Lahdessa on hyvin mätiä työnantajia...

Anonyymi-ap

Lahdessa on hyvin mätiä työnantajia...

Käytetään työntekijää hyväksi, palkasta tehdään outoja vähennyksiä, kuvataan työntekijää vessassa ja yritetään kosketella luvattomista paikoista, syytetään omista virheistä työntekijää ja maksatetaan tällä omat virheet ja lopuksi vielä työsuhteen päättymisen jälkeen uhkaillaan ja vainotaan työntekijää. Aika sairasta touhua, liekö sitä lahtelaista asennetta 🤔

14

441

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tee ilmoitus viranomaisille , pärjäät siinä itsekkin !

• Anonyymi

tommosen tekijä saa kyllä heti potkut !

• Anonyymi

Tämä on valittavan yleistä Lahdessa. Useimmat eivät uskalla tehdä rikosilmoitusta uhkailun ja vainoamisen takia. Sairas on maailma!

• Anonyymi

Osalla työnantajista on viranomaistasoissa "ystäviä", jotka suojee näiden mätien työnantajien tekoja. Rakenne- ja verkostokorruptio kukoistaa!

• Anonyymi

Eräs lahtelainen työnantaja kävi kotioveni takana useamman kerran, kun en suostunut vastaamaan hänen puheluihin. Puhelut olivat täynnä nöyryyttävää ja uhkailevaa sävyä. Tämä tapahtui siis tovi työsuhteen päättymisen jälkeen. Hän soitti kaikki alan työnantajat läpi, etteivät palkkaa minua. Valehteli minusta muille. Hän teki myös vähennyksen palkastani ja teki sillä lahjoituksen tieliikennelaitokselle minun nimissä nöyryyttävän tekstin kera.

Toiminnallaan hän kertoi vain omasta säälittävyydestä ja typeryydestä. Hänen kaltaiset eivät ymmärrä, että he pilaavat koko alan maineen, jolla on kauas kantoisia vaikutuksia. Puhumattakaan vaikutuksesta työntekijän työkykyyn ja hyvinvointiin.

Pitäisiköhän vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen nostaa syyte 🤔

• Anonyymi

Tuollaiset työnantajat ovat narsistisia psykopaatteja, jotka eivät näe itsessään mitään vikaa. Kaikki on aina muiden syytä. Ne eivät opi eikä lopeta, vasta kuolema pistää lopun heidän sairaalle käytökselle.

Jos noita vastaan lähtee ja ne kokee oman egonsa nöyryytetyksi. Ne muuttuvat hyvin aggressiivisiksi ja seuraukset ovat hyvin arvaamattomat. Heikko itsetunto näillä ressukoilla.

Mutta... Jumalan tuomiota hekään eivät pääse pakoon. Kuolemassa heidät punnitaan ja helvettiin heidät tiputetaan. Heidän sielunsa tuhotaan ja kaikki, mikä heistä on maan päälle syntynyt tuhotaan. Tätä he eivät ymmärrä.

• Anonyymi

Miksi et tehnyt silloin mitään asian eteen ja nyt sitten täällä valitat mitä olet joutunut kokemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et tehnyt silloin mitään asian eteen ja nyt sitten täällä valitat mitä olet joutunut kokemaan.

Oletko itse joutunut tekemisiin narsistisen psykopaatin kanssa? Oletko itse ollut tällaisen kohtelun uhri? Sinä enkä minä tiedä hänen koko tarinaa ja sen kauheuksia, joten älä moralisoi!

On jo rohkeutta kertoa se tänne palstalle 👍 Voimia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuiko omaan nilkkaan? Tunnistiko itsesi?

• Anonyymi

Omalle kohdalle osui samankaltainen pomo. Haukkui huonoksi kuskiksi, kun en suostunut rikkomaan liikennesääntöjä. Kehotti myös tekemään rikoksen (dumppaamaan jätteet metsään), mitä en tehnyt. Naureskeli kuinka hänellä on eri virastoissa korkeissa paikoissa kavereita, jotka autoivat tätä saamaan nopeasti jonon ohi työntekijöitä hyväksikäytettäväksi. Työsuhteen jälkeen poliisit tuli oven taakse. Aika sairas tapaus oli. Toivottavasti on jo kuollut 👍

Syytti omista virheistä toisia. Ei mitään kunnioitusta ympäristöä kohtaan.

• Anonyymi

Kuulostaa ihan eräältä Nastolassa toimivalta yritykseltä 🤔 Vieläkö ne hyväksikäyttäjät elävät, lehdessä oli taannoin yrityksen perustajan kuolinilmoitus 🤔 Kaipa pahat elävät pisimpään 😢

• Anonyymi

Nasto-Polar Rakennuspalvelut Oy ⬆️

• Anonyymi

Jännä miten Lahtea ei saa arvostella ja tuoda kokemuksia lahtelaisista esiin.

Suomi24 sensuroi totuutta!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      903
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      721
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      668
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    7. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      604
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    14. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      502
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      492
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    17. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      105
      458
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe