Siellä ei puututtu asiaan.
Mustasaaren keskuskoulussa on hyväksytty koulukiusaamimen
81
644
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitin koulukiusaaminen.
- Anonyymi
No voi voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi.
Oletko entinen koulukiusaaja? Jotkut tekee itsemurhan koska ovat kiusattuja. Ei mikään pieni asia. Tietysti samalla nämä kiusaajat voi elää ilman omaatuntoa ja ilman syyllisyyden tuntoja ja menestyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko entinen koulukiusaaja? Jotkut tekee itsemurhan koska ovat kiusattuja. Ei mikään pieni asia. Tietysti samalla nämä kiusaajat voi elää ilman omaatuntoa ja ilman syyllisyyden tuntoja ja menestyä.
Mikä esti sinua menestymästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä esti sinua menestymästä?
Kiusaaminen voi tuhota henkilön. Etkö tiennyt sitä.
- Anonyymi
Mikset tehnyt kantelua AVIin??
- Anonyymi
Hyvä vastaus. Olisi pitänyt mutta onko tuosta avista mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisivat vain pyytää kiinnittämään asian huomiota.
https://yle.fi/a/74-20077874Inhottava asia tuo koulukiusaaminen. Vapaus tuhota ihmiselämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vastaus. Olisi pitänyt mutta onko tuosta avista mihinkään.
Just. Turha vinkua, jos et edes yritä itse tehdä asialle jotakin. Jatka siis homoilua, mutta älä odota paikkaa korokkeella. Siihen ei ole mitään syytä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just. Turha vinkua, jos et edes yritä itse tehdä asialle jotakin. Jatka siis homoilua, mutta älä odota paikkaa korokkeella. Siihen ei ole mitään syytä
Turha vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha vastaus.
Silti oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti oikea.
Ei se ole oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole oikea.
On se. Ja totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se. Ja totta.
Se on vain sinun mielipide millä ei ole väliä minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vain sinun mielipide millä ei ole väliä minulle.
Sekin on vain sinun mielipide, että sinua on kiusattu. Mitään kiusaamista ei tapahtunut.
Luulit olevasi erkoinen, homo, ja halusit huomiota. Et saanut ja nyt sitten aikuisena vingut ja väität kodanneesi kiusaamista, jopa opettajilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on vain sinun mielipide, että sinua on kiusattu. Mitään kiusaamista ei tapahtunut.
Luulit olevasi erkoinen, homo, ja halusit huomiota. Et saanut ja nyt sitten aikuisena vingut ja väität kodanneesi kiusaamista, jopa opettajilta.Sinulla on mielenterveysongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulit olevasi erkoinen, homo, ja halusit huomiota. Et saanut ja nyt sitten aikuisena vingut ja väität kodanneesi kiusaamista, jopa opettajilta.Maailma olisi parempi paikka ilman sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulit olevasi erkoinen, homo, ja halusit huomiota. Et saanut ja nyt sitten aikuisena vingut ja väität kodanneesi kiusaamista, jopa opettajilta.Olet tunnekuollut narsisti ja ehkä entinen koulukiusaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tunnekuollut narsisti ja ehkä entinen koulukiusaaja.
Montako kertaa vastaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako kertaa vastaat?
Montako kertaa itse vastaat? Ottaako sinun omaatuntoon koska itse olet kiusannut jotakuta?
- Anonyymi
Raskaita syytöksiä ilman mitään todisteita.
- Anonyymi
Ei tämä mikään oikeudenkäynti ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä mikään oikeudenkäynti ole.
Ei niin. Oikeudenkäynti tulee kun annat täällä perättömiä lausumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Oikeudenkäynti tulee kun annat täällä perättömiä lausumia.
Ei ne ole perättömiä. Olet ehkä entinen koulukiusaaja. Siksikö niin sairaalloisesti kommentoit. Olet ehkä tuhonnut jonkun elämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ole perättömiä. Olet ehkä entinen koulukiusaaja. Siksikö niin sairaalloisesti kommentoit. Olet ehkä tuhonnut jonkun elämän.
Ja ne todisteet ovat ...missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ne todisteet ovat ...missä?
Sana voi riittää oikeudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana voi riittää oikeudessa.
😂😂😂 Sinä se koomikko olet. Sittenhän joku laittaa sinut vielä linnaan huvikseen, katsos kun sana riittää, niin ei tarvita todisteita 🤣🤣🤣
Oletkos hieman yksinkertainen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 Sinä se koomikko olet. Sittenhän joku laittaa sinut vielä linnaan huvikseen, katsos kun sana riittää, niin ei tarvita todisteita 🤣🤣🤣
Oletkos hieman yksinkertainen?Olet itse yksinkertainen.
