanmuuttajat ja uskonnolliset vähemmistöt jotka poikkeaa kristinuskossa että sellainen tekopyhä älynjättiläinen se sinäkin olet

Hyvä että meni tunteisiisi. Ehkäpä opit olla jatkossa asiallisempi. Millaista vastausta odotit kun alatte syyttämään normaaleja ihmisiä ongelmistanne? Eihän se ole yhteiskunnan vika jos teillä on harhoja ja selkeitä ongelmia vihan hallinnassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Islamille ja muslimeillekkin rähisette aivan tarpeeksi joten metsä vastaa kun sinne huudetaan. Se rasismi

Huomaa että osui ja upposi sinuun. Sinä tulit räyhäten syyttämään muita omista ongelmistasi ja nyt alahuulesi väpättää kun saitkin neppariisi. Mitäs alat syyttämään muita ongelmistasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse rähisette maahanmuuttajille ja pienituloisille kelan tukien saajille jotem sinuna en huutelis yhtään

Maahanmuuttajat on palautettava takaisin kotimahinsa. Kela taikaseinä on suljettava.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varakkaana en ole rähissyt missään kellekään maahanmuuttajalle koska sellaiseen ei ole tarvetta, joten nyt on niin ettei sinulla ole varaa huudella meille yhtään mitään jotka maksamme sinunkin joutenolon. Pidä siis suusi kiinni äläkä ala syyttelemään muita ongelmistasi jos et halua ongelmia. Sinulla on selkeästi harhoja siitä mitä muut mielestäsi sanovat ja ajattelevat, joten tarvitset kipeästi hoitoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa selkeästi että kärsit skitsofrenian harhoista, sillä kuvittelet muiden olevan ylimielistä roskasakkia. Sellainen on vaarallista puhetta. Tarvitset hoitoa, ihan yleisen turvallisuuden takia joten huoli-ilmoitud on paikallaan. Asia ei ole niin kuten ajattelet. Ei kukaan vihaa sinua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajahan se räyhää kateuksissaan kuten sinäkin teet. Suurin meteli lähtee teistä tyhjäntoimittajista, eikä tätäkään ketjua olisi ilman teitä rupusakkia. Te tarvitsette kuria ja järjestystä ja valvottua pakkohoitoa. Ylhäällä mainittiin syyksi skitsofrenia. Se selittää kommenttinne, ne ovatkin varsin harhaisia. Toki samaahan aiheuttaa vasemmistolaisuus 😁 Mutta jatka toki kiukuttelua, et saavuta sillä mitään sillä me varakkaat jatkamme varakasta elämäämme.

Sinä olet vain puhuva appelsiini. Mehut puristetaan pois ja joudut kompostiin. Savu nousee korvista siinä vaiheessa kunnes tuli saavuttaa keskipisteen. Minä kellun ja kellun.

• Anonyymi
      UUSI

Perussuomalaiset heikon puolella 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI

Mäkin nauroin pystyyn t Ap 😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI

Teidän sosialistiwokettajilta luulis löytyvän pelastus, mutta kun niidenkin johtajistosta kuuluu, että "oma kansa ensin"- ajattelu on vahingollista. Ne kyllä huolehtivat heikoista, mutta ulkomaiden heikoista. Marinkin näytti esimerkkiä ja lähti pitämään ulkomaiden heikoista huolta. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän sosialistiwokettajilta luulis löytyvän pelastus, mutta kun niidenkin johtajistosta kuuluu, että "oma kansa ensin"- ajattelu on vahingollista. Ne kyllä huolehtivat heikoista, mutta ulkomaiden heikoista. Marinkin näytti esimerkkiä ja lähti pitämään ulkomaiden heikoista huolta. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Mamut ovat Suomen Pelastus. Me kurjat ei selviydytä enää. Me kuolemme ja näemme junia taivaalla joilla on siivet ja isot kiiluvat silmät. Porvarit tappaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin nauroin pystyyn t Ap 😂😂😂

..ari partanenko ( ap)

• Anonyymi
      UUSI

Perussuomalaiset ovat aina olleet pienen ja heikon puolella. Koulutusta on tärkeää tukea, tästä syystä perussuomalaiset ovat saaneet maahan useamman supertietokoneen ja siihen liittyvää opetusta.

Perusopetusta, korkeakouluopetusta ja muuta koulutusta, sitä on jatkuvasti kehitetty ja parannettu.

Marinin hallitus toi kouluihin inkluusion, eli häiriköt laitettiin toisten kanssa samoihin luokkiin. Luokkakoko kasvoi jopa 60-70 oppilaaseen. Opeta siinä sitten. Nyt on asian suhteen tehty korjausliike, mistä kiitos perussuomalaisille.

Saksi purra Heikon puolella samalla kun kurjistaa heitä 😂😂😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

Muuta sitten pois jos vihaat tätä maata. Näet sitten ettei köyhällä ole parempaa ulkomailla. Suomessa sinulla on varmat tuet, muualla ei. Köyhyyteen auttaa työnteko monessa tapauksessa.

• Anonyymi
      UUSI

Viinaa viinaa. Se helpottaa.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi olet täällä?

• Anonyymi
      UUSI

Siksi PS! Saadaan rotia tähän touhuun!

• Anonyymi
        UUSI

Ei tule tapahtumaan sinä makkaran paisto kaljottelija Mersu persuu. Demarit voittaa vaalit kansa on eri mieltä kuten kuten te hahaha

AP

• Anonyymi
        UUSI

Teiltä rikkailta persup**kiaiailta pitää ottaa rahat pois. Te ette ansaitse niitä. Sitten voitte kokeilla miltä tynruu hakea työtä

• Anonyymi
      UUSI

Viinaa joo kotioville, sillä heikot paranee ja kelat sekä velat unohtuu.

• Anonyymi
      UUSI

Ei persuille enempää rahaa ovat saaneet jo riittävästi. Demarit vaali voittoon.

• Anonyymi
        UUSI

Jokaiselta rikkaalta p***kapersults pitää ottaa rahat pois.

• Anonyymi
      UUSI

https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaiset-vaatii-muutosta-suomalainen-koulu-hyljeksii-lahjakkaita/

Tuossa jutussa on totta ihan joka sana. Lahjakkaille nuorille tulisi saada omat tasoryhmät, joissa voisi opiskella nopeampaan tahtiin ja myös opetussuunnitelman ulkopuolelta, eli lahjakas yläastenuori voisi suorittaa vaikkapa lukion kursseja ja pitkää matematiikkaa, jos vain siihen on valmiudet. Useimmilla erittäin lahjakkailla on kehittyneet opiskelutekniikat ja opiskelu on helppoa.

Tällä hetkellä kuitenkin vain Etelä-Suomen parhaissa lukioissa on mahdollisuus suorittaa yksittäisiä yliopiston kursseja, joista suoritusmerkinnät voi sitten myöhemmin hyväksilukea korkeakouluopinnoissa ja valmistua nopeammin. Esimerkkeinä näistä ovat yliopiston fysiikan peruskurssit, matematiikan propedeuttiset kurssit ym. Erityislahjakkaiden kanssa voi mennä varmaan syvemmällekin. Monelle kun opiskelu on elämäntapa.

• Anonyymi
        UUSI

Tuonkin takia erityislahjakkaiden lasten vanhemmilla on hyvä syy äänestää perussuomalaisia.

• Anonyymi
        UUSI

Hönö linkittää 😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuonkin takia erityislahjakkaiden lasten vanhemmilla on hyvä syy äänestää perussuomalaisia.

