Mikä teki Minusta Metsästyksen vastustajan !

Anonyymi-ap

Petoraudat jotka nähtiin joka televiisioissa / ja monen lehtien sivuilla moneen kertaan näyttettynä eikä ole kovin kauan siitä kun näin tapahtui ja tuottivat varmaan eläimille suuren nautinnon saati raudan virittäjille. Olen itse hyväksynyt jonkin lajien harvennuksen mutta että noin alas voi mennä joku ihminen niin sitä en hyväksy nyt enkä tule hyväksymään milloinkaan.

61

746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole nähnyt. Mutta karhunraudat on ehkä liian julma juttu. Täytyy höllentää muita tapoja niin ei tarvi rautoja käyttää. Nuo raudat varmaan on alkujaan tullut vihasta petoja kohtaan, kun saattoivat tuhota kotitalous eläimet. Se on ollut silloin elämä/kuolema tilanne ja raudat ovat tulleet tarpeeseen. Nykyään voisi vaan antaa lupia ampua petoja ilman rajoituksia, niin rautoja ei tarvita.

• Anonyymi

Häntä tuota tiijjä. (en ole nähnyt ?) voisin kyllä tuohon sanoa että sitten et ole televisiota/ lehtiä paljon katellu enää vuosiin tai näön tarkastus kannattaa sinun tehdä jos television omistat. Ei sen puoleen en minäkään nykyisin niitä paljon seuraile tulee niin paljon paskaa sieltä ilman rautojakin. Loppu osa kirjoituksestasi voi olla täysin totta jossa sanot että saattoivat olla silloin tärkeä osa ihmisen jopa elinkeinon harjoittamisen suhteen en osaa muuta sanoa asiasta. Häntä tuota tiijjä. Olipa asiallinen kerrankin metsämiehen vastaus !

• Anonyymi

ja vierasperäiset sanat metsästäjän kirjoittamana

• Anonyymi

suomalaisen sellaisen

• Anonyymi

Enpä ole televisiossa nähnyt, enkä nykyään edes lehtien sivuilla. Eivät taida olla enää paljoa käytössä, paitsi hetitappavat raudat minkkiloukussa.

• Anonyymi

olkoon sitten vaikka noin mutta mitä tarkoitin aloituksellani oli vuonna 2022 nähdyt karhun jaloissa olleet pienpetoraudat jotka ei siihen käpälään kyllä millään tavoin sopineet ja niiden rautojen ei pitänyt olla enää vuosikymmeniin käytössä mutta kyllähän niitä nyt sitten vaan joku käytti. Siitä oli kyse minun jutussa ja aloitukseni ei ollut paras selitteinen mahdollinen sellainen myönnetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olkoon sitten vaikka noin mutta mitä tarkoitin aloituksellani oli vuonna 2022 nähdyt karhun jaloissa olleet pienpetoraudat jotka ei siihen käpälään kyllä millään tavoin sopineet ja niiden rautojen ei pitänyt olla enää vuosikymmeniin käytössä mutta kyllähän niitä nyt sitten vaan joku käytti. Siitä oli kyse minun jutussa ja aloitukseni ei ollut paras selitteinen mahdollinen sellainen myönnetään.

Metsästyksen vastustajathan niitä levitteli, että sai syyt metsästäjille. Siksi rautojen osto pitäisi sallia vain metsästyskorttia vastaan. No, mikä oli se rautamalli ja missä kyseinen juttu on, että saisit tuotua faktaa metsästys vastaiseen öyhöttämiseesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsästyksen vastustajathan niitä levitteli, että sai syyt metsästäjille. Siksi rautojen osto pitäisi sallia vain metsästyskorttia vastaan. No, mikä oli se rautamalli ja missä kyseinen juttu on, että saisit tuotua faktaa metsästys vastaiseen öyhöttämiseesi?

Kysy yleltä tuota vuosimalli 2022 . Rautamalli on sinulle varmasti tuttu ei minulle kun en ole niitä koskaan käyttänyt eikä olisi edes mieleen tullut että niitä käyttäisin . Zhuumaile.

Ai että nyt meni joku meni noin sanomaan kun olen kesämökin omistaja suorastaan namupala minulle .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy yleltä tuota vuosimalli 2022 . Rautamalli on sinulle varmasti tuttu ei minulle kun en ole niitä koskaan käyttänyt eikä olisi edes mieleen tullut että niitä käyttäisin . Zhuumaile.

Ai että nyt meni joku meni noin sanomaan kun olen kesämökin omistaja suorastaan namupala minulle .

