En nyt oikein löytänyt sopivaa kategoriaa mihin tästä kirjoittaisin, mutta laitetaan tänne. Asun haja-asutusalueella omakotitalossa ja nyt n. 500 m päähän on perustettu kierrätysjätettä käsittelevä firma (mm. rautaa ja muuta isompaa romua). Siellä on erikoiset työajat, usein myöhään iltaan saakka 22-23 ja sunnuntaisin myös tuohon aikaan. Ei onneksi joka ilta, mutta aika usein. Melua aiheutuu siis kun pillareilla/kuormaajilla työntävät maata pitkin jotain, valtava tärinä ja jyrinä kuuluu. Ihan kuin maansiirtoa tai vastaavaa ja myös romun käsittelystä aiheutuvaa kovaa rominaa. Nämä kuuluu siis tupaan asti. Itse olisin mielelläni tuohon aikaan jo unten mailla, kun työvuoroon pitää mennä aikaisin, kello soi 4.15. Sitä tässä kyselen, että mikä on teollisuusyritysten ns sallittu työskentelyaika näinkin lähellä asuintaloja? En oikein löytänyt tietoa haja-asutusalueiden säännöksistä (tämä asuinpaikka on siis pienellä paikkakunnalla ja ns. sivukylällä).
Meluava yritys naapurina
Anonyymi-ap
4
246
Vastaukset
- Anonyymi
Taas tämä kyselyikäisen tekemä palstanaktivointi on turha
- Anonyymi
Itse olet turha. Eikös tämä palsta ole kaikille, ei pelkästään sinulle - joten mene jatkamaan tumputtamistasi - voit jopa tulla (edes kerran).
- Anonyymi
Voisimmekin mennä yhdessä kun sinullakin näkyy olevan ko. harrastukseen minuakin suurempi into !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724314Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003750Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363439- 513030
- 402528
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182449Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222222- 231866
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141645Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331622