Ne tapetaan se on varma. Emme sali heidän menestyä

• Anonyymi
        UUSI

Rikkaiden porvarisikojen sikalapset saavat automaattisesti kaikkirahat ja köyhiltä leikataan. P**ka porvareilta tulee ottaa kaikki rahat

• Anonyymi
      UUSI

Ei tulla kokeilemaan kun ei ole tarvetta. Aloittaja kaipaa selvästi apua mielenterveysongelmiin.

• Anonyymi
        UUSI

Haista paska rikaspaska!! Sinä lähdet vielä joku päivä montulle paska tule kokeilemaan rikas paska milta tuntuu olla köyhä

• Anonyymi
        UUSI

Tällaiset rikkaat persup***kat pitäisi repiä ulos hallituksesta. On rikkaiden vika että köyhät kärsivät. Rahat pois rikkailta roskasakilta

• Anonyymi
        UUSI

SENKIN PASKIAINEN1 VIET RAHAT JA RÄYHÄÄT RAUHALLISILLE IHMISELLE YKLIMIELINEN PASKAHINTI VAJAAPÄINEN RAHARUHTINAS SINULTA VFIEMME RAHAT POIS KOSKA OIKEUS KATOTAAN KUOINKA HMYILYTTÄKÖ

• Anonyymi
        UUSI

Mene hoitoon persupwlle, sinulla ei ole oikeutta tulla sanomaan mitään meille köyhille

• Anonyymi
      UUSI

Minä haluisin olla seksiorja. Oikein villiä persuhomostelua.

• Anonyymi
        UUSI

Sitten sinun kannattaa olla vasemmistoleirissä tai kepussa. Viime viikolla hesarissa oli juttu kansanedustajasta, joka halusi normalisoida seksin myynnin helppona ja hyvänä tapana saada opiskeluihin rahaa. Merja Kyllöselle oli aikoinaan annettu hyvä neuvo lapsensaantiongelman ratkaisuun mennä kepun puolueristeilylle ja vastahan kepulainen avustaja kärysi pornon tekemisestä puoluetoimistolla.

• Anonyymi
      UUSI

PASKA RIKKAAT TULEE HÄVITTÄÄ KUTEN KOKOOMUKSEN LAHTARIT

• Anonyymi
        UUSI

Kuka teidät sitten elättää?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka teidät sitten elättää?

Ryöstämme ja raastamne omat pois.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä omat? Eikö tuo sisällissota jo kerran käyty ja hävisitte.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli turvautuisit rikokseen vain sen takia että harhoissasi kuvittelet rikkaiden olevan jokin huka ja olet oikeutettu viemään heiltä omaisuuden väkisin rikollisin keinoin. Pakkohoitoon tulisi kohdallasi turvautua ihan yhteiskunnan kannalta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli turvautuisit rikokseen vain sen takia että harhoissasi kuvittelet rikkaiden olevan jokin huka ja olet oikeutettu viemään heiltä omaisuuden väkisin rikollisin keinoin. Pakkohoitoon tulisi kohdallasi turvautua ihan yhteiskunnan kannalta.

Ole hiljaa porvarisika!

• Anonyymi
      UUSI

Rikkaat p***akokkarehomot pitäisi poistaa tästä maasta pois haittaamassa kansalaisia.

• Anonyymi
        UUSI

Sitten ei ole ketään jolta voi verottaa rahat teidän sossuetuuksiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ei ole ketään jolta voi verottaa rahat teidän sossuetuuksiin.

Lopeta se lässytys. Mene hoitoon porvaripersu

• Anonyymi
      UUSI

Jo on harhat ja psykoosit jollain köyhällä. Kannattaisi hakeutua hoitoon

• Anonyymi
      UUSI

suomalaiset rikkaat pitäsi panna menettämään rahat meille työttömille. meillä on oikeus ottaa rikkailta kun he ryöstävät meiltä. meillä on okeus ot taa paskjjaporvrilta joka kyykyttää

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      30
      2592
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1262
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      333
      1002
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      44
      871
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      844
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      829
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      754
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      730
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44