Arvoisa Kaje Komulainen.
Laevat huuteloo (ja törmöilöö) Kallavedellä, mahdolliseti Kuopion edustalla.
Mutta kun Vaasan edustalla tapahuu vastaavaa, esmes törmäys, niin kyseessä ovat laivat.
pois vieraat murteet aluetoiimituksista
13
290
Vastaukset 13
- Anonyymi
Murteet on mukavia, jokaisella alueella on omiaan, ei se haittaa.
- Anonyymi
se ei vain passaa, että yleiskieltä taitamaton toimittaja tulee toisen murrepiirin alueuutisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se ei vain passaa, että yleiskieltä taitamaton toimittaja tulee toisen murrepiirin alueuutisiin
Taitaa toimittaja osata ihan hyvin yleiskieltäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa toimittaja osata ihan hyvin yleiskieltäkin.
no ku kuulis vaain :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ku kuulis vaain :(
Käy korvalääkärissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy korvalääkärissä.
Onko toimittaja siellä?
- Anonyymi
No silloinkin kun Estonia upposi huudettiin "Laeval on HÄIRE"
- Anonyymi
Eikö aluetoimitukset loppuneet? Aamulla on ollut paljon mukavampi kuunnella Yleä, kun jaarittelijat eivät ole enää äänessä.
- Anonyymi
Yksilökeskeiset takertuu aina epäolennaisiin yksityiskohtiin ja yksilöihin. Kyllä historiallinen kokonaiskuva on se, että naiset päästettiin valtaan ja kaikki meni sekaisin, oikeudenmukaisuus ja järjestys, järjestäytynyt yhteiskunta ja hyvinvointi mureni.
- Anonyymi
Vaasassa ei ole murretta, vaan kielivika.
- Anonyymi
Joo se olla se suomi kun ole se vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se olla se suomi kun ole se vika.
Ihanaa kun tulet tänne kertomaan kulttuuristasi ja rohkaiset suomalaisia naisia vapautumaan patriarkaalin ikeestä ja kokeilemaan jotain uutta ja eksoottista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49551
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398