Sinä väität että kyseinen malli on kielletty, mutta et osaa edes osoittaa mikä rautamalli ja missä juttu. 😂
        Eli fakta uupuu taas, mutta metsästys vastainen trollaus jatkuu. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä väität että kyseinen malli on kielletty, mutta et osaa edes osoittaa mikä rautamalli ja missä juttu. 😂
        Eli fakta uupuu taas, mutta metsästys vastainen trollaus jatkuu. 😂

kielletty tai ei mutta miksi se komeili karhun jalassa. googlaa googlaa kyllä juttu löytyy ja fakta on nähtävissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kielletty tai ei mutta miksi se komeili karhun jalassa. googlaa googlaa kyllä juttu löytyy ja fakta on nähtävissä.

Googlaaminen on sinun ei muiden asia trollatessasi.
        Jos et esitä faktaa öyhötyksiisi se on trollaamista.

• Anonyymi

xD
        Kommenttisi juuri todistaa trollaamisesi, koska jälleen kerran fakta puuttuu. xD
        Tiedän sen faktan, että viikolla juuri sain raudoista tämän kauden toisen näädän. xD

• Anonyymi

Mihinkäs minä olen luikkinut herra metsästyksen vastustaja? 😂
        Tässä olen edelleen nauramassa sinun trolleille missä öyhötät jälleen kerran asiaa mihin et kykene tuomaan mitään faktaa. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä olen edelleen nauramassa sinun trolleille missä öyhötät jälleen kerran asiaa mihin et kykene tuomaan mitään faktaa. 🤭

Faktaa on tulossa Saatanallisten rautojen puolustajalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra salametsästäjä nauraa ,no jospa Lapinlahden keikka sai nöyräksi 🥳🥳🥳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Faktaa on tulossa Saatanallisten rautojen puolustajalle

No missä ne sinun faktasi ovat herra metsästyksen vastustaja? 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No missä ne sinun faktasi ovat herra metsästyksen vastustaja? 😂😂

jokaisen katsottavana nettisivuilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jokaisen katsottavana nettisivuilla

Ei, vaan missä ne sinun faktasi ovat herra metsästyksen vastustaja? xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yhden jo laitoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yhden jo laitoin

Yhtään et ole laittanut. 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtään et ole laittanut. 😂🤭

yhtään loukkua en ole laittanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yhtään loukkua en ole laittanut

Kuule kymmenen rautaa on pyynnissä ja kanu vireessä supikoirille herra metsästyksen vastustaja. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googlaaminen on sinun ei muiden asia trollatessasi.
        Jos et esitä faktaa öyhötyksiisi se on trollaamista.

Kyllä omista kokemuksista ja havainnoista voi kertoa ilman todisteitakin se on sitten vastaanottajan asia uskooko niihin tai ei. Tässä nyt taitaa kuitenkin olla pääasia se, että ei hyväksy raudoilla tapahtuvaa pyyntiä ja se on mielipide eikä vaadi mitään muita todisteita oli sitä pyyntiä sitten tapahtunut tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on faktasi ip-osoitteiden loppuosasta ,itket aina muilta faktaa, pistähän nyt loppuosat esille ,vai onko taas vain lerpahuulien hölinää .🤔🤔🤔🤔

• Anonyymi

Hyvä aloitus

• Anonyymi

hyvä tai ei mutta vastauksia / selityksiä pitää nyt tulla noilta hörhöiltä xd / keltapallo ukoilta

• Anonyymi

Surullista kehua ja peukuttaa omaa trollialoitustasi herra metsästyksen vastustaja ja vastailla omiin kommentteihisi. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista kehua ja peukuttaa omaa trollialoitustasi herra metsästyksen vastustaja ja vastailla omiin kommentteihisi. 😂

vastauksia niistä brutaaleista teoista ja miksi niitä vieläkin puolustat.Toivottavasti joku sellainen ihminen katsoo noita näitä sinun öyhöttämis puolustus juttuja ja asian osaavana tulee laittamaan ne ison lehden etusivulle vaikka ensi viikolla ihan sinun iloksesi .
        Ei kai vaan sinulla ole aseenkanto lupaa???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vastauksia niistä brutaaleista teoista ja miksi niitä vieläkin puolustat.Toivottavasti joku sellainen ihminen katsoo noita näitä sinun öyhöttämis puolustus juttuja ja asian osaavana tulee laittamaan ne ison lehden etusivulle vaikka ensi viikolla ihan sinun iloksesi .
        Ei kai vaan sinulla ole aseenkanto lupaa???

