Juuson tulisi katsoa peiliin. On erikoista, että Juuso syyttää muita, kun on itse äänestänyt Länsi-Pohjan sairaalan palveluiden supistamisen puolesta. Juuso halveksuu demokratiaa ja pitää ihmisiä tyhminä.
Ihmisten pettymys kumpuaa päätöksistä, jotka ovat kulkeneet ministeri Juuson pöydän kautta. Ministerin samanaikainen uhriutuminen ja ylimielisyys sekä mieltään osoittavien kansalaisten sättiminen osoittavat, ettei Juuso ymmärrä omaa vastuutaan ja asemaansa.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011586711.html
Juusolle sataa kritiikkiä: Juuso uhriutuu, sättii kansalaisia ja halveksii demokratiaa
11
105
Vastaukset
- Anonyymi
Keskustan lappilainen kansanedustaja Mika Riipi kurmootti Juusoa.
”Ensin ministeriön suojissa annetaan palveluiden tilanteen kriisiytyä. Sitten kun tulokset alkavat näkyä, tullaan antamaan haukut palveluista huolissaan oleville ihmisille. Onhan tämä pöyristyttävää käytöstä”, Riipi ilmoitti tiedotteessaan. - Anonyymi
Hallituksen leikkausten seurauksena hoitajia irtisanotaan pian ympäri Suomea
Se tulee näkymään ihmisten palveluissa.
Hyvinvointialueiden kovat säästöpaineet jatkuvat tänä syksynä, koska niiden
pitää lain mukaan kattaa alijäämänsä vuoden 2026 loppuun mennessä.
Miten ja millä, koska sairaat on hoidettava ?
Leikkaukset tulevat näkymään ihmisten palveluiden heikentymisenä. - Anonyymi
Kohta se laitetaan kuukauden sairaslomalle.
- Anonyymi
Onneksi en ole politiikko.
- Anonyymi
Juuso ei ymmärtänyt olla tunkematta politiikkaan.
- Anonyymi
"Uhriutuminen" on persujen peruskauraa.
- Anonyymi
Lapsentasoista reagointia ministeriltä (anteeksi lapset !)
- Anonyymi
Politiikkaan tunkee paljon ihmisiä, jotka eivät sinne kuulu.
Esimerkiksi kaikki persut. - Anonyymi
Juuso on onneton tapaus. Kehtaa alkaa haukkua ihmisiä.
- Anonyymi
Juuso on aivan väärällä alalla. Häntä on vaikea kuvitella millekään alalle.
Ehkä hän sittenkin sopii parhaiten persuihin kaltaistensa joukkoon ? - Anonyymi
Juuso on naispuolinen Keskisarja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512