mitä siinä juhlan aihetta kuun lopussa kun viikonloppuna kaikki rahattomiakin?
syötävää viljaa myös kun poltetaan, eikö se ruuan häpäisyä jonkun pakanallisen riitin ansiosta?
Kekripukki taas juhlitaan
13
344
Vastaukset
- Anonyymi
Sairasta mitkä päästöt aiheutuu polttamisesta. Pukin kuljetuksista yms. Missä järki?
- Anonyymi
Onko joku harkinnut pukin polttoa etukäteen Gävlen pukin tapaan, jolloin siitä kehittyisi turistinähtävyys kuten Gävlessä.
- Anonyymi
Totta pahemmat kuin sorsista
- Anonyymi
Kukaan ei polta viljaa . Ota selvää mitä siinä pukissa on äläkä muille yritä väärää tietoa levittää.
- Anonyymi
niin siinä on virhettä.. pitäs hutkia eikä tutkia.. eikö ne eläimet syö kuitenkin heinä ymm mitä siinä ?
- Anonyymi
käryttämisestä merkittävät terveyshaitat epäilemättä
- Anonyymi
Pikkusen kärvähtää. Paljonko venäjän pommit saastuttavat ilmaa,siitä ei ole puhuttu mitään. Ja maaperää.
- Anonyymi
Aloittajan paskapuhe saastuttaa ilman.
- Anonyymi
Mitähän maksanee kekripukin valmistaminen ym.
- Anonyymi
talkoilla tehdään, keksi joku toinen mollaus äpryk
- Anonyymi
Tuli on elementti mitä näkee nykyään harvoin perinteitä on muistettava miten ennen vanhaan ihmiset elivät Maapallolla
- Anonyymi
Ihan turhaa vouhotusta kärytellä nyt jotain kokkoa, minun mielestä kokko kuuluu juhannukseen. On se aika mielenkiintoista kun tuhansia ihmisiä saapuu katsomaa käryävää kasaa niin kuin ei olisi ikinä tulta nähnytkään. Sen jälkeen vaatteet pesuun ja savun haju veks. Niin olin kyllä samaan aikaan itsekin pukilla, aika paljon paremmilla näkymillä kylläkin. 😉
- Anonyymi
Linnan Herra pahoitti mielensä pieraisi prööt
Leikkijöille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1214600Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv692662Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801695Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 66892
- 46886
- 21863
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122849Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67817Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789