Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo?
Ajatteletko koskaan minua? Paljon on kysymyksiä, ja olet aikamoinen salaisuus minulle. Lähtisin kyllä tutkimusmatkalle...
Miksi nainen nukut huonosti
61
764
Vastaukset
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
En tiedä onko mulle, mutta murtunut olkavarsi on vähän inhottava rasti nukkumisen kannalta, jos se pääsee kipeytymään iltaan mennessä. Jäätyneen olkapään takia sairauslomalla nyt. Yleensä nukun aika hyvin, mutta nyt pari vuorokautta mennyt 3 h unilla.
- Anonyymi
Ihan hyvin nukun, ei ongelmia.
- Anonyymi
Paljon huolia.
- Anonyymi
Vai että tutkimusmatkalle?
Kukahan ja minne? - Anonyymi
Jos olet se läski niin en mieti koskaan sinua hyvällä
- Anonyymi
Vähän kaikenlaista.
- Anonyymi
Unirytmit on sekaisin. Elämä tuntuu haastavalta.
Tänään pyörryin yhdessä tapahtumassa.
Yksin olen ja mietin loppu elämän merkitystä.
Jaksaminen on kortilla... - Anonyymi
Mietin kyllä yhtä miestä paljon.
- Anonyymi
Minkälainen mies pistää miettimään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoikka ja komea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoikka ja komea
Mulla taas vähän pyylevä, mutta komea. Jokaiselle jotakin, ettei kukaan joudu pettymään ☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En taia muistaa enääN
- Anonyymi
Kova stressi, kun kukaan ei koskaan halaa tai pidä hyvänä. Tämä on sitä, mille ei vissiin voi mitään. Elämä hiipuu vähitellen pois minusta, vaikka yritän parhaani.
- Anonyymi
Onko jotain, mihin voisit hakea apua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko jotain, mihin voisit hakea apua
Tuutti auttaa ainakin aina
- Anonyymi
Pitäiwssi löytää töitä, inhoan tätä lähiötä, jossa asun ja suurinta osaa joita kohtaan päivittäin. Olisi rakkauskin ihana juttu, mutta tuskin kohtaan ainakaan tällä kulmakunnalla. Opintojen aloitusta odotellessa ja samalla toivoen miestä, jonka mielestä opiskelu on okei ja jopa hyvästä. Ainkaan en enää tee sitä virhettö, että työskentelisin opintojen ohessa työssä, josta ei ole mitään hyötyä opiskellun alan kannalta + tietenkin tulevaisuuden varsinaisen työllistymisen kannalta valmistumisen jälkeen. Ja ennen kuin kukaan menee puolestani keksimään mikä olisi opintojen kannalta oleellinen työ, niin sen määritän minä ei kukaan puolesta tietäjä.
- AnonyymiUUSI
Maksaisko kaupunni että pääsis vttuileen koko lähiölle, palstaäijän monologien kokoelman osa?
- Anonyymi
Nukkuisin hyvin yhden vieressä.
- Anonyymi
Tällä hetkellä ei ole huolia ja nukun hyvin. On kausia jolloin on stressiä enemmän ja silloin nukun huonosti.
Viimeisen viikon aikana olen taas ajatellut paljon sinua.- Anonyymi
Olisin kyllä tukena, jos olisin luonasi ja voisimme elää yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lässynlässynlää. Ei täällä kukaan toistaan tunne. Te alatte vielä uskomaan noita juttuja ja päänne sekoaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja lässynlässynlää. Ei täällä kukaan toistaan tunne. Te alatte vielä uskomaan noita juttuja ja päänne sekoaa.
Sinä olet kuitenkin tämän aloittajaäijän monologien ym osalta ainoa ulkopuolinen joka jaksaa nähdä vaivaa näistä SEN feikkidialogeista. Muista se ja reflektoi sitä. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajatuksena ihana ❤️ , mutta epäilen jaksaisitko minua mitenkään silloin kun olen stressaantunut..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kuitenkin tämän aloittajaäijän monologien ym osalta ainoa ulkopuolinen joka jaksaa nähdä vaivaa näistä SEN feikkidialogeista. Muista se ja reflektoi sitä. Sivusta
No sekin on ok jos joku vähän ees älähtää kun muut kiltisti latelee elämäänsä tälle trollille. Ap ei ole tähän viestien määrään mennessä laittanu yhtäkään vastausta kellekään.
- Anonyymi
Olen ahdistunut kiusaamisesta. Lisäksi elämän tilanne on todella tressaava ja olen todella sairas. Jos olisin yksin tappaisin itseni.
- Anonyymi
Kuka sua kiusaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sua kiusaa?
Mitä se hyödyntää kellekään. Kertoa hyökkää vaan enemmän mun kimppuun. Katoan itse maan alle ongelma ratkaistu.
- AnonyymiUUSI
Osaatko naisia ihan täysille vanukkaille esittävä äijä kertoa, että miksi tätä lasten teatterias ns äänestetään? T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sua kiusaa?
