Muistetaan kääntää kellot

Anonyymi-ap

... ⏰️ tänä iltana: tunti taaksepäin.

Käänsinkin jo enimmät viisarikellot, vain herätyskello ja digikello illalla.

15

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tärkeä tiedotus!

Muistakaa ottaa illalla nyt se KOKONAINEN UNIPILLERI, tuleva yö on tunnin pidempi !

• Anonyymi

Siirrän vielä , tunnin eteenpäin ja olen taas , - edellä aikaani -2tuntia !

• Anonyymi

Itseäni on auttanut melatoniini-suihkeet. Kallis lääke (ilman reseptiä) mutta antaa unen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseäni on auttanut melatoniini-suihkeet. Kallis lääke (ilman reseptiä) mutta antaa unen.

Mulla on käkikello (vetämättä) vaatehuoneen hyllyllä. Kyllästytti sen ainainen vetäminen ja siihen kukuntaankin kyllästyi. Joskus laitoin tipulle luukun säppiin.

• Anonyymi

Minä käännän aina käkikelloni kukkumaan seinään päin kellonajan vaihtuessa!
      T. Arska Keikyältä.

• Anonyymi

Kelloista patterit tunniksi poes :)

Gubbe 76

• Anonyymi

joko se oli tänään, eikös se olekkaan sunnuntaina,
      nythän on lauantai, ?????????? höh

• Anonyymi

No tänä iltana, koska tuskin kannattaa herätä klo 3 yöllä niitä kääntelemään,

• Minulla on aina tämä olohuoneen kello talviajassa.
      Kun niitä viisareita vääntelin, niin ne löystyivät. eivätkä enää pyörineet.
      Niinpä vein sen kellosepälle korjattavaksi, enkä ole sen jälkeen viisareihin koskenut.

Enhän minä kesäajan aikana täällä kauaa olekaan.

Kellotaulu on puuta, koristesorvauksia reunoilla.
      Se on minulle äärettömän rakas. Sen on ainoa lapseni (nyt 58v.) tehnyt peruskoulun puutöissä, joten ikääkin kellolla jo on.

• Anonyymi

Läppärin ja kännykän kellot siirtyvät aikaan automaattiseati. Mutta sitten minulla on lahjaksi saatu seinäkello ja makuuhuoneessa kaksi sähkökelloa, jotka eivät ymmärrä mitään talviaikaan siirtymisestä. En koskaan käännä tuon seinäkellon viisareita taaksepäin, koska se rasittaa koneistoa. Eli nytkin täytyy pyörittää viisareita 23 tuntia eteenpäin.

• Anonyymi

Onneksi ei ole kuin pieni herätyskello ja näpykänny siirtyy aikaan
      sammuttamalla ja avaamalla se.

• Anonyymi

Minäkin jo lauantaina käänsin tunnin taaksepäin ettei unohdu-
      Ihme kyllä uuden hellan kellokin on talviajassa on ne ihme värkkejä
      nää nykyajan laitteet.Mutta tänään kun katsoin sitä saamarin
      älykännykkää niin sepä on vielä kesäajassa no en varmaan rupea
      etsimään syytä ja räpläämään sitä varten on lapset ja lapsenlapset
      inhotta nää vääntelyt muutenkin.Kunhan nyt tulevat käymään
      ensin syötetään ja sitten juotetaan ja annetaan bensa rahaa kalliiksi
      tulee mummolle nää kellojen viisari siirrot hitto.

• Anonyymi

MUA EI kellojen kääntely HAITTAA OLLENKAAN,
      nytki meni ihan huomaamatta koko 1 tunti,
      sinne tai tänne on yks haileee, ,,,,,

• Anonyymi

Korjaan valehtelin uuden hellan kelloajasta talviajassahan
      se on perhana ja niinkuin kehuin sorry.Se on lähdettävä
      vissiin optikolle.

• Anonyymi

Autosta on vielä kello rukkaamatta muut kyllä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      129
      14300
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      28
      5924
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5485
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      299
      4331
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4087
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      100
      3654
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      2
      3561
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3538
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      59
      2622
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1418
    Aihe