Lahdessa on hyvin mätiä työnantajia...
Käytetään työntekijää hyväksi, palkasta tehdään outoja vähennyksiä, kuvataan työntekijää vessassa ja yritetään kosketella luvattomista paikoista, syytetään omista virheistä työntekijää ja maksatetaan tällä omat virheet ja lopuksi vielä työsuhteen päättymisen jälkeen uhkaillaan ja vainotaan työntekijää. Aika sairasta touhua, liekö sitä lahtelaista asennetta 🤔
Lahdessa on hyvin mätiä työnantajia...
13
367
Vastaukset
- Anonyymi
tee ilmoitus viranomaisille , pärjäät siinä itsekkin !
- Anonyymi
tommosen tekijä saa kyllä heti potkut !
- Anonyymi
Tämä on valittavan yleistä Lahdessa. Useimmat eivät uskalla tehdä rikosilmoitusta uhkailun ja vainoamisen takia. Sairas on maailma!
- Anonyymi
Osalla työnantajista on viranomaistasoissa "ystäviä", jotka suojee näiden mätien työnantajien tekoja. Rakenne- ja verkostokorruptio kukoistaa!
- Anonyymi
Eräs lahtelainen työnantaja kävi kotioveni takana useamman kerran, kun en suostunut vastaamaan hänen puheluihin. Puhelut olivat täynnä nöyryyttävää ja uhkailevaa sävyä. Tämä tapahtui siis tovi työsuhteen päättymisen jälkeen. Hän soitti kaikki alan työnantajat läpi, etteivät palkkaa minua. Valehteli minusta muille. Hän teki myös vähennyksen palkastani ja teki sillä lahjoituksen tieliikennelaitokselle minun nimissä nöyryyttävän tekstin kera.
Toiminnallaan hän kertoi vain omasta säälittävyydestä ja typeryydestä. Hänen kaltaiset eivät ymmärrä, että he pilaavat koko alan maineen, jolla on kauas kantoisia vaikutuksia. Puhumattakaan vaikutuksesta työntekijän työkykyyn ja hyvinvointiin.
Pitäisiköhän vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen nostaa syyte 🤔- Anonyymi
Tuollaiset työnantajat ovat narsistisia psykopaatteja, jotka eivät näe itsessään mitään vikaa. Kaikki on aina muiden syytä. Ne eivät opi eikä lopeta, vasta kuolema pistää lopun heidän sairaalle käytökselle.
Jos noita vastaan lähtee ja ne kokee oman egonsa nöyryytetyksi. Ne muuttuvat hyvin aggressiivisiksi ja seuraukset ovat hyvin arvaamattomat. Heikko itsetunto näillä ressukoilla.
Mutta... Jumalan tuomiota hekään eivät pääse pakoon. Kuolemassa heidät punnitaan ja helvettiin heidät tiputetaan. Heidän sielunsa tuhotaan ja kaikki, mikä heistä on maan päälle syntynyt tuhotaan. Tätä he eivät ymmärrä. - Anonyymi
Miksi et tehnyt silloin mitään asian eteen ja nyt sitten täällä valitat mitä olet joutunut kokemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et tehnyt silloin mitään asian eteen ja nyt sitten täällä valitat mitä olet joutunut kokemaan.
Oletko itse joutunut tekemisiin narsistisen psykopaatin kanssa? Oletko itse ollut tällaisen kohtelun uhri? Sinä enkä minä tiedä hänen koko tarinaa ja sen kauheuksia, joten älä moralisoi!
On jo rohkeutta kertoa se tänne palstalle 👍 Voimia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuiko omaan nilkkaan? Tunnistiko itsesi?
- Anonyymi
Omalle kohdalle osui samankaltainen pomo. Haukkui huonoksi kuskiksi, kun en suostunut rikkomaan liikennesääntöjä. Kehotti myös tekemään rikoksen (dumppaamaan jätteet metsään), mitä en tehnyt. Naureskeli kuinka hänellä on eri virastoissa korkeissa paikoissa kavereita, jotka autoivat tätä saamaan nopeasti jonon ohi työntekijöitä hyväksikäytettäväksi. Työsuhteen jälkeen poliisit tuli oven taakse. Aika sairas tapaus oli. Toivottavasti on jo kuollut 👍
Syytti omista virheistä toisia. Ei mitään kunnioitusta ympäristöä kohtaan. - Anonyymi
Kuulostaa ihan eräältä Nastolassa toimivalta yritykseltä 🤔 Vieläkö ne hyväksikäyttäjät elävät, lehdessä oli taannoin yrityksen perustajan kuolinilmoitus 🤔 Kaipa pahat elävät pisimpään 😢
- Anonyymi
Nasto-Polar Rakennuspalvelut Oy ⬆️
- Anonyymi
Jännä miten Lahtea ei saa arvostella ja tuoda kokemuksia lahtelaisista esiin.
Suomi24 sensuroi totuutta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1117920Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26784982Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243254- 561428
- 251422
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1021349Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381347Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1671249Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi551003Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si28903