Veikko Niemi (PS) palkkasi myös oman poikansa avustajakseen.
Enää 339999 työtöntä työllistämättä.
Hallitus on työllistänyt toisenkin henkilön
10
73
Vastaukset
- Anonyymi
Upea ratkaisu.
- Anonyymi
Upeaa "työreformia".
- Anonyymi
Hallituksen työelämäuudistus alkaa tuottaa tulosta. Joko hallitus löysi
Satoselle hommia ? Jonkun päällikön paikan ?- Anonyymi
Ehkä se pääsee jonkun persun eduskunta-avustajaksi.
- Anonyymi
Persuille ei ole mitään pientä korruptiota vastaan.
- Anonyymi
Ettekö te sitten palkkaisi omaan työpaikkaanne lastanne? Minä ainakin tein niin kun olin töissä isossa organisaatiossa. Ehdotin oman lapseni palkkaamista kesätöihin ja hän pääsi. Ei kylläkään sitä alaa valinnut kun lähti opiskelemaan.
- Anonyymi
Itse en ollut yksityisyrittäjä enkä firman hallituksen jäsen. Silti se työpaikka missä työskentelin, työllisti myös lapseni kun olivat saaneet opiskelunsa päätökseen. Emme kuitenkaan työskennelleet samassa firmassa samanaikaisesti.
Mutta, mielestäni kyllä tulisi eduskunnassa olevien kansanedustajien sekä ministerien avustajien olla vähintään valtiotieteitä ja juridiikkaa opiskelevia tai kunnanvaltuutettuja siitä kunnasta josta ministeri/kansanedustaja valittu eduskuntaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ollut yksityisyrittäjä enkä firman hallituksen jäsen. Silti se työpaikka missä työskentelin, työllisti myös lapseni kun olivat saaneet opiskelunsa päätökseen. Emme kuitenkaan työskennelleet samassa firmassa samanaikaisesti.
Mutta, mielestäni kyllä tulisi eduskunnassa olevien kansanedustajien sekä ministerien avustajien olla vähintään valtiotieteitä ja juridiikkaa opiskelevia tai kunnanvaltuutettuja siitä kunnasta josta ministeri/kansanedustaja valittu eduskuntaan.Mitä, tarkoitatko ettei näillä palkatuilla sukulaisilla ollut kolutusta? Missä siitä mainittiin? Ei tullut mieleenikään, että olisivat kouluttamattomattomia jotain tee-se-itse-miehiä ja -naisia.
- Anonyymi
PS:llä ei ole mitään korruptiota itse harjoittamaansa vastaan.
- Anonyymi
Kanan edustajien virkoja pitäisi lisätä monin kertsiksi ja kutsua niihin matuja
meillä on jo nytkin karmea puute kansan edustajista
ja taas matut ovat valmiitaa ihmisiä ei tarvi kouluttaa tipaakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1866236Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614723Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu574482Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa714308Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa702709En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622225Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1321681odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391614- 541548
- 351358