Eli milloinkahan maksuhäiriömerkintä poistuu? Ennenhän se oli monia vuosia, mutta eikö tähän tullut joku muutos? Kyllä olen ollut vuosia vuosia kestävässä ulosotossa, mutta kaikki on maksettu reilu 2 vuotta sitten, mutta edelleen tiedoissani on maksuhäiriömerkintä!
Maksuhäiriömerkintä
6
307
Vastaukset
- Anonyymi
Se poisto pitää itse pyytää UO tai tietoja tallettavalta yritykseltä....
- Anonyymi
Tämä käytäntö on harvinaisen huono. Kiusantekoa, sanon.
Automaattisesti pitää poistaa Ulosoton kautta, siitä työstä heille maksamme. Asiassa on vanha asennevirhe, jossa yhteydenpito toimii vain yhteen suuntaan ja se ei ole enää tämän vuosisadan hyvää virkatyötä. Pelolla johtaminen meni jo.
- Anonyymi
Luulisi poiston olevan yhtä helppoa kuin sen ilmoittaminenkin silloin kun on tullut voimaan. Kyllä tuli nopsaan kirje parista paikkaa. Mietin juuri, kun luultavasti ensi vuonna Uo loppuu. Pitää kysyä sitten ulosotosta miten poistetaan. Itse täytyy varmaankin hoitaa.
- Anonyymi
Juu itse hoidin aikanaan, laitoin kuitin asaikastietoon/bisnodelle viimeisistä maksuista mitä suoritin ulosotoon, luottotiedot oli puhtaat parin päivän päästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu itse hoidin aikanaan, laitoin kuitin asaikastietoon/bisnodelle viimeisistä maksuista mitä suoritin ulosotoon, luottotiedot oli puhtaat parin päivän päästä
Joo tässäkin se taas nähdään miten täällä suomaassa hommat hoidetaan. Kun sulla olis oikeus saada jotain niin siitä tehdään mahdollisimman vaikeaa ja hidasta mutta toistepäin homma käy hetkessä tai viimeistään kahdessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626