Lakatkaa tukkimaata tätä alustaa näillä Wilpola-jutuilla. Kyllä kaikki tietää mikä se ukko on mutta siihen ei tarvita yli 10 eri alotusta. Keskustelkaa sen yhen alla.
Ihan oikeesti
27
308
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka Wilpola?
- Anonyymi
Kuten huomaat, sillä kirjoittajalla on asiat todella huonosti.
- Anonyymi
Joutuuko myymään itseään?
- Anonyymi
Tää tyyppi juttelee täällä itekseen.
On kai ollut itsekin mukana kyseistä liiketoimintaa harjoittamassa, ja nyt puskee näitä lankoja katkeroituneena kun "Lotto-Jouni" vei sen finanssit.
Jossei muuten niin hupia tämä vastailu- Anonyymi
Unohdit mainita Lotto-Jounin finanssikriisistä
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit mainita Lotto-Jounin finanssikriisistä
.No sinä et oo ainakaan unohtanu ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä et oo ainakaan unohtanu ;)
Suomen ainut virkamies kautta aikojen joka on syyteharkinnassa törkeästä.
Hyvää päivää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen ainut virkamies kautta aikojen joka on syyteharkinnassa törkeästä.
Hyvää päivää.Ja thairouvansa tuli tekemään Suomeen laitonta bisnestä.
Karkoitus! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja thairouvansa tuli tekemään Suomeen laitonta bisnestä.
Karkoitus!Valehtelija pariskunta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelija pariskunta !
Se pistää miettimään miten Wilpola on häipynyt kuin maan alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pistää miettimään miten Wilpola on häipynyt kuin maan alle.
Ketjun aloittaja voisi pitää seminaarin Wilpolan toilailuista.
- Anonyymi
Wilpola olisi varmasti selvinnyt ilmeisesti ilman mitään kun olisi hetimmiten myöntänyt rahanlainauksen.
Olisi kipannut niin paljon vaimonsa syyksi kuin pystynyt ja luikerrellut itse kuiville.
Lopettanut kaikki ylimääräinen bisnes ja alkanut käydä kirkossa ja seurakuntien toiminnassa.
Onko joku eri mieltä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wilpola olisi varmasti selvinnyt ilmeisesti ilman mitään kun olisi hetimmiten myöntänyt rahanlainauksen.
Olisi kipannut niin paljon vaimonsa syyksi kuin pystynyt ja luikerrellut itse kuiville.
Lopettanut kaikki ylimääräinen bisnes ja alkanut käydä kirkossa ja seurakuntien toiminnassa.
Onko joku eri mieltä?Mä olen sitä mieltä että sä olet vaan kateellinen Jounille
Ja mä nautin joka kerta kun näen sen - Anonyymi
Vieläkin enemmän ihmettelee minä. Miten kukaan ei tehnyt mitään havaintoja sivistysjohtajan sivutoimista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin enemmän ihmettelee minä. Miten kukaan ei tehnyt mitään havaintoja sivistysjohtajan sivutoimista?
Onko jotain luetunymmärtämisessäkin menny mönkään? Katso aloitus, ja tee niiku siinä pyydetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jotain luetunymmärtämisessäkin menny mönkään? Katso aloitus, ja tee niiku siinä pyydetään.
Sananvapaudestani en ole valmis luopumaan.
- Anonyymi
Eli EX Sivistysjohtaja käyttää myös omaa sananvapauden suomaa oikeutta kertoa omista kokemuksistaan Janakkalassa.
https://youtu.be/O-kC-RMHR3g?si=d5nouQ-pvdE1at4B - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli EX Sivistysjohtaja käyttää myös omaa sananvapauden suomaa oikeutta kertoa omista kokemuksistaan Janakkalassa.
https://youtu.be/O-kC-RMHR3g?si=d5nouQ-pvdE1at4BWilpolan pariskunnalle kova paikka. "VAINOAJAT " saivat niskalenkin pariskunnasta.
TOTUUS TULEE JULKI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wilpolan pariskunnalle kova paikka. "VAINOAJAT " saivat niskalenkin pariskunnasta.
TOTUUS TULEE JULKI.Miksiköhän ei sopinut puolisonsa ottavan kaikki kontolleen ja olis ite selvinny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän ei sopinut puolisonsa ottavan kaikki kontolleen ja olis ite selvinny
Esitutkinta pöytäkirjat valottaa mukavasti lottopariskunnan okyilyn taustoja
- Anonyymi
Tuo on aivan sekaisin. On ollut jo monta vuotta. Erikoista, että ylläpito tukee noin törkeää käytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on aivan sekaisin. On ollut jo monta vuotta. Erikoista, että ylläpito tukee noin törkeää käytöstä.
Kiinassa ,Venäjällä ja Pohjois-Koreassa kommentointi suljettu.
Janakkala on Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amen!
Taitaa olla aika laittaa suomi24 kiinni ja pannaan ettei tää thailotto-jankuttaja saa lisää intoa tehdä näitä typeriä aloituksiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amen!
Taitaa olla aika laittaa suomi24 kiinni ja pannaan ettei tää thailotto-jankuttaja saa lisää intoa tehdä näitä typeriä aloituksiaan.Päätät asian ihan itse. Voitko tehdä rikosilmoituksia Jos kunniaasi on loukkattu?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759522Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo882088Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377