Ihmiset eivät ole onnellisia kapitalismissa. Myös autoilu on kiellettävä ympäristösyistä ja tilalle polkupyörät ja julkinen liikenne. Näin minä olen tehnyt aina, Fillarilla polkenut tai mennyt julkisiin ja olen onnellinen eläkkeellä. Vaadin perustuloa kaikille ja tulojen tasausta
Suomesta kommunistinen valtio
7
68
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei se kaikilla onnistu liikkuminen ilman autoa vaikka kuin haluais.
- AnonyymiUUSI
Kaikki mahdotonkin onnistuu silloin kun kommunistinen kyläpäällikkö antaa määräykset. Neuvostoliitossakin oppivat olemaan syömättäkin kun ruokaa ei ollut eikä sitä rahvaalle annettu - silmäätekeville oli eri kaupat, berioskat, muiden kauppojen hyllyt olivat tyhjät.
- AnonyymiUUSI
Vastaus on Vasemmistoliitto!
- AnonyymiUUSI
Emme me tarvitse auton romuja
- AnonyymiUUSI
Fillarilla pääsee ja julkisilla. En hankkisi autoa vaikka olisi rahaa
- AnonyymiUUSI
Tämä olisi hyvä ratkaisu. Persutkin tykkäisi.
- AnonyymiUUSI
Jotta Suomesta tulisi kommunistinen, pitäisi teollisuuden, maatalouden ja näiden tuotantovälineiden ja hyödykkeiden siirtyä/pakottaa yhteisomistukseen. Eli ei tule onnistumaan, ihan jo siksi etteivät ulkomaiset yritykset lähtisi tuohon ikinä. Lisäksi nykyisen valtiomuodon tulisi muuttua parlamentaarisesta tasavallasta proletariaatin diktatuuriksi työväenluokan ollessa ainoa vallankäyttäjä ja hallitsija. Paljon on siis äärivasemmistolaisilla työsarkaa.
Tuollaiset haaveet ovat hyvin utopistisia. Jos haluaa nauttia sosialismin ja kommunismin yksinvallasta kannattaa muuttaa Pohjois-Koreaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111312
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037- 45932
- 45884
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44736
- 46666