Olen siis nyt 6lk, ja sain eilen kuulla että tarvitsen silmälasit, tietysti haluan että näen hyvin ja ei siinä muuten mitään, mutta lasit eivät sovi minulle näytän niillä ihan idiootille ja pelkään mitä muut sanovat niistä, helpp??
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ei laseja pidetä ulkonäön vuoksi vaan tarkan näkemisen vuoksi. Et ole ainoa, jolla on lasit.
- Anonyymi
Silmälasit on hot
- Anonyymi
kyllä kaikille jotkut silmälasit sopivat, jos et kumminkaan halua käyttää laseja voit myös käyttää piilolinssejä niiden tilalla
- Anonyymi00006
Älä ole Dille . Kaverit jot v-------e eivät ole sun arvoisia. Pidä lasit ja ole ylpeä kun näet .
Se on yks hailee mitä jotkut fundeeraa asiasta. Hanat Kaakkoon ja menoks. Ole oma itsesi...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241546Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681367- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731092Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629