Herra metsästyksen vastustajan on turha kääntää omia asiattomia kommenttejaan "itte oot" defenssillä ulkopuolisiin. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra metsästyksen vastustajan on turha kääntää omia asiattomia kommenttejaan "itte oot" defenssillä ulkopuolisiin. 😂

mikä jutussani on asiaton.Missä on sinun vastaus niihin tekoihin jotka silloin tapahtui joita puolustat ja jotka ovat joka ikisen suomalaisen ihmisen nähtävillä /katsottavassi netti sivuistoilla . Selityksiä /vastauksia odotellen nyt mennään ja jatka vaan juttua niin hyvää on tulossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä jutussani on asiaton.Missä on sinun vastaus niihin tekoihin jotka silloin tapahtui joita puolustat ja jotka ovat joka ikisen suomalaisen ihmisen nähtävillä /katsottavassi netti sivuistoilla . Selityksiä /vastauksia odotellen nyt mennään ja jatka vaan juttua niin hyvää on tulossa

Kaikki asiaton metsästys vastainen trollaamisesi täällä on sitä herra metsästyksen vastustaja. 😂
        Näytä sellainen kommenttini missä puolustelisin ja mitä? Ainoa jota täällä puolustan on metsästäjät sinun trollaamiseltasi.

• Anonyymi

Mistäs herra metsästyksen vastustaja saa "kymmenen keskustelupalstaa" aikaiseksi, sillä itse olen kyllä tänä aamuna ollut tasan kahdella keskustelupalstalla. xD
        Niin, kuten olen sanonut sinulle kymmenet kerrat, että pääset minusta eroon heti kun lopetat metsästys palstan trollaamisen ja pysyt vain ja ainoastaan täällä vastustajat palstalla, mutta mikäli jatkat niin joka kerta saat minut kimppuusi. Minä en teille vastustajille anna tuumaakaan trollaamisessanne periksi ja jatkan palstan siivoamista niin kauan kun sitä sotkette. xD
        Vaihtoehtoisesti jos rupeat keskustelemaan asiallisesti, niin silloin pääset minusta eroon myöskin ja saat vastavuoroon asiallisuutta myös osaksesi. Valinnat on sinun. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs herra metsästyksen vastustaja saa "kymmenen keskustelupalstaa" aikaiseksi, sillä itse olen kyllä tänä aamuna ollut tasan kahdella keskustelupalstalla. xD
        Niin, kuten olen sanonut sinulle kymmenet kerrat, että pääset minusta eroon heti kun lopetat metsästys palstan trollaamisen ja pysyt vain ja ainoastaan täällä vastustajat palstalla, mutta mikäli jatkat niin joka kerta saat minut kimppuusi. Minä en teille vastustajille anna tuumaakaan trollaamisessanne periksi ja jatkan palstan siivoamista niin kauan kun sitä sotkette. xD
        Vaihtoehtoisesti jos rupeat keskustelemaan asiallisesti, niin silloin pääset minusta eroon myöskin ja saat vastavuoroon asiallisuutta myös osaksesi. Valinnat on sinun. xD

no jos näin on. Miksi pienpetorauta on karhun jalassa olkoon se sitten laillinen tai laitoin.

• Anonyymi

missä on sinun vastaus ja etenkin jos niiden kuvien takana valtion virallinen viranomainen

• Anonyymi

Kuule, se että sinä uhkaat avoimesti metsästäjien henkeä ja terveyttä, kannustat ilkivaltaan metsästäjiä vastaan, syyttelet perättömästi salakaadoista yms on edelleen todella vakavia kommentteja verrattuna kuvainnolliseen kommenttiini edellä herra metsästyksen vastustaja.

Kuten sanottua pääset minusta muutamalla helpolla keinolla eroon:
        A. Lopetat metsästys palstan trollaamisen kokonaan.
        B. Siirrät kaiken metsästys vastaisen ulinasi täysin sille kuuluvalle palstalle metsästyksen vastustajiin.
        C. Alat keskustelemaan asiallisesti ja asiallinen keskustelu ei edelleenkään tarkoita sitä mitä teet työksesi eli pyrit järjestelmällisesti mustamaalaamaan, panettelemaan, perättömästi syyttelemään, uhkailemaan yms metsästäjiä keskustelupalstalla.

Jostain syystä sinulle ei nuo asiat näytä ollenkaan kelpaavan, joten todellakin niin kauan kun jatkat trollaamistasi metsästäjiä vastaan saat minut keskusteluketjuissa kimppuusi kunnes sen lopetat vaikka se veisi vuosia.
        Palstan siivoaminen on juuri sitä mitä edellä kerroin. Metsästys vastaisten trolliesi paljastamista, yhteistyötä niitä vastaan ylläpidon kanssa, suomen lakeja rikkovista kommenteistasi suorat netti ilmoitukset poliisille jne jne, joten kaikista helpoin tie sinulla on lopettaa yksinkertaisesti trollaamisesi. Mutta kuten tiedämme et sitä lopeta, sillä se ei silloin tue metsästys vastaista ideologiaasi näin ollen olet valinnut tien tapella minua vastaan hamaan tappiin saakka ja tiedän että siinä et tule onnistumaan. xD

Miksi petorauta on karhun jalassa voit vastata siihen miksi metsästyksen vastustajat kylvi pienpetorautoja karhujen kulkureiteille ja haaskojen läheisyyteen, jotta saisivat kuvia ja syytöksiä metsästäjiä vastaan?
        Katsos kun metsästäjä laittaa petoraudat puisiin laatikoihin, mutta te ideologistit kylvätte niitä luontoon.
        Siksi olen vaatinut, että pienpetorautoja myytäisiin vain metsästyskorttia vastaan vastuullisille käyttäjille eli metsästäjille.

