Seychellien kävijät! Mitä kautta olette hankkineet matkat? Järjestääkö joku suomalainen yhtiö matkoja vai pitääkö etsiä ulkomaalaisten kautta?
Vastaukset 3
- reissaaja
Lentoja järjestää ainakin, jonkinverran kritiikkiä keskusteluissa/julkisuudessa saanut, Intia-Keskus (www.intiakeskus.fi)
Itse olen ollut kyseisen matkatoimiston käyttäjä lähes 20 vuotta ja erittäin tyytyväinen sellainen. Matkustinpa kauas itään, länteen tai etelään, aina on käyttökelpoiset vinkit ja palvelut matkaa valmistellessa löytyneet sieltä. Pulaan jouduttuani olen saanut sieltä apua myös itse matkakohteeseen, sähköpostitse. Hinnat ovat lisäksi taatusti kilpailukykyiset, mikäli matkustat pidemmäksi aikaa. Viisumit kannattaa useimmiten hankkia itse. Alle kolmen viikon matkoja kannattaakin sitten jo vertailla asumiset ym. sisältäviin valmismatkoihin... - Mimmi
Me tilasimme räätälöidyn matkan Suomen Matkatoimiston kautta. Hinta 6.455,- € puolihoidolla kahdelta henkilöltä. 12 vuorokautta (Mahe, La Digue, Praslin sekä Mauritius). Helin Matkat ainakin myös järjestää ko. kohteeseen matkoja.
- Ässällä
me varattiin lennnot E-Bookersin kautta ja hotellit itse nettivarauksella olemalla itse yhteydessä suoraan majoituspaikkaan. Mun tietojen mukaan sinne ei voi matkustaa jos ei ole varattu ho hotellia etukäteen tai muuta luotettavaa majoitusta. Nk. hang-around -tyyppejä ei sinne edes päästetä. Me oltiin siellä vain 6 vrk ja hintaa kertyi (lennto paritalon puolikas rannalla) n. 3000 euroa. Mahtipaikka, ei voi muuta sanoa. Ainoa, joka on tosiaan jäänyt mieleen niin että varmasti mennään toistekin. Meitä oli matkalla siis 2 aikuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527