Miksi ilmoitetaan että kirppis on auki vaikka siellä on valo remontti… sisällä sitten kovaan ääneen huudetaan että ei täällä ole viikkoon mitään .
Eikö olisi ollut sama laittaa ovet kiinni.
Pidemmän aikaa seurannut työntekijöiden asiakaspalvelua ja on se kyllä todella ala arvoista.
Annetaanko näille mitään ohjeita kuinka käyttäydytään.
Kumpa joku perustaisi kunnon kirppiksen kuhmoon…
Vesitornin kirppis
14
1210
Vastaukset 14
- Anonyymi
Asiakaspalvelussa ei ole vikaa, mukavaa ja ystävällistä väkeä siellä on. Valoremontista on facebookissa ilmoitettu jo kotvasta. tietysti kaikki ei facea seuraa. Olen ymmärtänyt että aukiolo remontin aikana johtuu siitä kun siellä käy muitakin kuin ostajia.
- Anonyymi
Siellä kyllä tarvittas asiakaspalvelu koulutusta.
- Anonyymi
9 €/h voi tehdä niin suuren v...tuksen ettei kiinnosta olla kiva asiakaspalvelija.
- Anonyymi
Tarkoititko: 9e/päivä? Sehän se kulukorvaus on työttömyyskorvauksen lisäksi. Itse tein sillä tavalla monta vuotta oikeita töitä, kirpputoreilla lähinnä, mutta myös kiinteistöhuollon koulutusta 9kk josta jäi 6kk suorittamatta kun opettajalla alkoi levitä kupoli kanssani.
- Anonyymi
🤑 Eikö se ole koko päivän tienesti, näin sen pitää mennä.
- Anonyymi
Elähän huoli, Satatuhatta uutta työpaikkaa
- Anonyymi
Kassalla varmaan riittäisi yksi myyjä eikä kolmea… yksi poistaa laput, toinen laittaa sen lapun kassalla olevalle lautaselle ja kolmas ottaa maksun
Neljännen voisi vielä palkata tervehtimään - Anonyymi
Elkäähän jaksako tämmöstä paskaa oikeesti kirjoitella 😅 käytöstavat saa olla asiakkaillakin 😅
- Anonyymi
Työntekijät on kultaa, kyllä saa olla vittumainen asiakas jossei kunnollista palvelua saa
- Anonyymi
Jospa sinä tämän kirjoitusketjun aloittaja menisit itse sinne kirpputorille töihin, muutamaksi päiväksi. Pyörittelisit siellä homeisia ja paskaisia kirpputori riepuja, sekä kuuntelisit per aukisia asiakkaita "ittuilemassa" sinulle.
- Anonyymi
Tosi on ja kertoja elää
- Anonyymi
Oisko ohjeen antajassa vikaa? Ketä siellä on päättävässä elimessä?
- Anonyymi
Kirpputorilla kuhmo nousuun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu571361- 26990
- 78859
- 64768
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69744- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131675Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10642Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13626- 87622
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �133559- 4552
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550- 93508
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 18482
- 36465
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113464- 36457