Sinun kysymyksen asettelu tälle trollaavalle äijälle on jotenkin todella latautunut ja itse kysymyksen aihe outo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se hyödyntää kellekään. Kertoa hyökkää vaan enemmän mun kimppuun. Katoan itse maan alle ongelma ratkaistu.
Jaa no kerroppa maan äpä räpuoli äijä lisää näille luiskaotsille. T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no kerroppa maan äpä räpuoli äijä lisää näille luiskaotsille. T
Kallon muoto viittaa ainakin kuhmuihin on ehkä lapsuudesta peräisin? Tod Tylyä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kallon muoto viittaa ainakin kuhmuihin on ehkä lapsuudesta peräisin? Tod Tylyä
I guess i have this slightly verbally abusing alter ego, how would you solve one to know it all, huh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sua kiusaa?
I am the big fat bully.
- Anonyymi
Ei isompia huolia. Kai. Nukun hyvin, nuku sinäkin mussukka 😘 ❤️
- Anonyymi
Kaikkea. On stressiä ja huolia. Huolia mm. läheisestä ystävästäni, joka on älykäs, mutta hoitaa mt-ongelmaansa alkolla. Omassa terveydessä hoitamattomia asioita. Kipu- ym. lääkkeet kohdilleen. Kuormitusta vähemmäksi.
- AnonyymiUUSI
Onneks ei gubbe itellä oo korttia nii ei tarvi kuskailla handeliin ketään. Spoilattu on varoiks
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneks ei gubbe itellä oo korttia nii ei tarvi kuskailla handeliin ketään. Spoilattu on varoiks
Mut jos ei haittaa lukemat niin miks haittais paperien puute?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos ei haittaa lukemat niin miks haittais paperien puute?
Minen ala maksamaan förskottii sitten, se o tähän käteen heti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minen ala maksamaan förskottii sitten, se o tähän käteen heti
Pelaaks poju siellä taustalla liikennepuistoo
- AnonyymiUUSI
minä olen miettinyt vähän jotain joku myyjä... nimi kai Julia jotain jäi mieleen
ällös ole SEBBO tai Teboilin Teppo. - AnonyymiUUSI
Sityten nukuttaa jos pelaa jotain Chessmaster-peliä Chessmaster 9000 olen alkaa jo nukuttaman jos ei voitaa peliä.
- AnonyymiUUSI
minulla ei ole paljon huolia, vaan tekemisiä kupunkilaisten kanssa, juttuja aina.
- AnonyymiUUSI
Mulla ei varmaa gubbe/ gubet mitään tekemistä niittenkää kans
- AnonyymiUUSI
Nukuttiin tosi hyvin🤗😍kiitos kysymästä🥴myt mentävä ☕️ ja lähdettävä töihin
- AnonyymiUUSI
Olen kärsinyt mielenterveysongelmista. Öisin valvottaa lähinnä suhdeasiat ja ikävä miestä kohtaan. Kaipuu pitää hereillä.
- AnonyymiUUSI
Ei se susta jäbä sen spesiaalimpaa tee, guben monologi
- AnonyymiUUSI
en lähtisi koska haluan hyvän elämän mieluummin. ja nuku huonosti koska, hakkaavat. osa musriksena, siksi niitä miehiä ei haluta. eikä kiinnosta elämä heidän kanssaan koska ei ole sitä mitä minä haluan.
- AnonyymiUUSI
Nukun hyvin ja on kaikkea stressiä ja huolta
- AnonyymiUUSI
Samoin kaikesta huolimatta, että zetaa zetaa vaan, ottakaa ittiä niskasta kiinni kumma jos uni ei riitä. T menestyksen teologian tohtori
- AnonyymiUUSI
Nukun melko ohuesti. Monta syytä. Ajattelen häntä.
- AnonyymiUUSI
Sama täällä🩷
- AnonyymiUUSI
Hällä on uniapnea siksi huonot unet. On kyllä hakenut tietoa ongelmaan ja siltä osin asia menossa eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Vaimon puolestako vastasit vai kenen?
- AnonyymiUUSI
Voi kuule minen paljoo ysin jälkeen jaksa piuailla täällä tai missään, onko harmi
- AnonyymiUUSI
Ulla T yytsii vaan aamuisin ja päivisin🥴
- AnonyymiUUSI
joa on nukkmassakui jo9ku auton kulketaja Gelipr Madda
- AnonyymiUUSI
li,,oyidåröokiyyi bposo pööa jaislalom miprospööelom seööaomem-.
- AnonyymiUUSI
En ajattele koskaan sinua. Ei kukaan ajattelisi sinua. Mitätön ihmisoletettu
- AnonyymiUUSI
Jos käyn yöllä kusella ja katson kelloa, ei se tarkoita ettenkö nukkuisi.
- AnonyymiUUSI
Nukahdin 22 ja heräsin 10 joten ohi menee manipulointisi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302612- 111292
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361027- 45922
- 45874
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44740
- 44736
- 46666