Nyt on koittanut hetki ostaa ensiasunto. Sijainti on tärkein kilpailuvaltti - sitä ei saa rempalla muutettua mikskään. Täydellinen asunto ois just löytynyt Kivistöstä, mutta alueel rauhattomuus tuottaa huolta jälleenmyynnissä(itseäni se ei niinkään haittaa, koska olen aina töissä tai koulussa). Toki rakastan ulkoilla ja lenkkeilyä, niin siltä kannalta se mieityttää. Asunto on yksiö ja vuokratontilla… jälleenmyynnissä se ei sijoittajii siis kiinnostais, eikä myöskään rauhaa kaipaavia. Olen itse 22-vuotias nuori kaunis nainen. Mitä mielipiteitä?
Ensiasunnon ostaminen
5
182
Vastaukset
- Anonyymi
Teinipojalla liikaa aikaa ja seksuaali-identtiteetti hakusessa.
- Anonyymi
Eka tulee mieleen yhtiövastike, vertaile ainakin omalla tontilla oleviin taloihin. Itse en vuokratonteilla oleviin asuntoihin puuttuisi, en vallankaan uudempiin.
- Anonyymi
Kannattaa pysyä vuokralla. Vuokran kun voi maksaa ns. luonnossa. Onnistuu myös tyffelipojilta, jotka esittävät tyttöä.
- Anonyymi
Varsinkin näinä aikoina kun asunnot reilusti ylihinnoiteltuja , joita bisnes miehet kovasti koittavat kansaa lähtemään ostoksille puheillaan , se on jo varoitusmerkki , vanhojen ja uudehkojen asuntojen hintaero on valtava , mikä järki maksaa koirankopista ok-talon hintaa , siinä ei ole kuin riski hävitä iso kasa rahaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin näinä aikoina kun asunnot reilusti ylihinnoiteltuja , joita bisnes miehet kovasti koittavat kansaa lähtemään ostoksille puheillaan , se on jo varoitusmerkki , vanhojen ja uudehkojen asuntojen hintaero on valtava , mikä järki maksaa koirankopista ok-talon hintaa , siinä ei ole kuin riski hävitä iso kasa rahaa .
Tuhnu kaipaa omaan. Tuhnu kaipaa 90-luvun hintoja.
Todellisuudessa NYT on halpaa, mutta tuhnu ei osta. Tuhnulla ei ole rahaa, mutta sen myöntäminen on liian hapokasta. Helpompi selittää, miten kannatta vielä odottaa, että hinnat laskee lisää TAI pitää odottaa, että tulee takaisin 0-korkojen aika (sehän ei sitten missään nimessä voi näkyä hintojen nousuna) TAI pitää odottaa työllisyystilanteen parantumista TAI... selityksiä piisaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku405103Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova902018Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291844HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1141841Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v81781- 1111710
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2351004- 71931
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.45924Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54863