En edes lääkärinaikaa saa ja nyt yksityisellä todetiin syöpä. Kokkolan umpijuntit ei päästäneet edes lääkärille.
Syöpä olisi selätetty, jos Kokkolan hoitajat ei olisi niin ylimielisiä. Nyt kuolen ja se on Soiten ylimielistien hoitsujen vika. 
Kivat vaan teillekkin looserit.
Kokkolan ylimieliset hoitsut
8
245
Vastaukset
- AnonyymiArvaakkos mitä soitella vastataan kun on syöpä ykstyisellä todetu: miksi et tullut ajoissa tukimuksiin. 
 Mites tuut, kun ei edes pääse tutkimuksiin, vaan todetaan tukimatta ja jo puhelimessa, että ei teitä mikään vaivaa, taitaa olla vaan mielikuvitusta kuvitelmat, että olisi vakavampi sairaus.
- AnonyymiTuota näsäviisastelua on koko johtaminen soitessa. Sitä ne hoitajatkin kuuntelee ja mitäpä annettavaa niillä sitten olisi? 
 Onneksi poliitikot on sitten taas niin asialla.
- Anonyymihoitaja sulle vaan sanoo, että koita jos se syöpä lähtisi buranalla ja panadolilla . seuraile tilannetta. 
 harmillinen tilanne tätä tämä nykyään on.
 kaikkia epäillään mielisairaaksi ja kotona saa tehdä kaiken hoidon itse ja silti pitää maksaa siitä itse tehdystä hoito työstä muille
- Anonyymivinkkinä kokoomukselle kaikille pakollinen sairaanhoitajan pätevyys niin lähtökohtaisesti voi hoitaa itse itsensä . mitä säästöä, kun sairaalaan menee voi laittaa itse laittaa kanyylin ja antaa lääkkeet ja laittaa oma katetri. 
 nyt kun muutenkin ulkoistetaan hoitoa potilaille ja heidän läheisilleen niin eikös se kohta ole melkein sama hoitaa itse ne hoitajan hommat kokonaan- AnonyymiJa sitten voitais säästää niin, että hoitajat tuottaisi itse hoito-ohjeet ja muut materiaalit. 
 Ai niin, niin on jo tehtykin päihdeohjelman kanssa.

- AnonyymiEikö siellä ollut jäänyt kehityskeskusteluja pitämättä ja nyt treenataan eettisiä ohjeita, että potilaat vasta sitten. 
 Voi hyvää päivää.
- AnonyymiUUSIMikähän on maksimimäärä varoituksia ja huomautuksia mitä yksittäinen hoitsu on saanut ja paljonkohan niitä on jäänyt antamatta? 
 (Hihi antaa nyt taas lähtee esimiehen kaksimielinen mieli laukalle ja ollaan niin kuin ellun kanat, että mikäköhän siinä on kun homma ei toimi???)
- AnonyymiUUSINe ei varmaan vaan tienneet, kun ei kukaan tullut sanomaan (on sanottu miljoona kertaa ja koko sairaalanmäki ja Kokkola tietää). 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738104
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923652
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät413630
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi593272
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään243086
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112985
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k522850
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833