Petoraudat jotka nähtiin joka televiisioissa / ja monen lehtien sivuilla moneen kertaan näyttettynä eikä ole kovin kauan siitä kun näin tapahtui ja tuottivat varmaan eläimille suuren nautinnon saati raudan virittäjille. Olen itse hyväksynyt jonkin lajien harvennuksen mutta että noin alas voi mennä joku ihminen niin sitä en hyväksy nyt enkä tule hyväksymään milloinkaan.
Mikä teki Minusta Metsästyksen vastustajan !
47
492
Vastaukset
- Anonyymi
En ole nähnyt. Mutta karhunraudat on ehkä liian julma juttu. Täytyy höllentää muita tapoja niin ei tarvi rautoja käyttää. Nuo raudat varmaan on alkujaan tullut vihasta petoja kohtaan, kun saattoivat tuhota kotitalous eläimet. Se on ollut silloin elämä/kuolema tilanne ja raudat ovat tulleet tarpeeseen. Nykyään voisi vaan antaa lupia ampua petoja ilman rajoituksia, niin rautoja ei tarvita.
- Anonyymi
Häntä tuota tiijjä. (en ole nähnyt ?) voisin kyllä tuohon sanoa että sitten et ole televisiota/ lehtiä paljon katellu enää vuosiin tai näön tarkastus kannattaa sinun tehdä jos television omistat. Ei sen puoleen en minäkään nykyisin niitä paljon seuraile tulee niin paljon paskaa sieltä ilman rautojakin. Loppu osa kirjoituksestasi voi olla täysin totta jossa sanot että saattoivat olla silloin tärkeä osa ihmisen jopa elinkeinon harjoittamisen suhteen en osaa muuta sanoa asiasta. Häntä tuota tiijjä. Olipa asiallinen kerrankin metsämiehen vastaus !
- Anonyymi
ja vierasperäiset sanat metsästäjän kirjoittamana
- Anonyymi
suomalaisen sellaisen
- Anonyymi
Enpä ole televisiossa nähnyt, enkä nykyään edes lehtien sivuilla. Eivät taida olla enää paljoa käytössä, paitsi hetitappavat raudat minkkiloukussa.
- Anonyymi
olkoon sitten vaikka noin mutta mitä tarkoitin aloituksellani oli vuonna 2022 nähdyt karhun jaloissa olleet pienpetoraudat jotka ei siihen käpälään kyllä millään tavoin sopineet ja niiden rautojen ei pitänyt olla enää vuosikymmeniin käytössä mutta kyllähän niitä nyt sitten vaan joku käytti. Siitä oli kyse minun jutussa ja aloitukseni ei ollut paras selitteinen mahdollinen sellainen myönnetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olkoon sitten vaikka noin mutta mitä tarkoitin aloituksellani oli vuonna 2022 nähdyt karhun jaloissa olleet pienpetoraudat jotka ei siihen käpälään kyllä millään tavoin sopineet ja niiden rautojen ei pitänyt olla enää vuosikymmeniin käytössä mutta kyllähän niitä nyt sitten vaan joku käytti. Siitä oli kyse minun jutussa ja aloitukseni ei ollut paras selitteinen mahdollinen sellainen myönnetään.
Metsästyksen vastustajathan niitä levitteli, että sai syyt metsästäjille. Siksi rautojen osto pitäisi sallia vain metsästyskorttia vastaan. No, mikä oli se rautamalli ja missä kyseinen juttu on, että saisit tuotua faktaa metsästys vastaiseen öyhöttämiseesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsästyksen vastustajathan niitä levitteli, että sai syyt metsästäjille. Siksi rautojen osto pitäisi sallia vain metsästyskorttia vastaan. No, mikä oli se rautamalli ja missä kyseinen juttu on, että saisit tuotua faktaa metsästys vastaiseen öyhöttämiseesi?
Kysy yleltä tuota vuosimalli 2022 . Rautamalli on sinulle varmasti tuttu ei minulle kun en ole niitä koskaan käyttänyt eikä olisi edes mieleen tullut että niitä käyttäisin . Zhuumaile.
Ai että nyt meni joku meni noin sanomaan kun olen kesämökin omistaja suorastaan namupala minulle . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy yleltä tuota vuosimalli 2022 . Rautamalli on sinulle varmasti tuttu ei minulle kun en ole niitä koskaan käyttänyt eikä olisi edes mieleen tullut että niitä käyttäisin . Zhuumaile.
Ai että nyt meni joku meni noin sanomaan kun olen kesämökin omistaja suorastaan namupala minulle .Sinä väität että kyseinen malli on kielletty, mutta et osaa edes osoittaa mikä rautamalli ja missä juttu. 😂
Eli fakta uupuu taas, mutta metsästys vastainen trollaus jatkuu. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä väität että kyseinen malli on kielletty, mutta et osaa edes osoittaa mikä rautamalli ja missä juttu. 😂
Eli fakta uupuu taas, mutta metsästys vastainen trollaus jatkuu. 😂kielletty tai ei mutta miksi se komeili karhun jalassa. googlaa googlaa kyllä juttu löytyy ja fakta on nähtävissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kielletty tai ei mutta miksi se komeili karhun jalassa. googlaa googlaa kyllä juttu löytyy ja fakta on nähtävissä.
Googlaaminen on sinun ei muiden asia trollatessasi.
Jos et esitä faktaa öyhötyksiisi se on trollaamista. - Anonyymi
xD
Kommenttisi juuri todistaa trollaamisesi, koska jälleen kerran fakta puuttuu. xD
Tiedän sen faktan, että viikolla juuri sain raudoista tämän kauden toisen näädän. xD - Anonyymi
Mihinkäs minä olen luikkinut herra metsästyksen vastustaja? 😂
Tässä olen edelleen nauramassa sinun trolleille missä öyhötät jälleen kerran asiaa mihin et kykene tuomaan mitään faktaa. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä olen edelleen nauramassa sinun trolleille missä öyhötät jälleen kerran asiaa mihin et kykene tuomaan mitään faktaa. 🤭Faktaa on tulossa Saatanallisten rautojen puolustajalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä olen edelleen nauramassa sinun trolleille missä öyhötät jälleen kerran asiaa mihin et kykene tuomaan mitään faktaa. 🤭Herra salametsästäjä nauraa ,no jospa Lapinlahden keikka sai nöyräksi 🥳🥳🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktaa on tulossa Saatanallisten rautojen puolustajalle
No missä ne sinun faktasi ovat herra metsästyksen vastustaja? 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No missä ne sinun faktasi ovat herra metsästyksen vastustaja? 😂😂
jokaisen katsottavana nettisivuilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jokaisen katsottavana nettisivuilla
Ei, vaan missä ne sinun faktasi ovat herra metsästyksen vastustaja? xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhden jo laitoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhden jo laitoin
Yhtään et ole laittanut. 😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtään et ole laittanut. 😂🤭
yhtään loukkua en ole laittanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhtään loukkua en ole laittanut
Kuule kymmenen rautaa on pyynnissä ja kanu vireessä supikoirille herra metsästyksen vastustaja. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Googlaaminen on sinun ei muiden asia trollatessasi.
Jos et esitä faktaa öyhötyksiisi se on trollaamista.Kyllä omista kokemuksista ja havainnoista voi kertoa ilman todisteitakin se on sitten vastaanottajan asia uskooko niihin tai ei. Tässä nyt taitaa kuitenkin olla pääasia se, että ei hyväksy raudoilla tapahtuvaa pyyntiä ja se on mielipide eikä vaadi mitään muita todisteita oli sitä pyyntiä sitten tapahtunut tai ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä on faktasi ip-osoitteiden loppuosasta ,itket aina muilta faktaa, pistähän nyt loppuosat esille ,vai onko taas vain lerpahuulien hölinää .🤔🤔🤔🤔
- Anonyymi
Hyvä aloitus
- Anonyymi
hyvä tai ei mutta vastauksia / selityksiä pitää nyt tulla noilta hörhöiltä xd / keltapallo ukoilta
- Anonyymi
Surullista kehua ja peukuttaa omaa trollialoitustasi herra metsästyksen vastustaja ja vastailla omiin kommentteihisi. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista kehua ja peukuttaa omaa trollialoitustasi herra metsästyksen vastustaja ja vastailla omiin kommentteihisi. 😂
vastauksia niistä brutaaleista teoista ja miksi niitä vieläkin puolustat.Toivottavasti joku sellainen ihminen katsoo noita näitä sinun öyhöttämis puolustus juttuja ja asian osaavana tulee laittamaan ne ison lehden etusivulle vaikka ensi viikolla ihan sinun iloksesi .
Ei kai vaan sinulla ole aseenkanto lupaa??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vastauksia niistä brutaaleista teoista ja miksi niitä vieläkin puolustat.Toivottavasti joku sellainen ihminen katsoo noita näitä sinun öyhöttämis puolustus juttuja ja asian osaavana tulee laittamaan ne ison lehden etusivulle vaikka ensi viikolla ihan sinun iloksesi .
