Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
Jos olisit kaivattusi
46
666
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mä triggeröidyin just yhdestä aloituksesta, niin etten voi vastata.
- AnonyymiUUSI
Suutelisimme, halaisimme kiihkeästi, pitäisimme kiinni, emmekä haluaisi koskaan päästää irti. ❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
Se olisi elämää se ❤️🤗💋
- AnonyymiUUSI
Mitenkä siinä muka voisi käydä etenkin jos kaivattu on vastakkaisen sukupuolen edustaja hyvä vaan muistaa että seksi ei tarkoita seurustelua vaikka naiset niin olettaa miksi koska on muka kirjoittamaton sääntö jota naiset itse ei noudata kuitenkaan
- AnonyymiUUSI
Me juttelisimme syvällisiä, ei muuta. Sähköä kyllä varmasti olisi ilmassa kuitenkin.. Jos en pystyisi juttelemaan hänen kanssaan, lähtisin jonkun tekosyyn varjolla vain pois paikalta
- AnonyymiUUSI
Ajaisin puskutraktorilla ympyrää ja esittäisin välinpitämätöntä.
- AnonyymiUUSI
👊👊🤼♀️🤛🤜
- AnonyymiUUSI
Sitä en tänne kerro!
- AnonyymiUUSI
Ei yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Hän on kaunis neito, sellaisten kanssa voi käydä hullusti tai hullun romanttisesti. Mutta jos kuvitellaan että hän lenkkeilisi Ranskalaisen maaseudun rauhassa, saapuisin ratsullani vaaleanpunaisen kartanoni pihalle ja antaisin ohjaimet palvelijalle..
https://www.youtube.com/watch?v=MxSxXtRCfIM&list=RDMxSxXtRCfIM&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Voisi tuntua jopa nololta
- AnonyymiUUSI
Miltä se aiemmin olisi tuntunut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miltä se aiemmin olisi tuntunut?
Silloin kun näin niin mm. lämpimältä, mutta aloin ujostella päin katsomista hetken tuijotettuani. Ja tämäkään ei mennyt L-miehelle.
- AnonyymiUUSI
Halattais pitkäääään ja suudeltaisiin.
- AnonyymiUUSI
Usein ollaan
- AnonyymiUUSI
Pitkän ja kiusallisen hiljaisuuden jälkeen kysyisin naiselta, että onko hän naimisissa. Joa ei, niin ottaisin puheeksi että hän voisi olla kyllä kanssani naimisissa.
- AnonyymiUUSI
Jos tiedettäisiin, että kukaan ei tule paikalle, jompikumpi saattaisi ottaa puheeksi meidän välit. Nyt sitä ei voi tehdä, kun joku voi tulla paikalle tai kuulla jotakin .
- AnonyymiUUSI
kuulostaa niin meiltä.. Ja vielä enemmän minulta.. :/
- AnonyymiUUSI
Riippuu siitä missä nähtäisiin. On sillä eroa näkeekö pankissa vai toisen kotona.
- AnonyymiUUSI
Ensitreffit velkakierteessä 🤣 Hänen kans kyllä käy 🤭
- AnonyymiUUSI
Hyvin.
- AnonyymiUUSI
Varmaa naurettas.
- AnonyymiUUSI
Riippuu millä tuulella sattuisin olemaan 🤪
- AnonyymiUUSI
Oltiinkohan jo? Seinä vaan välissä ;)
- AnonyymiUUSI
Halattaisiin tiukasti ja uskon että molemmilla sydän hakkaisi!
- AnonyymiUUSI
Se olisi paha jos ei hakkaisi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi paha jos ei hakkaisi
🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Ei ole käynyt mitenkään.
- AnonyymiUUSI
Kumpikin tietää miksi 🤭😁🥰
- AnonyymiUUSI
Halattaisiin ja keskusteltaisiin ja sitten tekisimme sellaista mitä ei palstalla voi kommentoida
- AnonyymiUUSI
Onpa salaista puuhaa 😂😂🤭
- AnonyymiUUSI
Hymy, kävelyä, juttelua, sopimista, neuvottelua, tapailua, suudelmat, viestittelyä, tapailua, neuvottelua, viestittelyä, joku pieni matka, yökyläilyä, keskustelua, arvojen yhteensopimisen punnitsemista ja silleen. Ei siihen mitää traagista tarvitse sisältyä.
- AnonyymiUUSI
Sitten takaapäin jyystöä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole sinun asiasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä varmana. Sitä ennen keskustelua ja suunnittelua, piirrosten teko ja taas keskustelua.
- AnonyymiUUSI
Välähdykset ihania, mutta ensin itsensä hallintaa testataan, ja kahdestaan se toimii paremmin kuin yleensä.
Jutellaan rauhassa.<3 - AnonyymiUUSI
Keskityttäisiin asiaan.. 😘☺️
- AnonyymiUUSI
Pomo laittaisi laulamaan
- AnonyymiUUSI
Tänään on sunnuntai ja meillä olis tänään se päivä joka me vietettäs sängyssä kahdestaan.
Minä olen sentään katsellut meille sellaista taloa jossa on toinen talo pihalla jonne me voidaan mennään viettämään SÄNKY-SUNNUNTAITA kahdestaan.
Luin toisen ketjun jossa kysyttiin ” Mihin miestä tarvit jos rahaa on?”
Sen jälkeen luin tämän…
Ehkä minä EN TARVI MIESTÄNI vaan hänen lapsensa tarvii isää.
En minä tarvi omalle lapselle/lapsille uudessa elämässä edes isää, koska minä tarvin vain PERILLISEN/PERILLISIÄ joka/jotka perii minut ja jatkaa minun sukua, koska hän/he ovat ainoat jotka voivat jatkaa tätä mitä minä alan luomaan!
Kaikki entinen jää ja en minä ala enään AIKUISIA OPETTAMAAN! He opettavat heitä joiden kunnialle minä olen käynyt! - AnonyymiUUSI
Katsoisin silmiin ja halaisin 🥰
- AnonyymiUUSI
Pyytäisin ettei satuta minua ja jättää minut rauhaan. Sekä sanoisin . Yritän ymmärtää. Olet sairas. Hanki apua itsesi. 🙏 Juoksisin henkeni edestä.
- AnonyymiUUSI
Minun olisi saatava tunnustaa nämä tunteet livenä. Hajoan tähän rakkauteen.
- AnonyymiUUSI
Saat sinä. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Älä hajoa. Tunnustat ne, niin helpottaa.
- AnonyymiUUSI
Niin minunkin. Haluaisin kertoa, mitä tunnen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem312618- 111302
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037- 45932
- 45874
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44736
- 46666