• Anonyymi

Puhut asiaa suunsoitto on molemmin puolista ,ja totuus on se tämä ei johda mihinkään ,tai sinun näkökulmasta ehkä en osaa siihen vastata ,joo kyllä sinulla on oikeus sanoa ihan mitä haluat ja tuoda oman mielipiteesi asiaan ei sitä kukaan ole estämässä, joten anna tulla vaan .🫡🫡🫡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut asiaa suunsoitto on molemmin puolista ,ja totuus on se tämä ei johda mihinkään ,tai sinun näkökulmasta ehkä en osaa siihen vastata ,joo kyllä sinulla on oikeus sanoa ihan mitä haluat ja tuoda oman mielipiteesi asiaan ei sitä kukaan ole estämässä, joten anna tulla vaan .🫡🫡🫡

hyvä annan kyllä tulla ja tämä herra ei ole se joka päättää jos ja kun mitä kysyn yleistä metsästyksestä palstalla se on näiden palstojen Ylläpitäjä

• Anonyymi

Kukaan ei ole kieltänyt sinua sanomasta öyhö mielipiteitäsi kunhan teet sen vain sinulle tarkoitetulla palstalla täällä metsästyksen vastustajissa ja lopetat metsästys palstalla metsästys vastaisen trollaamisesi.
        Oikeus mielipiteeseen ei tarkoita ettei sinulla olisi vastuuta sanomisissasi.
        Metsästäjien julkinen uhkailu, kannustaminen ilkivaltaan metsästäjiä vastaan ja perusteeton rikoksiin syyllistäminen on sellaisia asioita jotka ovat vakavia ja menevät oikeuksiesi edelle rikosoikeudelliseen vastuuseen.
        Vaikka yrität ulkoistaa itsesi sanomisiesi ulkopuolelle, niin voisit näyttää sitten käytöstapojasi kritisoiden metsästys vastaisten kolleegoittesi massatrollaamisia ja asiattomuuksia metsästys palstalla.

• Anonyymi

Että ihan sattumalta samaan kellonaikaan, kun suolsit tämänkin kommenttisi trollataan metsästys palstalla jälleen metsästäjiä metsästys vastaisella anarkialla. 🤭
        Joopajoo ei nyt mene taaskaan puheesi läpi herra metsästyksen vastustaja. 😂

• Anonyymi

Herra metsästyksen vastustaja sinä vastaat itse omista banneistasi täällä asiattomalla käytökselläsi ei kukaan muu tee sitä puolestasi. xD
        Mitä enemmän siis kommenttejasi poistetaan ja mitä enemmän saat parin viikon takaisia kaksi viikkoisia bannejasi, niin edelleen kukaan muu ei ole siihen osasyyllinen kuin sinä itse. xD

• Anonyymi

Minähän en sille mitään voi, jos olet sen kännykästäsi hukannut herra metsästyksen vastustaja. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän en sille mitään voi, jos olet sen kännykästäsi hukannut herra metsästyksen vastustaja. xD

näin on . Jatka vaan puolustamista ei minulla sitä vastaan mitään ole. anna mennä vaan !
        mutta joistain sanoistasi en nyt vaan oikein tykännyt

• Anonyymi

Trollin kommenteistä huomaa senkin, että hän ei ymmärrä metsästyksestä mitään ja kommentoi lähinnä kuulopuheiden mukaan mitä on ilmeisesti hänen vihervasemmistolainen ideologia! xD

• Anonyymi

Mitä lapsi haluaa tietää metsästyksestä ,kysy pois.🤔🤔🤔

• Anonyymi

Noinko koville ottaa. raaVituttaako.Häkissä ei kannatta paljon huudella pitäisi se sinun tietää
        etenkin kun sanoit minua multipersoonaksi. Etkö kestä pientä kehuakaan enää

• Anonyymi

juu tää on viimeinen taisto minulta.tuttu laulu varmaan sinullekin

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      85
      7397
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      213
      7231
    3. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      67
      5226
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      135
      4990
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      73
      4764
    6. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      115
      4627
    7. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      39
      4520
    8. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      82
      4226
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      103
      4010
    10. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      157
      1640
    Aihe