Siitossonni.

Anonyymi-ap

Tuo tulee mieleeni kun luen tällä palstalla yhden elämän pyörien oman heppinsä ympärillä kaikista mahdollisista näkökulmista katsoen.

Ei tuo nyt aivan tervepäisen puuhaa ole matkailupalstalla julkaista elämänkertojaan aiheesta.

8

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Pakonomainen seksikäyttäytyminen (ns. seksiriippuvuus)
      Pakonomaisella seksikäyttäytymisellä tarkoitetaan mitä tahansa seksiin liittyvää pidempiaikaista hallitsematonta käyttäytymistä ja/ tai seksin jatkuvaa ajattelemista.
      Taustalla voi olla monenlaisia syitä ja seksi voi olla tapa etsiä helpotusta erilaisiin tunnetiloihin.
      Pakonomaisesta seksikäyttäytymisestä käytetään myös termejä seksiriippuvuus, seksiaddiktio ja addiktiivinen seksikäyttäytyminen.

• Anonyymi
      UUSI

Näkökulmamies. Seksi on se kaikkein luonnollisin ja normaalein terveen ihmisen vietti ja ilman sitä ei olisi ihmisiä. Se on osa terveen ihmisen elämää ja ihminen ei enää ole terve kun se vietti loppuu. Terveellä miehellä on sukupuolivietti vähintään 75 vuotiaaksi saakka. Ihmetellä täytyy että oman kyvyttömyytesi vuoksi alat väittämään terveitä miehiä sairaiksi, jos näillä on vielä sukupuolielämää olemassa. Ja kuten aina, niin suhteellisuudentajusi on aivan hukassa. Ei lasten tekeminen missään iässä tarkoita sitä että mies pyörii heppinsä ympärillä tai että hänellä olisi normaalista poikkeava vietti.

Sairasta on kuvitella että sukupuolivietti on sairasta tai että siihen olisi jokin ikäraja.
      Sinähän olet ilmaissut että "kakarat tulee koulutuksineen aivan helvetin kalliiksi" ja siksi niitä ei mielestäsi kannata tehdä. Mutta kaikki eivät ajattele asiaa rahan kannalta ja kaikki eivät ole yhtä sairaita ja köyhiä kuin sinä, joka ajattelet kaikkea aina vaan omasta näkökulmastasi joka on sellainen ettei kellään toisella ole niin idioottimaista näkökulmaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole kyse vietistä.

Pakonomaisella seksikäyttäytymisellä tarkoitetaan mitä tahansa seksiin liittyvää pidempiaikaista hallitsematonta käyttäytymistä ja/ tai seksin jatkuvaa ajattelemista.

KOROSTAN sanaa ........ jatkuva ajatteleminen.

Terve ihminen ei lataa heppitarinoitaan alituiseen PATTAYAN MATKAILUPALSTALLE.

Seksiaddiktio ...... on olemassa myös muita addiktioita kyseisellä henkilöllä, ja niitä on paljon, lähes joka asiasta mistä oireilee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyse vietistä.

KOROSTAN sanaa ........ jatkuva ajatteleminen.

Terve ihminen ei lataa heppitarinoitaan alituiseen PATTAYAN MATKAILUPALSTALLE.

Seksiaddiktio ...... on olemassa myös muita addiktioita kyseisellä henkilöllä, ja niitä on paljon, lähes joka asiasta mistä oireilee.

Ikävää että kyvyttömällä ottaa noin koville ettei enää pysty.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävää että kyvyttömällä ottaa noin koville ettei enää pysty.

Yleensä helposti addektoituvat ihmiset vaihtavat riippuvaisuutensa asiasta toiseen, ja kyseessä on tuolloin vakava psyykkinen sairaus, ja yleensä mielenterveys ongelmat keskittyvät yhdelle ihmiselle 2010 on selvä osoitus tästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä helposti addektoituvat ihmiset vaihtavat riippuvaisuutensa asiasta toiseen, ja kyseessä on tuolloin vakava psyykkinen sairaus, ja yleensä mielenterveys ongelmat keskittyvät yhdelle ihmiselle 2010 on selvä osoitus tästä.

Ekassa liitossa pariteltiin noin 2 kertaa viikossa, toisessa aluksi useammin mutta lopussa noin kerta viikkoon ja nykyisessä noin kerta viikkoon.

Kun oli oravanpyörässä kiireinen ja hoiti viiden ihmisen työt ja samalla piti huolehtia perheen tarpeista niin ei siinä ollut edes aikaa ja jaksamista aina edes miettiä koko asiaa.

Viettelin Pattayalla kuukausitolkulla aikaa ilman yhtäkään panoa aina toisinaan. Olin jo niin kokenut ettei enää uutuudenviehätystä irronnut, enkä sitten etsinytkään muuta kuin vakituista kumppania.

