Olen siis nyt 6lk, ja sain eilen kuulla että tarvitsen silmälasit, tietysti haluan että näen hyvin ja ei siinä muuten mitään, mutta lasit eivät sovi minulle näytän niillä ihan idiootille ja pelkään mitä muut sanovat niistä, helpp??
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ei laseja pidetä ulkonäön vuoksi vaan tarkan näkemisen vuoksi. Et ole ainoa, jolla on lasit.
- Anonyymi
Silmälasit on hot
- Anonyymi
kyllä kaikille jotkut silmälasit sopivat, jos et kumminkaan halua käyttää laseja voit myös käyttää piilolinssejä niiden tilalla
- Anonyymi00006
Älä ole Dille . Kaverit jot v-------e eivät ole sun arvoisia. Pidä lasit ja ole ylpeä kun näet .
Se on yks hailee mitä jotkut fundeeraa asiasta. Hanat Kaakkoon ja menoks. Ole oma itsesi...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483