Uskallan, koska kerran  valehtelin  ihan tietoisesti ja harkitusti.
Se ei ollut tullitarkastuksessa, eikä verotoimistossa, eikä mikään valkoinen valhe, vaan pitkään mietitty juttu, kun minua yritettiin huijata.
Uskallatko tunnustaa valehdelleesi
19
135
Vastaukset
- AnonyymiTunnustitko käyneesi vieraissa. - AnonyymiEn minä ollut huijari, ymmärräthän, minua yritettiin huijata, on vähän vakavampaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En minä ollut huijari, ymmärräthän, minua yritettiin huijata, on vähän vakavampaa. Itseään saa puolustaa tavalla ja toisella, etenkin rikollisia vastaan. 
 Toimit aivan oikein.

- AnonyymiHuijausta suunnitellut huijari luki tiilenpäitä, 
- AnonyymiUUSIMiksi valehdella jos aikoo tunnustaa valheensa ? Tyhmyydelläkin on joku raja. - AnonyymiUUSIOn julkistettu kirjakin siitä, kuinka mies / ( itse kirjoittaja ) on päässyt Yliopistoonkin valehtelemalla. 
 Kirjoittaja sattui aamun telkkarissakin olemaan ihan haastattelussa.
 Ja yli 50.000 euron ( kahden vuoden, sanoi ko. kirjailija haastattelijalle) apuraha on myönnetty kirjailijalle, joka lupaa kirjoittaa maailman huonoimman kirjan.
 Että näinkin, mutta minun valheeni olikin kertakäyttöinen ja muistan taatusti!

- AnonyymiUUSIvastakysymys alottajalle : 
 uskallatko puhua totta ?
 sanoa
 nyt menen vieraisiin
 ja mennä

miksi keksiä valheita
 kun tietedään

TOTUUS TEKEE VAPAAKSI
 se on raamatun sana !- AnonyymiUUSIAloittaja ainakaan ei ole ikinä mennyt "vieraisiin," eikä kajonnut toisen omaisuuteen! 
 Jokainen tekee syntiäkin omaan laskuunsa.
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Aloittaja ainakaan ei ole ikinä mennyt "vieraisiin," eikä kajonnut toisen omaisuuteen! 
 Jokainen tekee syntiäkin omaan laskuunsa.alotus käsittelee totuuden puhumisesta 
 EI vieraissa käymisistä,
 sitäpaitsi
 tutkimusten mukaan jokaisella ihmisellä on olu joskus sala-suhteitaki,
 mutta jos haluaa parisuhteen kestävän aina PITÄÄ PUHUA TOTTA
 ei keksittyjä juttuja !
 EI valkosia valheita, !
 EN IKINÄ OSAISI VALEHDELLA !
 aina puhun totta, tai VAIKENEN !

- En juuri valehtele enää, paitsi joskus valkoisia valheita. 
 Nuorempana saatoin joskus livauttaa totuuden vastaista puhetta.
 Olen huomannut että valehtelijalla pitää olla hyvä muisti, minulla on aika huono.- AnonyymiUUSIOlen aina opettanut kaikille, että jos valehtelee, pitää aina muistaa mitä ja kenelle puhui palturia! 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Olen aina opettanut kaikille, että jos valehtelee, pitää aina muistaa mitä ja kenelle puhui palturia! Palstallakin näitä huonomuistisia. Tarinat kummasti muuttuu. 

- AnonyymiUUSImä olen opettanu lapsen lapsetki puhumaanvain totta, 
 EI valkosia valheita, eikä mitään keksittyjä tarinoita,
 TOTUUS PARANTAA ihmissuhteetki, jos ne on jotenki pielessä,
 TOTUUS TEKEE VAPAAKSI
- AnonyymiUUSIEn muista juuri koskaan valehdelleeni. Toki on tilanteita jolloin olen ollut hiljaa vaikka minulla olisi ollut väitteestä poikkeavaa tietoa. Onhan se yhden sortin valehtelua. 
 Vaimolleni en ole valehdellut koskaan. En kertaakaan enkä missään asiassa.
 Toki on asioita joita en ole katsonut aiheelliseksi kertoa.- AnonyymiUUSIjust noin, 
 jokaisella ihmisellä on myös omat tunteet ,
 tai kokemukset jotka ei kuulu kellekää muille,

- AnonyymiUUSIKaikki jättää sanomatta asioita, onko se sitten valehtelmista? - AnonyymiUUSIei se ole, 
 se saattaa olla jopa suojelua,
 jos jättää sanomatta se ei ole valehtelua vaan siinä suojelaan jotakuta, itseä tai toista ihmistä,

- AnonyymiUUSIJollakulla on jäänyt joku aviorikos painamaan ja sitä haluaa tähän syöttää. 
 Kaikkilla on omat fobiansa, minä en pelkää pimeää, sikä kukaan tee kanssani aviorikostakaan.
 Minuakin on voitu pettää, mutta jättää kertomatta, on samaa, kuin olla loukkaanatta toista.
 Rakkauteni kesti viimeiseen yhteiseen minuuttiin saakka ja sitä on jatkunut, korviketta en ole huolinut!
 Aloituksen valhe perustui todella harkintaan ja suunnitelmaan joka lopulta onnistui.
 Korukauppias vaonosi, poikkesi ovelleni monta kertaa.
 Tein sotasuunnitelman.
 Olin puutarhassa kun hän taas poikkesi. Levitti korunta lasipöydälle keinun eteen ja minä olin tietysti innoissani, taas uutta. Ja kultaa.
 Lähdin sisälle soittamaan naapurille, oli pöytäpuhelin. Soitin poliisille, huijari on taas täällä. Olimme kuulleet jo, että monta ihmistä oli huijattu ostamaan kultaa halvalla.
 Poliisi kiitti, emme tule pillit päällä, tee kauppoja.
 Selitin myyjälle, että naapurin emäntä lainaa rahaa, mutta isäntäon juuri tulossa kirkolta kaupasta, tulee ja katselee sitten itselleenkin, kerroin ja lupasi mennä laittamaan kahvit tulemaan. Kauppamies oli hyvillään, kuli tupaan seurakseni, kunneS ovelta kuului,;
 Hyvää päivää. Olen poliisi.
 Jäi kahvit juomatta. Poliisi vei miehen käsiraudoissa autoonsa ja hiukan tarkasteli niitä koruja. Helsingissä oli ryöstetty joskus aiemmin kultakaupasta muutamia koruja, hän arveli, että joukossa voi ollaa niitäkin, joskin pää asiassa etelästä tuotua rihkamaa.
 Tutkittiin ja hutkittiin. Petoksia oli poliisille jo kirjattu tuon kauppiaan toimista parikymmentä, liikkui autolla, jossa oli ihan toisen auton rekisterikilvet.
 Minua ei ole helppo huijata missään kaupoissa.
 En luota edes itseeni, niin että uskoisin luulojani oikeiksi.
- AnonyymiUUSIkoko markka-ajan valehtelin verottajalla. mutta mitäpä niitä muistelemaan. 
 kaikki tullattavat tavarat lähetin kotiin , n-liitosta se oli lähes ilmaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738114
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923652
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät443645
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi603594
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään263236
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133060
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k572859
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833