Danny, 83, pistää ranttaliksi Espanjassa - Yllättävä veto viitenä iltana viikossa!

45

1939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rahaa on tienattava !

      • Anonyymi

        Onko eläke niin pieni , ettei pärjää, ja ei saa elätettyä Helmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko eläke niin pieni , ettei pärjää, ja ei saa elätettyä Helmiä.

        Saako Danny taiteilijaeläkettä 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako Danny taiteilijaeläkettä 😳

        Talutettava vanha mies 😆 vetääkö mahtavan shown playbackinä 🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talutettava vanha mies 😆 vetääkö mahtavan shown playbackinä 🥴

        ?
        `
        Ettäkö v. 83 -panisi Ranttaliksi , vanha ihminen Hän jo on , ehkä hiljaa köpöttelee

        ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako Danny taiteilijaeläkettä 😳

        1350 kk helmi ei tienaa mitää aika surullinen tapaus ,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talutettava vanha mies 😆 vetääkö mahtavan shown playbackinä 🥴

        masked singerissä kaikki playpakkinä ootteko huomanneet


      • Anonyymi

        Kun miilu palaa tulee syttä mutta ei savea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako Danny taiteilijaeläkettä 😳

        Saa se, eli eläke ei ole kaksinen, taiteilijaeläkettä ei anneta, jos itsellä kunnon eläke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talutettava vanha mies 😆 vetääkö mahtavan shown playbackinä 🥴

        Diabetes, sydänongelmat ja jalat ei toimi enää kunnolla, vanha kubbe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talutettava vanha mies 😆 vetääkö mahtavan shown playbackinä 🥴

        Talutettiinhan se Olavi Virtakin lavalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diabetes, sydänongelmat ja jalat ei toimi enää kunnolla, vanha kubbe.

        Muna on kun poni hevosella.


    • Anonyymi

      Danny saa Espanjan neidot sekaisin. Taitaa taas kohta vaihtaa nuorempaan.🤣

      • Anonyymi

        ai vasta syntyneeseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai vasta syntyneeseen

        Ei nyt sentään, mutta esim. 16-vuotias olisi ihan hyvän ikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai vasta syntyneeseen

        Eiköhän ota jo siittiöikäisen.


      • Anonyymi

        No kateelliset on katkeria, 83 v hoitelee reilu 20 mimmiä?


    • Anonyymi

      Anna palaa ISO-DEE, pidä Helmi hyvänä!

      • Anonyymi

        Älkää nyt naurattako, vanha mies joka tuskin kävelemään yksin pystyy , istuuko tuolilla
        " shown " aikana ja playbackina tulee musiikki . kaikesta ne ihmiset viitsii maksaa ja vielä mennä katsomaan , mutta se uteliaisuus 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt naurattako, vanha mies joka tuskin kävelemään yksin pystyy , istuuko tuolilla
        " shown " aikana ja playbackina tulee musiikki . kaikesta ne ihmiset viitsii maksaa ja vielä mennä katsomaan , mutta se uteliaisuus 🧐

        Istuu tuolilla laulaessaan.


      • Anonyymi

        Kyllä se on pitänyt monia naisia hyvänä.Niitä on satoja.Kyllä Helmillä on hyvä opettaja.Paras ope mitä Suomesta löytyy.


    • Anonyymi

      Naurettava ukko.

      • Anonyymi

        Mihinkähän tuo huoakko menee kunhan tuo ukko pääsee maaliin, hah.


    • Anonyymi

      Dannyn nimi on oikeasti Ilkka Sysimetsä.

      • Anonyymi

        No ei oo. Se on Frederik.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo. Se on Frederik.

        niin se on illka lipsanen danny


    • Anonyymi

      Taivaassa on kuulemma tosimahtavat laulujutut !

      Mutta miten on karvajalan saunassa, onko siellä minkäänlaista laulupuolta...

      Ottaa varmaan helmin mukaan, lämmin tekee hyvää kipeille polville.

      • Anonyymi

        Ja onhan siellä kaikki kaverinsakin niin.


    • Anonyymi

      Isoisä potkaisee tyhjää siellä lavalla tällä menolla. Eikö olisi aika vaihtaa yleisön puolelle? Järjestää fossiilille vaikka tribuutti. Hoi nuoret rentut. Aika takavarikoida mikki tältä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siellä voi bilettää joka päivä, ilman villa housuja.🤩

    • Anonyymi

      Hienoa,että jaksaa !!!

    • Anonyymi

      Diabeetikko sydänsairaus vanhus panee ranttaliksi. Ei pane yhtään mitään

      • Anonyymi

        Olisipa Armi tuolla hänen kanssaan.


      • Anonyymi

        Totta ja ikääkin jo 83v toivottavasti selvii hengissä siellä Fugessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ja ikääkin jo 83v toivottavasti selvii hengissä siellä Fugessa.

        Helmi hautaa ja perii ukkelin.


    • Anonyymi

      Helmipöllö huhuilee kulisseissa heh.

    • Anonyymi

      Dannyllä on teinipojan libido. Rapsakka 20v nainen on hänelle sopiva kumppani. Helmi menee pian vanhuuttaan vaihtoon.

    • Anonyymi

      Danny on moneen ikäiseensä verrattuna salskea kaveri, ei ole heiveröinen kuten esim Biden. Ikä laihduttaa usein miehet luiseviksi mutta ei Dannya.

    • Anonyymi

      Danny on hyvä yhä vaan eläkeläisen mielestä ainakin kyllä.

    • Anonyymi

      Ei kannata rehkiä liikaa, tulee infarkti

    • Anonyymi

      Olishan se mukava jos tännykin pääsisi taivaan iloihin vaikka koko elämä on mennytkin tyhjää veivatessa eikö vain !
      Mutta ei sinne mennä vahingossa !

    • Anonyymi

      Danny pinnalla vasta viimeiset 60 v. heh!

    • Anonyymi

      Danny on ihan jees. Pienet esiintymiset pitävät hänet ja yleisön vauhdissa, kaikilla on hauskaa. Lähden tästä itsekin talvehtimaan sinne, keväällä nähdään taas täällä suomessa, moido!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe