pykälässä 12: Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus
ilmaista, julkistaa ja levittää tietoja, mielipiteitä ja muita vastaavia viestejä
kenenkään ennakolta estämättä.
Onko lakiin tullut muutos ?
Persu, sananvapaus on turvattu Suomessa perustuslaissa sananvapautta ja julkisuutta käsittelevässä
13
162
Vastaukset
- Anonyymi
Sananvapaus tuo myös vastuun siitä, mitä sanoo.
Tarvittaessa tuon vastuun joutuu kantamaan tuomioistuimen päätöksellä.
Persukaan ei siis sanoa mitä huvittaa ja miten huvittaa.- Anonyymi
Ei se ole mikään sananvapaus jos joutuu pelkäämään,että joutuu vankilaan puheistaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mikään sananvapaus jos joutuu pelkäämään,että joutuu vankilaan puheistaan
Niin, mitään absoluuttista sananvapautta ei ole olemassakaan. Ja hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mitään absoluuttista sananvapautta ei ole olemassakaan. Ja hyvä niin.
No kuka se sitten määrittää mitä saa sanoa ja mitä ei? Persu sanoo jotain mistä joku ei tykkää kuten vieraslaji niin ollaan jo oikeuteen viemässä valtionsyyttäjän toimesta,mutta kun demari sanoo juutalaisista törkeyksiä ja pyytää anteeksi niin valtionsyyttäjä ei aja syytettä 🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuka se sitten määrittää mitä saa sanoa ja mitä ei? Persu sanoo jotain mistä joku ei tykkää kuten vieraslaji niin ollaan jo oikeuteen viemässä valtionsyyttäjän toimesta,mutta kun demari sanoo juutalaisista törkeyksiä ja pyytää anteeksi niin valtionsyyttäjä ei aja syytettä 🤡
Persut juurikin haluavat tuoda normikielenkäyttöön rasistista terminologiaa ja siten normalisoida sitä.
Oikeus tulkitsee lakia ja se on puolueneutraalia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin demari on sanonut juutalaisista törkeyksiä ?
Jos on niin ymmärsi pyytää sentään anteeksi. Persu ei ymmärrä.
- Anonyymi
PS on halunnut lisää sananvapautta - rasistista sananvapautta, ettei niiden
tarvitsisi koko ajan juosta raastuvassa sanomisistaan. - Anonyymi
Persut haluavat normalisoida uusnatsisminkin.
- Anonyymi
Persu haluaa "normalisoida" Juuson. Ei mene läpi.
- Anonyymi
Persut haluaisivat, että kaikki olisivat niinkuin ne.
VOI HERRANJUMALA SE OLIS KAUHEAA.- Anonyymi
Jos kaikki olisi samanlaisia pölkkypäitä Suomessa kuin persut Venäjä olisi jo
miehittänyt Suomen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaikki olisi samanlaisia pölkkypäitä Suomessa kuin persut Venäjä olisi jo
miehittänyt Suomen.Sitähän persu toivookin Putinin ystävänä.
- Anonyymi
Persut pettää aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512