En edes lääkärinaikaa saa ja nyt yksityisellä todetiin syöpä. Kokkolan umpijuntit ei päästäneet edes lääkärille.
Syöpä olisi selätetty, jos Kokkolan hoitajat ei olisi niin ylimielisiä. Nyt kuolen ja se on Soiten ylimielistien hoitsujen vika.
Kivat vaan teillekkin looserit.
Kokkolan ylimieliset hoitsut
8
343
Vastaukset
- Anonyymi
Arvaakkos mitä soitella vastataan kun on syöpä ykstyisellä todetu: miksi et tullut ajoissa tukimuksiin.
Mites tuut, kun ei edes pääse tutkimuksiin, vaan todetaan tukimatta ja jo puhelimessa, että ei teitä mikään vaivaa, taitaa olla vaan mielikuvitusta kuvitelmat, että olisi vakavampi sairaus. - Anonyymi
Tuota näsäviisastelua on koko johtaminen soitessa. Sitä ne hoitajatkin kuuntelee ja mitäpä annettavaa niillä sitten olisi?
Onneksi poliitikot on sitten taas niin asialla. - Anonyymi
hoitaja sulle vaan sanoo, että koita jos se syöpä lähtisi buranalla ja panadolilla . seuraile tilannetta.
harmillinen tilanne tätä tämä nykyään on.
kaikkia epäillään mielisairaaksi ja kotona saa tehdä kaiken hoidon itse ja silti pitää maksaa siitä itse tehdystä hoito työstä muille - Anonyymi
vinkkinä kokoomukselle kaikille pakollinen sairaanhoitajan pätevyys niin lähtökohtaisesti voi hoitaa itse itsensä . mitä säästöä, kun sairaalaan menee voi laittaa itse laittaa kanyylin ja antaa lääkkeet ja laittaa oma katetri.
nyt kun muutenkin ulkoistetaan hoitoa potilaille ja heidän läheisilleen niin eikös se kohta ole melkein sama hoitaa itse ne hoitajan hommat kokonaan- Anonyymi
Ja sitten voitais säästää niin, että hoitajat tuottaisi itse hoito-ohjeet ja muut materiaalit.
Ai niin, niin on jo tehtykin päihdeohjelman kanssa.
- Anonyymi
Eikö siellä ollut jäänyt kehityskeskusteluja pitämättä ja nyt treenataan eettisiä ohjeita, että potilaat vasta sitten.
Voi hyvää päivää. - Anonyymi
Mikähän on maksimimäärä varoituksia ja huomautuksia mitä yksittäinen hoitsu on saanut ja paljonkohan niitä on jäänyt antamatta?
(Hihi antaa nyt taas lähtee esimiehen kaksimielinen mieli laukalle ja ollaan niin kuin ellun kanat, että mikäköhän siinä on kun homma ei toimi???) - Anonyymi
Ne ei varmaan vaan tienneet, kun ei kukaan tullut sanomaan (on sanottu miljoona kertaa ja koko sairaalanmäki ja Kokkola tietää).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku295037Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova641904HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1121813- 1111680
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291644Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p230946- 71911
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44877Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54823- 53792