Iso-Dee tykittää! Espanjan Fuengirolassa juhlitaan Sixties-teemalla Ravintola Kukossa.
83-vuotias Danny astuu lavalle, ei kerran, ei kaksi, vaan viitenä iltana, sillä hän vetää keikan viisi iltaa peräkkäin. Nähdäänkö lavalla myös Helmi?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/danny-83-pistaa-ranttaliksi-espanjassa-yllattava-veto-viitena-iltana-viikossa?s24
Danny, 83, pistää ranttaliksi Espanjassa - Yllättävä veto viitenä iltana viikossa!

45
1939
Vastaukset
- Anonyymi
Rahaa on tienattava !
- Anonyymi
Onko eläke niin pieni , ettei pärjää, ja ei saa elätettyä Helmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko eläke niin pieni , ettei pärjää, ja ei saa elätettyä Helmiä.
Saako Danny taiteilijaeläkettä 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako Danny taiteilijaeläkettä 😳
Talutettava vanha mies 😆 vetääkö mahtavan shown playbackinä 🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talutettava vanha mies 😆 vetääkö mahtavan shown playbackinä 🥴
?
`
Ettäkö v. 83 -panisi Ranttaliksi , vanha ihminen Hän jo on , ehkä hiljaa köpöttelee
? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako Danny taiteilijaeläkettä 😳
1350 kk helmi ei tienaa mitää aika surullinen tapaus ,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talutettava vanha mies 😆 vetääkö mahtavan shown playbackinä 🥴
masked singerissä kaikki playpakkinä ootteko huomanneet
- Anonyymi
Kun miilu palaa tulee syttä mutta ei savea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako Danny taiteilijaeläkettä 😳
Saa se, eli eläke ei ole kaksinen, taiteilijaeläkettä ei anneta, jos itsellä kunnon eläke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talutettava vanha mies 😆 vetääkö mahtavan shown playbackinä 🥴
Diabetes, sydänongelmat ja jalat ei toimi enää kunnolla, vanha kubbe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talutettava vanha mies 😆 vetääkö mahtavan shown playbackinä 🥴
Talutettiinhan se Olavi Virtakin lavalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diabetes, sydänongelmat ja jalat ei toimi enää kunnolla, vanha kubbe.
Muna on kun poni hevosella.
- Anonyymi
Danny saa Espanjan neidot sekaisin. Taitaa taas kohta vaihtaa nuorempaan.🤣
- Anonyymi
ai vasta syntyneeseen
Anonyymi kirjoitti:
ai vasta syntyneeseen
Ei nyt sentään, mutta esim. 16-vuotias olisi ihan hyvän ikäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai vasta syntyneeseen
Eiköhän ota jo siittiöikäisen.
- Anonyymi
No kateelliset on katkeria, 83 v hoitelee reilu 20 mimmiä?
- Anonyymi
Anna palaa ISO-DEE, pidä Helmi hyvänä!
- Anonyymi
Älkää nyt naurattako, vanha mies joka tuskin kävelemään yksin pystyy , istuuko tuolilla
" shown " aikana ja playbackina tulee musiikki . kaikesta ne ihmiset viitsii maksaa ja vielä mennä katsomaan , mutta se uteliaisuus 🧐 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää nyt naurattako, vanha mies joka tuskin kävelemään yksin pystyy , istuuko tuolilla
" shown " aikana ja playbackina tulee musiikki . kaikesta ne ihmiset viitsii maksaa ja vielä mennä katsomaan , mutta se uteliaisuus 🧐Istuu tuolilla laulaessaan.
- Anonyymi
Kyllä se on pitänyt monia naisia hyvänä.Niitä on satoja.Kyllä Helmillä on hyvä opettaja.Paras ope mitä Suomesta löytyy.
- Anonyymi
Naurettava ukko.
- Anonyymi
Mihinkähän tuo huoakko menee kunhan tuo ukko pääsee maaliin, hah.
- Anonyymi
Dannyn nimi on oikeasti Ilkka Sysimetsä.
- Anonyymi
No ei oo. Se on Frederik.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei oo. Se on Frederik.
niin se on illka lipsanen danny
- Anonyymi
Taivaassa on kuulemma tosimahtavat laulujutut !
Mutta miten on karvajalan saunassa, onko siellä minkäänlaista laulupuolta...
Ottaa varmaan helmin mukaan, lämmin tekee hyvää kipeille polville.- Anonyymi
Ja onhan siellä kaikki kaverinsakin niin.
- Anonyymi
Isoisä potkaisee tyhjää siellä lavalla tällä menolla. Eikö olisi aika vaihtaa yleisön puolelle? Järjestää fossiilille vaikka tribuutti. Hoi nuoret rentut. Aika takavarikoida mikki tältä.
- Anonyymi
Luonnonystävä, allekirjoita pesimärauhaa:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/15823 - Anonyymi
Siellä voi bilettää joka päivä, ilman villa housuja.🤩
- Anonyymi
Hienoa,että jaksaa !!!
- Anonyymi
Diabeetikko sydänsairaus vanhus panee ranttaliksi. Ei pane yhtään mitään
- Anonyymi
Olisipa Armi tuolla hänen kanssaan.
- Anonyymi
Totta ja ikääkin jo 83v toivottavasti selvii hengissä siellä Fugessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta ja ikääkin jo 83v toivottavasti selvii hengissä siellä Fugessa.
Helmi hautaa ja perii ukkelin.
- Anonyymi
Helmipöllö huhuilee kulisseissa heh.
- Anonyymi
Dannyllä on teinipojan libido. Rapsakka 20v nainen on hänelle sopiva kumppani. Helmi menee pian vanhuuttaan vaihtoon.
- Anonyymi
Danny on moneen ikäiseensä verrattuna salskea kaveri, ei ole heiveröinen kuten esim Biden. Ikä laihduttaa usein miehet luiseviksi mutta ei Dannya.
- Anonyymi
Danny on hyvä yhä vaan eläkeläisen mielestä ainakin kyllä.
- Anonyymi
Ei kannata rehkiä liikaa, tulee infarkti
- Anonyymi
Olishan se mukava jos tännykin pääsisi taivaan iloihin vaikka koko elämä on mennytkin tyhjää veivatessa eikö vain !
Mutta ei sinne mennä vahingossa ! - Anonyymi
Danny pinnalla vasta viimeiset 60 v. heh!
- Anonyymi
Danny on ihan jees. Pienet esiintymiset pitävät hänet ja yleisön vauhdissa, kaikilla on hauskaa. Lähden tästä itsekin talvehtimaan sinne, keväällä nähdään taas täällä suomessa, moido!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592