- Anonyymi
Miksi jotakuta häiritsee aihe koulukiusaamisesta?
- Anonyymi
Ehkä syynä on se, että olet vain heittänyt väitteen ilmoille ilman minkäänlaisia todisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä syynä on se, että olet vain heittänyt väitteen ilmoille ilman minkäänlaisia todisteita.
Toistat asioita mitä on jo kirjoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistat asioita mitä on jo kirjoitettu.
Niinhän sinäkin toistat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinäkin toistat.
Mitä sitten?
- Anonyymi
Siis, ihmiset eivät ymmärrä, että mitään ns, koulukiusaamista ei tosiasiassa ole olemassakaan.
Se on kersoille kasvamista tähän yhteiskuntaan eli sitä ns, sisarus rakkautta.
Ne kun ovat koulussa sen klo: 09: 00 - 15:00 ajan tiiviisti yhteistyössä toistensa kanssa, niin johan siinä ns, sisarus rakkauskin koettelee, kuin kotioloissakin ja pakostakin otetaan yhteen tavalla tai toisella. Nokkimis järjestys täytyy olla, kuin eläimillä konsanaan.( niin kuin vanhemmillakin, toinen vie ja toinen vikisee)- Anonyymi
Sinulla on vanhanaikaista ajattelua. Ehkä itse kiusasit. Etkö tunne mitään syyllisyyttä siitä? Ei ihmiset ole eläimiä, ei tänne tarvita mitään "nokkimisjärjestystä". Jättäkää ihmiset rauhaan.
- Anonyymi
Jotkut kiusatut tekee itsemurhan kiusaamisen vuoksi. Onko se mielestäsi oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on vanhanaikaista ajattelua. Ehkä itse kiusasit. Etkö tunne mitään syyllisyyttä siitä? Ei ihmiset ole eläimiä, ei tänne tarvita mitään "nokkimisjärjestystä". Jättäkää ihmiset rauhaan.
Sinä se jaksat syyttää muita.
Kerropas mitä itse olet tehnyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat syyttää muita.
Kerropas mitä itse olet tehnyt.Aihe on koulukiusaamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aihe on koulukiusaamisesta.
Kuinka ykdinkertainen oikeastaan olet? Tekstejäsi lukemalla selviää, että mahdollinen kiusaaminen on ollut itseaiheutettua. Olet itse se kiusaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aihe on koulukiusaamisesta.
Ja sinun tehtävä on syyttää jokaista koulukiusaajaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka ykdinkertainen oikeastaan olet? Tekstejäsi lukemalla selviää, että mahdollinen kiusaaminen on ollut itseaiheutettua. Olet itse se kiusaaja.
Itse olet yksinkertainen. Kiusaaminen on aina väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinun tehtävä on syyttää jokaista koulukiusaajaksi?
En syytä jokaista koulukiusaajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut kiusatut tekee itsemurhan kiusaamisen vuoksi. Onko se mielestäsi oikein.
Heikkoja yksilöitä, jos eivät osaa itseään puollustaa ja antaa samallamitalla takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka yhteisössä ja kotona, koulussa, eläimillä Jne.. on "nokkimisjärjestys".
Jotkut vain eivät ymmärrä paikkaansa ja ovat ns, "heikkoja" tai oikeastaan tyhmiäkin, kun eivät itseään puollusta ja anna samallamitalla takaisin.
Joten, odottavat/ko oikein tullakseen ns, huomioiduksi/kiusatuksi.
Mietis sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkoja yksilöitä, jos eivät osaa itseään puollustaa ja antaa samallamitalla takaisin.
Kiusaajat on heikkoja. Jos he olisivat mieleltään vahvoja he eivät kiusaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka yhteisössä ja kotona, koulussa, eläimillä Jne.. on "nokkimisjärjestys".
Jotkut vain eivät ymmärrä paikkaansa ja ovat ns, "heikkoja" tai oikeastaan tyhmiäkin, kun eivät itseään puollusta ja anna samallamitalla takaisin.
Joten, odottavat/ko oikein tullakseen ns, huomioiduksi/kiusatuksi.
Mietis sitä.Toistat itseäsi. Tuo on sinun mielipide. Ei ihmiset ole kanoja jotka nokkii.
