Muistetaan kääntää kellot

Anonyymi-ap

... ⏰️ tänä iltana: tunti taaksepäin.

Käänsinkin jo enimmät viisarikellot, vain herätyskello ja digikello illalla.

16

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tärkeä tiedotus!

      Muistakaa ottaa illalla nyt se KOKONAINEN UNIPILLERI, tuleva yö on tunnin pidempi !

      • Anonyymi

        Siirrän vielä , tunnin eteenpäin ja olen taas , - edellä aikaani -2tuntia !


      • Anonyymi

        Itseäni on auttanut melatoniini-suihkeet. Kallis lääke (ilman reseptiä) mutta antaa unen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni on auttanut melatoniini-suihkeet. Kallis lääke (ilman reseptiä) mutta antaa unen.

        Mulla on käkikello (vetämättä) vaatehuoneen hyllyllä. Kyllästytti sen ainainen vetäminen ja siihen kukuntaankin kyllästyi. Joskus laitoin tipulle luukun säppiin.


    • Anonyymi

      Minä käännän aina käkikelloni kukkumaan seinään päin kellonajan vaihtuessa!
      T. Arska Keikyältä.

    • Anonyymi

      Kelloista patterit tunniksi poes :)

      Gubbe 76

    • Anonyymi

      joko se oli tänään, eikös se olekkaan sunnuntaina,
      nythän on lauantai, ?????????? höh

      • Anonyymi

        No tänä iltana, koska tuskin kannattaa herätä klo 3 yöllä niitä kääntelemään,


    • Minulla on aina tämä olohuoneen kello talviajassa.
      Kun niitä viisareita vääntelin, niin ne löystyivät. eivätkä enää pyörineet.
      Niinpä vein sen kellosepälle korjattavaksi, enkä ole sen jälkeen viisareihin koskenut.

      Enhän minä kesäajan aikana täällä kauaa olekaan.

      Kellotaulu on puuta, koristesorvauksia reunoilla.
      Se on minulle äärettömän rakas. Sen on ainoa lapseni (nyt 58v.) tehnyt peruskoulun puutöissä, joten ikääkin kellolla jo on.

    • Anonyymi

      Läppärin ja kännykän kellot siirtyvät aikaan automaattiseati. Mutta sitten minulla on lahjaksi saatu seinäkello ja makuuhuoneessa kaksi sähkökelloa, jotka eivät ymmärrä mitään talviaikaan siirtymisestä. En koskaan käännä tuon seinäkellon viisareita taaksepäin, koska se rasittaa koneistoa. Eli nytkin täytyy pyörittää viisareita 23 tuntia eteenpäin.

    • Anonyymi

      Onneksi ei ole kuin pieni herätyskello ja näpykänny siirtyy aikaan
      sammuttamalla ja avaamalla se.

    • Anonyymi

      Minäkin jo lauantaina käänsin tunnin taaksepäin ettei unohdu-
      Ihme kyllä uuden hellan kellokin on talviajassa on ne ihme värkkejä
      nää nykyajan laitteet.Mutta tänään kun katsoin sitä saamarin
      älykännykkää niin sepä on vielä kesäajassa no en varmaan rupea
      etsimään syytä ja räpläämään sitä varten on lapset ja lapsenlapset
      inhotta nää vääntelyt muutenkin.Kunhan nyt tulevat käymään
      ensin syötetään ja sitten juotetaan ja annetaan bensa rahaa kalliiksi
      tulee mummolle nää kellojen viisari siirrot hitto.

    • Anonyymi

      MUA EI kellojen kääntely HAITTAA OLLENKAAN,
      nytki meni ihan huomaamatta koko 1 tunti,
      sinne tai tänne on yks haileee, ,,,,,

    • Anonyymi

      Korjaan valehtelin uuden hellan kelloajasta talviajassahan
      se on perhana ja niinkuin kehuin sorry.Se on lähdettävä
      vissiin optikolle.

    • Anonyymi

      Autosta on vielä kello rukkaamatta muut kyllä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe