Edesmenneen aviovaimoni siskon aviomiehen hautajaiset kyseessä. Menenkö siunaustilaisuudessa nykyisen avovaimoni kanssa istumaan oikealle puolelle?
Hautajaisissa istumapaikka
17
155
Vastaukset
- Anonyymi
Minä sinuna menisin vasemmalle puolelle. Jos joku oikealta sinua pyytää, siirry sinne.
Kun menin exäni hautajaisiin yksin, lapset pyysivät minut oikealle puolelle. Oma kumppani ei ollut mukana, jos olisi ollut, olisimme menneet vasemmalle.
Jos hänen, exäni (oli jäänyt leskeksi hiljattain) vaimonsa olisi ollut mukana, olisin mennyt vasemmalle.
Eli kuten huomaat, se on vähän tilanteen mukaan.
Koska itse haluan noudattaa sovinnaisia etikettejä joka paikassa, osallistun todella monenlaiseen tilaisuuteen, teen ne jokseenkin oikein. En milloinkaan tällaisissa tapauksissa sano että "ei sillä niin väliä". Ja vielä yksi asia, minäkin noudatan vertaistuen ohjeita, eli viisaiden vanhojen ihmisten kokemuksia, silloin kun ne ovat asiallisia. Ei ole tarvinnut esiintymistään hävetä. - Anonyymi
Vainajahan ei ole sinulle mitään sukua niin sen mukaan menet.
- Anonyymi
Vasemmalle ja ilman nyksää. En kyllä kehtaisi uutena puolisona mennä, ainakaan itse.
- Anonyymi
Onneksi kaikkia ei ahtausoireet vaivaa. Voi vapaasti mennä ja olla, jos mieli tekee ja kokee tarpeelliseksi.
- Anonyymi
Se nyksä sattuu olemaan vainajan puolison hyvä ystävä.
- Anonyymi
Minä menisin nätisti hieman taaemmas istumaan
- Anonyymi
Jos olet edesmenneen vaimosi siskon aviomiehen (jonka hautajaiset) veli tai serkku niin silloin oikealle puolelle hieman taaemmas.
Menisin oikealle ja vähän taaemmas. En tiedä mitä etiketti sanoo mutta oikeudentajuni kertois noin.
- Anonyymi
Miksi pitää mennä? Adressi riittää.
- Anonyymi
Sitä ei aloittaja kysynyt. Meni vähän asian viereen, mutta on se ihmeellistä, että ihmiset eivät ymmärrä kysymystä, niitä on vaikka kuinka paljon sellaisia, siis ihan livessä elämässäkin, ei vain palstalla. Tämä ei siis ole yo. vastaajalle moite vaan ihmettely. Miten se voi olla mahdollista kun heillä kumminkin ihan muuten järki pelaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei aloittaja kysynyt. Meni vähän asian viereen, mutta on se ihmeellistä, että ihmiset eivät ymmärrä kysymystä, niitä on vaikka kuinka paljon sellaisia, siis ihan livessä elämässäkin, ei vain palstalla. Tämä ei siis ole yo. vastaajalle moite vaan ihmettely. Miten se voi olla mahdollista kun heillä kumminkin ihan muuten järki pelaa.
Onhan se vastaus siinä mielessä, että pistää miettimään.
- Anonyymi
No totta ihmeessä menen ystävän hautajaisiin, joka on kuolleen vaimoni kautta ollut jopa jonkinlainen sukulainen.
- Anonyymi
arkkuun ei saa mennä muut makaamaan
- Anonyymi
Olen nähnyt pari kertaa sellaisen dokumentin sairastavasta ihmisestä, joka tiesi kuolevansa ja tahtoi itse sovittaa arkkunsa. Eli meni liikkeeseen ja arkkuunsa maate jo eläessään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt pari kertaa sellaisen dokumentin sairastavasta ihmisestä, joka tiesi kuolevansa ja tahtoi itse sovittaa arkkunsa. Eli meni liikkeeseen ja arkkuunsa maate jo eläessään.
Siis ihan vain koemielessä. Heh.
- Anonyymi
Onpa omituinen ongelma.
- AnonyymiUUSI
Istuma pakkoja on useita mutta makuu pakkoja on vain yksi johon ei kannata tunkea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1626087Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa584648Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444410Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644249Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682652En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612162Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331642odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1271487- 481431
- 341308