Ei kai vaan sinulla ole aseenkanto lupaa???Herra metsästyksen vastustajan on turha kääntää omia asiattomia kommenttejaan "itte oot" defenssillä ulkopuolisiin. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra metsästyksen vastustajan on turha kääntää omia asiattomia kommenttejaan "itte oot" defenssillä ulkopuolisiin. 😂
mikä jutussani on asiaton.Missä on sinun vastaus niihin tekoihin jotka silloin tapahtui joita puolustat ja jotka ovat joka ikisen suomalaisen ihmisen nähtävillä /katsottavassi netti sivuistoilla . Selityksiä /vastauksia odotellen nyt mennään ja jatka vaan juttua niin hyvää on tulossa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mikä jutussani on asiaton.Missä on sinun vastaus niihin tekoihin jotka silloin tapahtui joita puolustat ja jotka ovat joka ikisen suomalaisen ihmisen nähtävillä /katsottavassi netti sivuistoilla . Selityksiä /vastauksia odotellen nyt mennään ja jatka vaan juttua niin hyvää on tulossa
Kaikki asiaton metsästys vastainen trollaamisesi täällä on sitä herra metsästyksen vastustaja. 😂
Näytä sellainen kommenttini missä puolustelisin ja mitä? Ainoa jota täällä puolustan on metsästäjät sinun trollaamiseltasi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki asiaton metsästys vastainen trollaamisesi täällä on sitä herra metsästyksen vastustaja. 😂
Näytä sellainen kommenttini missä puolustelisin ja mitä? Ainoa jota täällä puolustan on metsästäjät sinun trollaamiseltasi.On siinä taas ollut netti sherifillä aamusta alkaen työmaa ,käydä öyhöttämässä kymmenkunta keskustelupalstaa ,ei ole täysjärkisen touhua ,et sinä saa tuolla mitään aikaan muuta kuin itselesi sairaanloisen luulon että olet parempi muita ,no eihän narsisti tiedosta sitä itse ,kyllä tuolla menolla olet pöpilässä .🤮🤮
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On siinä taas ollut netti sherifillä aamusta alkaen työmaa ,käydä öyhöttämässä kymmenkunta keskustelupalstaa ,ei ole täysjärkisen touhua ,et sinä saa tuolla mitään aikaan muuta kuin itselesi sairaanloisen luulon että olet parempi muita ,no eihän narsisti tiedosta sitä itse ,kyllä tuolla menolla olet pöpilässä .🤮🤮
hyvä antakaa vaan tuolle ukolle kyytiä. Tulee tänne metsästyksen vastustajien palstalle meitä Trolliksi haukkumaan ja suoltaa tyypilistä oman kieron ideologisen ajattelua eli Musteen Tuhlaamista. sanallista kyytiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
hyvä antakaa vaan tuolle ukolle kyytiä. Tulee tänne metsästyksen vastustajien palstalle meitä Trolliksi haukkumaan ja suoltaa tyypilistä oman kieron ideologisen ajattelua eli Musteen Tuhlaamista. sanallista kyytiä
Mistäs herra metsästyksen vastustaja saa "kymmenen keskustelupalstaa" aikaiseksi, sillä itse olen kyllä tänä aamuna ollut tasan kahdella keskustelupalstalla. xD
Niin, kuten olen sanonut sinulle kymmenet kerrat, että pääset minusta eroon heti kun lopetat metsästys palstan trollaamisen ja pysyt vain ja ainoastaan täällä vastustajat palstalla, mutta mikäli jatkat niin joka kerta saat minut kimppuusi. Minä en teille vastustajille anna tuumaakaan trollaamisessanne periksi ja jatkan palstan siivoamista niin kauan kun sitä sotkette. xD
Vaihtoehtoisesti jos rupeat keskustelemaan asiallisesti, niin silloin pääset minusta eroon myöskin ja saat vastavuoroon asiallisuutta myös osaksesi. Valinnat on sinun. xD
- AnonyymiUUSI
Defenssi sana minun piti kysyä tietokoneeltani kun en ole sellaisesta kuullut mutta tuo on sinun papeireissa varsin tuttu sana varmaan. loppu juttusi tyyppilistä kieroilua pois totuudesta ja täyttä hörhöilyä suuntaan jos toiseenkin
- AnonyymiUUSI
Hyvä että herra kansakoulunsa keskeyttänyt metsästyksen vastustaja opiskelee ohessa vähän sivistystäkin, niin et nolaisi niin pahasti ideologista trolliporukkaanne. xD
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että herra kansakoulunsa keskeyttänyt metsästyksen vastustaja opiskelee ohessa vähän sivistystäkin, niin et nolaisi niin pahasti ideologista trolliporukkaanne. xD
koulua tai ei . mikä se rautamalli on ja onko tuttu sinulle se malli joka on jokaisen suomalaisen nähtävillä nettisivustoilla ja kun tuossa asiallisesta keskustelusta mainitsit tuolla ylempänä niin kannattaisiko sinunkin siitä noista omista sanoistasi oppia joskus itsekin ottaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
koulua tai ei . mikä se rautamalli on ja onko tuttu sinulle se malli joka on jokaisen suomalaisen nähtävillä nettisivustoilla ja kun tuossa asiallisesta keskustelusta mainitsit tuolla ylempänä niin kannattaisiko sinunkin siitä noista omista sanoistasi oppia joskus itsekin ottaa.
se joka minua käski kysymään siitä rautamallista oli se pienin karhunpoika joka tuli äidin perässä jolla oli pienpetoRaudat jalassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
se joka minua käski kysymään siitä rautamallista oli se pienin karhunpoika joka tuli äidin perässä jolla oli pienpetoRaudat jalassa
Onneksi Aurinko on vielä tallella Siinä kaikki minun puolesta ja piste
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746334MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415398Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.614264NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734132Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja673891Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.741208- 3271082
- 581038
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32870Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62821