Isäni ollessa työ matkalla lähdin yö elämään äiti puoleni kanssa kotiin tultuamme otimme muutamat paukut jonka jälkeen äiti puoleni jäi olohuoneeseen riisutumaan itse menin vessaan tultuani äiti puoleni istui sohvalla pikkarit jalassa ja pyysi vierelle katselin nöpöttäviä rintoja enkä pystynyt pitämään sormiani irti kaadoin äiti puoleni sohvalle imin rintoja ja työnsin sormeni hänen pilluunsa iti puoli koitti rimpuilla mutta lopetti ja voihki revin pikkarit pois ja työnsin pääni reisien väliin nuolin ja sormetin äiti puoleni lantio alkoi liikkua ja sai äänekkäät orgasmit pyysi tulemaan sisäänsä työnsin kullini märkään pillukn ja rytmikkäästi työntelin ja otin nilkoista kiinni jalat kohti kattoa samaan aikaan äitipuoleni sanoi et älä laukea pilluun vaan vatsalle äitipuoleni voihki ja huusi samalla silmät kääntyivät ympäri pelästyin tapahtunutta ja laukesin sisään aloin nuolla märkää pillua ja valuvaa spermmaani pillusta käänsi äiti puoleni ympäri ja työntyä peppuun josta äiti puoleni ei tykänny vaan pomppasi altani pois ja meni sänkyynsä aamulla kysyi et tethän laufnnut hänen pilluunsa kielsin kaiken muutaman viikon kuluttua äiti puoleni ja isäni ilmoittivat et saadaan sisar tai velipuoli isän kuoltua äiti puoleni kertoi sisar puoleni olevan minun siittämäni ...
Äitipuolen salaisuus
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111332
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3371048- 45942
- 45894
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44746
- 46676