Tarvii vissiin tehrä jotain.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Annetaan lisää tukia ni kinkut riittää.
- Anonyymi
nniiiihhh,
antakkee rahhoo,
HETI... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nniiiihhh,
antakkee rahhoo,
HETI...Samaa mieltä. Välittömästi lisää tukea. Nyt on kriisi.
- Anonyymi
No vaikka mitä tekisi, niin tälle joulua ei uusia kinkkuja ehdi kasvaa.
- Anonyymi
Tähtäimessä on joulu 2026. Tämä vuosi on jo menetetty.
- Anonyymi
nnnniiiihhhhh,
rahhoo pittee suaha,
HETI ja palajon,
antakkee rahhooooo... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nnnniiiihhhhh,
rahhoo pittee suaha,
HETI ja palajon,
antakkee rahhooooo...Samoilla linjoilla olen minäkin. Tuet on riittämättömiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoilla linjoilla olen minäkin. Tuet on riittämättömiä.
Ahneudelle edes taivas ei ole rajana.
- Anonyymi
ahne, ahneepi, peräkammarin nettosaaja pummi...
- Anonyymi
Kinkut loppuvat kepuketkujen propagandan mukaan joka joulu. Rummutus sian takajalkojen loppumisesta alkaa yleensä Itsenäisyyspäivän jälkeisen päivän aamuna.
Kuitenkin marketien laarit ovat joulupäivänä täynnä punalaputettuja kinkkuja. Joka vuosi. - Anonyymi
Eikös juuri yksi sikafarmari päättänyt "myydä" kinkkunsa vakuutusyhtiölle, kun pelkäsi ettei niille ostajaa, ja poltti sikalansa?
- Anonyymi
Todella törkeä väite, elei ole mitään todisteita tahallisuudesta. Hyvin harvoin eläintilan tulipalon syy on tahallisuus, ja siitä jää kiinni. Eläviä eläimiä ei kukaan halua saattaa hengiltä tuolla tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella törkeä väite, elei ole mitään todisteita tahallisuudesta. Hyvin harvoin eläintilan tulipalon syy on tahallisuus, ja siitä jää kiinni. Eläviä eläimiä ei kukaan halua saattaa hengiltä tuolla tavoin.
Joka sika syynätään, onko kuollu vakuutusehtojen edellyttämällä tavalla,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751942Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1571378Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231010- 71897
- 58868
- 47793
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus68784- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646