Mikä ruoka olisit?

Anonyymi-ap

Minä olisin pyttipannu, koska olen säästäväinen ja vaatimaton.

24

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Mieheni suosikkiruoka.
      Pyttipannu.
      Minä voisin olla vaikka hedelmäsalaatti.

• Anonyymi
        UUSI

Tässä ei ole kyse lemppariruuasta, vaan mikä kuvastaa itseäsi.
        Minä olisin kaurapuuro, arkinen ja ja väritön tyyppi olen.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ei ole kyse lemppariruuasta, vaan mikä kuvastaa itseäsi.
        Minä olisin kaurapuuro, arkinen ja ja väritön tyyppi olen.

Miehen lemppariruoka kuvaa hänen persoonaansa erittäinhyvin: sopeutuvainen, vähään tyytyväinen, kaikki käy ja kaikki on hyvää.
        Kaurapuurokin olisi ollut hyvin hänen vaatimattomuttaan ja vähään tyytyväisyyttään sopivasti kuvaamaan.

Hedelmäsalaatti taas kuvaa hyvin minua: pohjoisen ja etelän hedelmiä sulassa sovussa ja harmoniassa. Värikkyyttä, hedelmien omaa makeutta ja kirpeyttä,. Ananasta, mangoa, papayaa, sitrushedelmiä, karpaloita ananaskirsikkaa, banaania,, mitä milloinkin, sesongin mukaan.

• UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Miehen lemppariruoka kuvaa hänen persoonaansa erittäinhyvin: sopeutuvainen, vähään tyytyväinen, kaikki käy ja kaikki on hyvää.
        Kaurapuurokin olisi ollut hyvin hänen vaatimattomuttaan ja vähään tyytyväisyyttään sopivasti kuvaamaan.

Hedelmäsalaatti taas kuvaa hyvin minua: pohjoisen ja etelän hedelmiä sulassa sovussa ja harmoniassa. Värikkyyttä, hedelmien omaa makeutta ja kirpeyttä,. Ananasta, mangoa, papayaa, sitrushedelmiä, karpaloita ananaskirsikkaa, banaania,, mitä milloinkin, sesongin mukaan.

Onkos karpalo hedelmä? Vai tuliko mukaan vain Ramoonan kommentin innoittamana?
        Mitkäs noista mainitsemistasi ovat niitä pohjoisen hedelmiä? Ei edes omenaa tai päärynää ole salaatissasi.

Aikaisemmin muuten muistelen sinun olleen sipuli. Mutta eihän se mitään uutta ole tuo pyörimisesi.

• Anonyymi
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Olihan siellä yksi pohjoisessakin kasvava eli sopu antoi tilaa karpaloille.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan siellä yksi pohjoisessakin kasvava eli sopu antoi tilaa karpaloille.

Mutta myös paljon mansikoita, sesonkiaikana.

• Anonyymi
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Mutta myös paljon mansikoita, sesonkiaikana.

eli vain yksi silloinkin pohjoisesta, joten tuontitavaraa runsaasti.

(karpalot ja mansikat ei ole samaan aikaan kypsiä)

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eli vain yksi silloinkin pohjoisesta, joten tuontitavaraa runsaasti.

(karpalot ja mansikat ei ole samaan aikaan kypsiä)

Minulla on aina karpaloita pakastimessa, suosikkimarjani.
        Pohjoisen hedelmät eivät ole yhtä sopivia hedelmäsalaattiin, siis omenat ja päärynät, luumuja kyllä voi käyttää ja sitten erilaisi amarjoja mutta en minä mun salaatiaineksilta kysy kansalaisuutta enkä vaadi passia, pilkon vain kulhoon sen mukaanmitä kaupoissa sattuu olemaan, pakstimesta löytyy, pihalta saan kerättyä.

• Anonyymi
      UUSI

Kesäkeitto.

• Anonyymi
      UUSI

Alemmaksi ei voi ihmisen arvoa määrittää, kuin ruokalautaselle!
      Johan on susia sakissa!
      En alennu susien syötäväksi, kun korpitkaan ei ole nahkaani osuneet.

• Anonyymi
        UUSI

Höllää vähän nutturaa.Minä olisin pannukakku, koska kaikki leipomukset epäonnistuu. Sulle sopii hetnesoppa koska vedit herneet nenuun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höllää vähän nutturaa.Minä olisin pannukakku, koska kaikki leipomukset epäonnistuu. Sulle sopii hetnesoppa koska vedit herneet nenuun.

Tosikot kyynistelee aina.

• UUSI

Kysyin mieheltä ja pyysin perustelut. Hän sanoi että savusilakka, koska siinä on merellisyys, metsäisyyttä edustaa katajanlastut savustuksessa ja vanha suomalainen valmistustapa on tärkeä pointti myös. Hän itse hallitsee koko prosessin silakanpyynnistä lähtien.

Minä voisin olla vaikka karpalokiisseli: luontoyhteys , makeus ja kirpeys, raikas kirkas punainen väri. Päällä ripaus juhlavuutta ja ilmavuutta kermavaahtopilven muodossa. Kerma vie ajatukset kesäisille vehreille laitumille. Omia mielenmaisemia.

• Anonyymi
      UUSI

Minä olisin risotto; vähän italialaista vibaa ulkonäössa ja kaikkea voi risottoon laittaa eli olen sellainen multitalentti höslääjä

• Anonyymi
      UUSI

Minä sillisalaatti. Olen aika väriläs tyyppi ja sopeutuva. Kaikki käy seuraan, niin suolasillit kuin hapannnama etikkakurkut ja makeet porkkanat. Tykkään joulusta.

• Anonyymi
      UUSI

Liha!

• Anonyymi
        UUSI

Luusoppa.

• Anonyymi
        UUSI

Olisin vain ihan raaka liha. Tarpeeksi yksinkertaista.

• Anonyymi
      UUSI

Läskisoosi :-)

Gubbe 76

• Anonyymi
      UUSI

Juuresraaste jossa lihanpaloja. Energiaa, kivennäisaineita ja vitamiinejä pursuava.

• Anonyymi
      UUSI

Hapansilakka.

• Anonyymi
      UUSI

Smetanalohi. Vaaleanpunainen ja maukas. Hyrinää.

• Anonyymi
      UUSI

Minkä ruuaksi aloittaja meitä tarkoittaa?
      En minä halua joutua muitten kuin matojen ruuaksi sitten aikanaan.

• Anonyymi
      UUSI

Olisin jäätelötötterö . Luonteeni törö ja sydän kylmä kuin jää.
      Kylmäkyllikki Kylmäjoelta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      101
      3248
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      1
      2603
    3. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      75
      2506
    4. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      64
      1463
    5. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      91
      1445
    6. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      16
      1035
    7. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      955
    8. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      333
      953
    9. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      857
    10. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      50
      824
    Aihe