Olin varsin vähällä pärjäävä panomies jo jossakin tuossa 2011 paikkeilla. Pieni kiri oli siinä 2015, kun kesällä hoitelin Suomessa useamman vanhan heilan.

Possokka ei ilmeisimmin ymmärrä laisinkaan että naisillakin on tarpeensa ja esimerkiksi toinen vaimoni oli paljon minua aktiivisempi.

Olen seurustellut puoli vuotta suomalaisen nymfomaanin kanssa ja siitä ei tullut mitään enää, kun ei voinut mennä enää edes samaan aikaan nukkumaan kun oli hepissä kiinni.

Kerran hän paistoi jauhelihaa kun menin keittiöön. Pyöritteli pyllyään siinä mainokseksi. Kun menin kutsusta siihen taakseen, niin hän pudotti housunsa kinttuihin ja pyllisti. Eihän siinä sitten mitään. Siinä sitten panin takaa samalla kun hän paistoi jauhelihaa.

Liikkui sisätiloissa aina alasti ja oli upea kroppa. Ahdistui sitten jos vinkki ei mennyt perille että nyt pitäisi saada. Makuuhuoneeseen olin asentanut keinun pyynnöstään ja laatikot oli täynnä leluja. Tappia oli jokaiseen reikään mistä valita.

Hän oli seksiaddikti, itse olen aika keskiverto.

2010

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ekassa liitossa pariteltiin noin 2 kertaa viikossa, toisessa aluksi useammin mutta lopussa noin kerta viikkoon ja nykyisessä noin kerta viikkoon.

Kun oli oravanpyörässä kiireinen ja hoiti viiden ihmisen työt ja samalla piti huolehtia perheen tarpeista niin ei siinä ollut edes aikaa ja jaksamista aina edes miettiä koko asiaa.

Viettelin Pattayalla kuukausitolkulla aikaa ilman yhtäkään panoa aina toisinaan. Olin jo niin kokenut ettei enää uutuudenviehätystä irronnut, enkä sitten etsinytkään muuta kuin vakituista kumppania.

Olin varsin vähällä pärjäävä panomies jo jossakin tuossa 2011 paikkeilla. Pieni kiri oli siinä 2015, kun kesällä hoitelin Suomessa useamman vanhan heilan.

Possokka ei ilmeisimmin ymmärrä laisinkaan että naisillakin on tarpeensa ja esimerkiksi toinen vaimoni oli paljon minua aktiivisempi.

Olen seurustellut puoli vuotta suomalaisen nymfomaanin kanssa ja siitä ei tullut mitään enää, kun ei voinut mennä enää edes samaan aikaan nukkumaan kun oli hepissä kiinni.

Kerran hän paistoi jauhelihaa kun menin keittiöön. Pyöritteli pyllyään siinä mainokseksi. Kun menin kutsusta siihen taakseen, niin hän pudotti housunsa kinttuihin ja pyllisti. Eihän siinä sitten mitään. Siinä sitten panin takaa samalla kun hän paistoi jauhelihaa.

Liikkui sisätiloissa aina alasti ja oli upea kroppa. Ahdistui sitten jos vinkki ei mennyt perille että nyt pitäisi saada. Makuuhuoneeseen olin asentanut keinun pyynnöstään ja laatikot oli täynnä leluja. Tappia oli jokaiseen reikään mistä valita.

Hän oli seksiaddikti, itse olen aika keskiverto.

2010

Piti sanomani että voi naisparkaa joka Posson kanssa elää kun ei toivoakaan saada minkäänlaista huomiota osakseen, vaan on omaishoitajan roolissa paitsi ei enää sitäkään.

Normaali terve nainen ei olisi sekuntiakaan sellaisessa suhteessa, eikä suomalainen nainen varsinkaan. He haluaa sitä mitä Possolla ei ole. Ai mitäkö? Mynää.

2010

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Piti sanomani että voi naisparkaa joka Posson kanssa elää kun ei toivoakaan saada minkäänlaista huomiota osakseen, vaan on omaishoitajan roolissa paitsi ei enää sitäkään.

Normaali terve nainen ei olisi sekuntiakaan sellaisessa suhteessa, eikä suomalainen nainen varsinkaan. He haluaa sitä mitä Possolla ei ole. Ai mitäkö? Mynää.

2010

Sulta menee Falleriina pohja pois noilta selityksiltäsi että et olisi addikti palsta-aktivisti ja höpöö juttus mikä olet ja miten elät, mutta jatka päivittäisiä oireitasi tällä palstalla joka on ainut kontaktisi ihmisiin ja elämäsi välttämättömyys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      45
      2785
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      20
      1643
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      28
      1277
    4. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      347
      1216
    5. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      64
      1178
    6. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      6
      1161
    7. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      49
      978
    8. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      939
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      46
      848
    10. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      45