Maksuhäiriömerkintä

Anonyymi-ap

Eli milloinkahan maksuhäiriömerkintä poistuu? Ennenhän se oli monia vuosia, mutta eikö tähän tullut joku muutos? Kyllä olen ollut vuosia vuosia kestävässä ulosotossa, mutta kaikki on maksettu reilu 2 vuotta sitten, mutta edelleen tiedoissani on maksuhäiriömerkintä!

5

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se poisto pitää itse pyytää UO tai tietoja tallettavalta yritykseltä....

• Anonyymi

Tämä käytäntö on harvinaisen huono. Kiusantekoa, sanon.
        Automaattisesti pitää poistaa Ulosoton kautta, siitä työstä heille maksamme. Asiassa on vanha asennevirhe, jossa yhteydenpito toimii vain yhteen suuntaan ja se ei ole enää tämän vuosisadan hyvää virkatyötä. Pelolla johtaminen meni jo.

• Anonyymi

Luulisi poiston olevan yhtä helppoa kuin sen ilmoittaminenkin silloin kun on tullut voimaan. Kyllä tuli nopsaan kirje parista paikkaa. Mietin juuri, kun luultavasti ensi vuonna Uo loppuu. Pitää kysyä sitten ulosotosta miten poistetaan. Itse täytyy varmaankin hoitaa.

• Anonyymi

Juu itse hoidin aikanaan, laitoin kuitin asaikastietoon/bisnodelle viimeisistä maksuista mitä suoritin ulosotoon, luottotiedot oli puhtaat parin päivän päästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu itse hoidin aikanaan, laitoin kuitin asaikastietoon/bisnodelle viimeisistä maksuista mitä suoritin ulosotoon, luottotiedot oli puhtaat parin päivän päästä

Joo tässäkin se taas nähdään miten täällä suomaassa hommat hoidetaan. Kun sulla olis oikeus saada jotain niin siitä tehdään mahdollisimman vaikeaa ja hidasta mutta toistepäin homma käy hetkessä tai viimeistään kahdessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      154
      8329
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      432
      7412
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      71
      3831
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      150
      3522
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      111
      2998
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      51
      2557
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2016
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1863
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1684
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1520
    Aihe