Kuinka nopeasti huomaat että on seksuaalista kemiaa? Heti, muutamien treffien jälkeen, annatko aikaa enemmänkin? Mistä erotat kaverillisen synkkaamisen ja seksuaalisen kiinnostuksen helpoiten? Sana vapaa.
Kysymys aikuisille naisille (30+).
Se iänikuinen kysymys iltaan
9
661
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sen jo muutamien treffien jälkeen huomaa,että kiinnostaako nainen myös seksuaalisesti ja onko hän fyysisesti haluttava.
Tietenkään seksi ei ole se tärkein asia parisuhteessa,mutta kyllä sillä on suuri merkitys että ihminen kiinnostaa sua sekä henkisesti että fyysisesti.
Minusta hyvä merkki on myös se ettet enää pysty pitämään näppejäsi erossa toisesta...haluat suukotella,koskea,silitellä ja se sitten johtaa hyvin nopeaan rakasteluun...pelkkä hänen ajattelu saa hormoonit hyrräämään. Tietysti täytyy kumppanissa ja parisuhteessa olla myös sitä jotain muutakin,kuin vaan seksuaalinen kemia. - Anonyymi
Joskus sen vain huomaa. Että energiat toisen kanssa kohtaa. Toisen lähellä on hyvä olla. Toisen seuraan tietoisesti hakeutuu eikä läheisyydestä halua pois. Toinen pulpahtaa mieleen silloinkin, kun ei välttämättä ole lähimaillakaan. Tuntuu onnekkaalta, kun tällainen ihminen on elämään eksynyt. Eikä millään ilveellä halua päästää irti tunteesta., jonka toinen on itsessä saanut aikaan.
- Anonyymi
Heti ensitapaamisella olen huomannut, js aina ensitapaamisella on harrastettu taivaallista seksiä.
Jännä jos tuo "muutamien treffien" jälkeen mielestäsi nopeasti vai..? En ole ikinä odottanut kipinän syttymistä enkä seksiä niin kauan , jos ei sytytä niin ei sytytä ja jos sytyttää niin sytyttää ja antaa mennä :) ;)- Anonyymi
Ja kaverilliken kiinnostus ja seksuaalinen kiimnostus on kuin yö ja päivä
- Anonyymi
Aikajana vaihtelee paljon sen mukaan miten ja missä tavataan alunperin.
Fyysisyydestä ne erottaa toisistaan. Kaverin kanssa ei ole siihen vetoa. - Anonyymi
Ei noissa ole mitään kaikkiin pätevää sääntöä. Kyllä sä huomaat sitten, kun joku kiinnostaa siinä mielessä. Se voi tapahtua treffeillä, se voi tapahtua duunissa, se voi tapahtua kun näkee vuosien jälkeen tutun naisen, se voi tapahtua vaikka Ikeassa. Ei kannata lyödä päähänsä jotain sääntöä miten asiat menee. Tartu tilanteisiin kun ne tulee.
- Anonyymi
Mitä vähemmän etukäteiskaavoja on mieleensä ohjelmoinut, sitä vähemmän tilaisuuksia menee ohi huomaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vähemmän etukäteiskaavoja on mieleensä ohjelmoinut, sitä vähemmän tilaisuuksia menee ohi huomaamatta.
Joillakin on tosiaan päällä sen luokan itse kehitellyt estot, ettei suhteen syntymiselle ole juuri mahdollisuuksia. Tyyliä: en voi alkaa seukkaamaan kenenkään tutun kanssa, en työkaverin, en harrastuskaverin, en kenenkään joka asuu kymmenen kilsan säteellä, en kenenkään jonka x ja y tuntee jne. Ainoat vaihtoehdot on Tinder ja Her ja muut vastaavat sovellukset ja kun niistähän ei läheskään kaikki seuraa löydä.
- Anonyymi
Itse huomaan kyllä heti. Ja näin 38veenä ulkonäkö ei enää todellakaan ole ratkaiseva tekijä. Se että nainen on ystävällinen, kiinnostunut ja muutenkin viehättävä henkisesti. Sytyn ihan kaiken tyyppisille nykyään. Ennen olin vahvasti ainoastaan maskuliinisista naisista kiinnostunut. En enää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään15113307Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen883720Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1343033Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2711471Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?461426Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1571385Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151294Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141254- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2061010