Hei!
Mitä mieltä naiset olette Kokkolan Lady Line -kuntosalista? Onko monipuoliset laitteet, hyvät tilat, edulliset hinnat, mukava henkilökunta jne?
Olen muuttamassa Kokkolaan ja mietin, että millä salilla kannattaisi alkaa käymään.
Lady Line
14
2947
Vastaukset
- salin jäsen
Salilla on hyvät laitteet ja ihan ok tilat mutta palveluihin nähden kyllä aika korkeat hinnat. Kuuluu Lady Line-ketjuun ja mitä oon muita saman ketjun saleja tarkastellut niin näyttää niissä kyllä saavan rahalle enemmän vastinetta.
Jos saat itsellesi jonkun toisen "vanhan" jäsenen siirtopassin niin sitten pääset alkuun ainakin kokeilemaan halvemmalla. - riku69
urheilutalolla on hyvä sali. Rauhaa ja toimintaa...
- En ole kokeillut
Kokeile Koivuhaan uutta kuntosalia. Kerrothan kokeiltuasi kokemuksestasi.
- jäsen II
En suosittele lady linea. Olen itse jäsenenä ja niin tympääntynyt, että...
Salilla on ihan ok laitteet, mutta aika yksipuoliset. Tilat ovat ahtaat, eikä esim. lämmittelylaitteita ole juurikaan.
Sitten siellä on aina jotain rempallaan, eikä henkilöstö viitsi korjauttaa oli se sitten vessan hana tai joku laite.
Uusia jäseniä hamutaan ja niille mielistellään, mutta vanhat saavat hapanta naamaa. Sitten ne valittaa jatkuvasti jostakin typerästä, esim. siitä, että kun on tehnyt sarjan loppuun, niin painopakasta pitäisi ottaa tappi irti, ettei seuraava satuta itseään tai että smithistä ei saa ottaa niskatukea ollenkaan pois kun tekee vaikka vinopenkkiä. Se kun löystyy... Todella amatöörimäistä touhua - kokemusta on
Jos etsit mukavaa salia, missä hyvät laitteet ja raihalinen meininki, käväise Piukkiksella. Edulliseen hintaan saa treenata! Piukkiksella ei sitten ole muuta kuin kuntosali, jumpassa on käytävä sitten muualla jos haluaa.
- mävaan
Olen urheilutalolla harjoitteleva nainen.Jos tykkää selvästä raudasta eikä välitä hikisistä miehistä,suosittelen salia!
- Nimetön
Huijari paikka!!! Tiedän monta ihmistä jotka huijattu jäseniksi ja sopimus ollut todella vaikea selkoinen. Sitten kun ovat yrittäneet erota on ollut todella vaikeaa. Omistaja on sellainen kälättävä kiljuva akka. Ei mienkään henkilökohtaista mutta suosittelen esim. Hur centeriä mikä nimi nyt onkaan. Siellä on ilmapaine laitteet ja tosi hyvä henkilökunta.
- laitteet
Ilmapainelaitteisiin enluottais, ne eivät vastaa samaa kuin kunnon punttilaitteet. Onhan ne kevyimpiä nostaa mut on se semmosta barbie leikkiä. Eli piukkis tai lady line tai urheilutalo, urheilutalo on kyllä vain miehille sitten
- LadyLine jäsen
Olen useamman vuoden ollut LadyLinen jäsenenä ja mielestäni siellä on hyvät jumpat, varsinkin tykkään elli-pace tunneista ja kaikenlaisista muokkaus tunneista. Ohjaus on ollut aina pätevää. Ei valitamista! Henkilökunnankin kanssa olen aina tullut hyvin toimeen!
- mies_35
laitteet kirjoitti:
Ilmapainelaitteisiin enluottais, ne eivät vastaa samaa kuin kunnon punttilaitteet. Onhan ne kevyimpiä nostaa mut on se semmosta barbie leikkiä. Eli piukkis tai lady line tai urheilutalo, urheilutalo on kyllä vain miehille sitten
Vastus toimii paineilmalla ja ei siinä barbie-meiningissä mitään vikaa ole...kaupungin parhaat maisemat treenata :D Suosittelen varsinkin miehille. Ja sali on muuten Actilife.
- kävijä
laitteet kirjoitti:
Urheilutalon sali on kyllä kaikille avoin eikä vain miehille! Eikä siellä käy pelkästään miehiä. aika lailla 50-50 käy molempia sukupuolia
- zättäri
kävijä kirjoitti:
Urheilutalon sali on kyllä kaikille avoin eikä vain miehille! Eikä siellä käy pelkästään miehiä. aika lailla 50-50 käy molempia sukupuolia
Urheilutalon salilla käy sekä miehiä että naisia ja henkilökunta on aivan huippuhyvää! Ja laajennuksen jälkeen sen on vielä enemmän ylivoimaisesti kaupungin ja koko lääniin paras sali!
- jäsen...
hyvä sali ja mukava henkilökunta! itse ollut siellä jo monta vuotta jäsenenä ja hyvin on menny... ja aikas kallis se taitaa nykyaikana olla mutta ei kokkolassa oo muuta yhtä hyvää... :) sinne vaan...
- merja
Mielipide Lady line-kuntosalista:
- yksitoikkoisia tunteja
- vanhaa musikkia (80- ja 90-luvulta tai sitten humppaa)
henkilökunta on ihan kiva
- ei ilmastointia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759