- Anonyymi
Lässyn lässyn.
- Anonyymi
Häiritseekö asia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häiritseekö asia?
Häiritseekö mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häiritseekö mikä?
Siis tämä aihe. Mitä muuta voisin tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tämä aihe. Mitä muuta voisin tarkoittaa.
Turha lässytys, se ei johda mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain hyötyä siitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain hyötyä siitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain hyötyä siitä on.
Sivu ei toimi kunnolla joten vastaus on kahteen kertaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain hyötyä siitä on.
Tämä on aiheen aloitus aiheesta. Ei mitään "lässytystä". Älä lue sitten jos häiritsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on aiheen aloitus aiheesta. Ei mitään "lässytystä". Älä lue sitten jos häiritsee.
Aiheen aloitus aiheesta? Hienoa? Oletko myös ajatellut aiheen lopettamista aiheesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiheen aloitus aiheesta? Hienoa? Oletko myös ajatellut aiheen lopettamista aiheesta?
Miksi sitä ei saisi jatkaa? Miksi se häiritsee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitä ei saisi jatkaa? Miksi se häiritsee?
Te homppelit olette kyllä yksinkertaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te homppelit olette kyllä yksinkertaisia.
Mitä sinulla on homoja vastaan? On monia homoja jotka on älykkäämpiä kuin sinä.
- Anonyymi
Opettajien velvollisuus on ehkäistä kiusaamista.
- Anonyymi
Eli halusit huomion keskipisteeksi, mutta et päässyt.
- Anonyymi
En ole niin sanonut. Oletko joskus kiusannut jotakuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole niin sanonut. Oletko joskus kiusannut jotakuta?
Toistat itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistat itseäsi.
Itse toistat itseäsi.
- Anonyymi
Missä todisteet? Pelkkä heitto ei riitä
- Anonyymi
Ei tämä ole oikeudenkäynti. Tämä on palsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä ole oikeudenkäynti. Tämä on palsta.
Ahaa. Ja palstalle voi nimettömänä heittää perättömiä syytöksiä. Hienoa! Mitä muuta osaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Ja palstalle voi nimettömänä heittää perättömiä syytöksiä. Hienoa! Mitä muuta osaat?
Etkö ymmärrä. Ei tämä ole oikeudenkäynti ja palstan ylläpitäjä saa päättää mitä täällä voi julkaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä usko jos et usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä. Ei tämä ole oikeudenkäynti ja palstan ylläpitäjä saa päättää mitä täällä voi julkaista.
Itse asiassa jo aloituksesi on oikeudenkäyntiä, esität siinä syytteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa jo aloituksesi on oikeudenkäyntiä, esität siinä syytteen.
Sekoitat oikeudenkäynnin palstaan. Miksi valehtelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekoitat oikeudenkäynnin palstaan. Miksi valehtelet.
Mikä himmeli sinä oikeastaan olet? Olitko samanlainen vänkääjä koulussa? Ei ihme, että sinuun on kyllästytty. Ja kun et saanut huomiota, väität sitä täällä kiusaamiseksi. Puskista huutelet perättömiä syytteitä oppilaitosta kohtaan. Osaatko edes hävetä käytöstäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä himmeli sinä oikeastaan olet? Olitko samanlainen vänkääjä koulussa? Ei ihme, että sinuun on kyllästytty. Ja kun et saanut huomiota, väität sitä täällä kiusaamiseksi. Puskista huutelet perättömiä syytteitä oppilaitosta kohtaan. Osaatko edes hävetä käytöstäsi?
Toistat itseäsi. Oletko itse ollut koulukiusaaja? Etkö osaa hävetä sitä että olet ehkä kiusannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistat itseäsi. Oletko itse ollut koulukiusaaja? Etkö osaa hävetä sitä että olet ehkä kiusannut.
Toistat itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistat itseäsi.
Sinä toistat itseäsi.
- Anonyymi
Kun tätä ketjua lukee, niin kaikki on tainnut olla itseaiheutettua.
- Anonyymi
Oletko entinen koulukiusaaja? Vaikutat siltä että olisit voinut olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko entinen koulukiusaaja? Vaikutat siltä että olisit voinut olla.
En ole ollut. Millä perusteella syytät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kirjoitat kuin joku joka olisi voinut olla kiusaaja. Mitä muuta se voisi olla kuin sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on myös mielipide eikä mikään "syyte".
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256659MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny575733Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.854467NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun944366Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1394161Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841486- 3801380
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a291298- 811287
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411074