Aikuisuus on henkisesti turvatonta

Anonyymi-ap

Oikeasti mun Tekee mieli töniä lapsia ulkona kun niistä pidetään huolta. Kuka vittu musta huolehtii! Ei kukaan :( liikaa vastuuta! En tietenkään oikeasti mene niitä kumoon kaatamaan. Henkisesti kaikki on paskaa!

19

521

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haukun vanhempani pohjamutiin kun eivät ole musta kiinnostuneita.

• Anonyymi

Aikuiset huolehtii itsestään ja pienemmistään.

• Anonyymi

Koen että olen epäonnistunut tottumaan itsenäisyyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koen että olen epäonnistunut tottumaan itsenäisyyteen.

Et varmaankaan ole ollut vielä kauaa itsenäinen ?
        Se, että täyttää sen 18 vuotta, ei tarkoita, että heti olisi pakko olla täysin aikuinen.
        Itsenäisyys ja vastuun ottaminen tulee pikkuhiljaa, ei kukaan ole yhtäkkiä valmis olemaan oikeasti aikuinen.
        Kyllä sinäkin onnistut vielä, älä yritä liikaa, vaan tee asiat siihen tahtiin, mikä itsestäsi tuntuu hyvältä.
        Aikuisenakin tulee kompasteltua ja tehtyä virheitä, mutta se kuuluu elämään.
        Tsemppiä sinulle, älä aliarvioi itseäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmaankaan ole ollut vielä kauaa itsenäinen ?
        Se, että täyttää sen 18 vuotta, ei tarkoita, että heti olisi pakko olla täysin aikuinen.
        Itsenäisyys ja vastuun ottaminen tulee pikkuhiljaa, ei kukaan ole yhtäkkiä valmis olemaan oikeasti aikuinen.
        Kyllä sinäkin onnistut vielä, älä yritä liikaa, vaan tee asiat siihen tahtiin, mikä itsestäsi tuntuu hyvältä.
        Aikuisenakin tulee kompasteltua ja tehtyä virheitä, mutta se kuuluu elämään.
        Tsemppiä sinulle, älä aliarvioi itseäsi.

Oon 25

• Anonyymi

On huolehdittava niin 4 kuin 64 vuotiaista.

• Anonyymi

Miten kyllästyä vanhempiinsa?

• Anonyymi

Et ole henkisesti kovin vakaan tuntuinen tapaus? Hae apua, ettet tee mitään tyhmää.

• Anonyymi00009

Mitä järkeä on että yhteiskunta hylkää aikuiset ja sanoo hoida itsesi kuntoon. Ihminen muuttuu aikuisena joksikin jumalaksi joka pääsee itse kaikista ongelmista voittoon. Ei meille ole tarjolla edes maksutonta hammashoitoa eikä yhteisöllistä kokoontumistila toimintaa. Meitä ei yksinkertaisesti pidetä tarpeeksi suuressa arvossa että meihin kannattaisi edes panostaa. Laita yksikin esimerkki mikä Aikuisten asia on oikeasti hyvin hoidettu?

• Anonyymi00010

Olen pettynyt vanhempiini.

• Anonyymi00011

Onko terapiaa tarjolla aikuiselle joka ei hyväksy olevansa aikuinen?

• Anonyymi00012

Kuinka moni nuori poika on joutunut kokemaan seksuaalista hyväksikäyttöä. käyttäjä on yleensä homomies, useammin, kuin tyttöä käyttävä heteromies. Myös suurin osa teineistä kiinnostuneista on homomiehiä. Löytyy myös nuoria jannuja, jotka menevät vaikka yläaste ja ammattikouluikäisiin tyttöihin, ihan keski ikäisiä varakkaita miehiä ,jotka ostavat onnea teinitytöille. Heitä on syytä tarkkailla sillä nämä tytöt tulevat tuhoamaan mone pojan rakkauselämän ja varastamaan heidän häänsä.

Se tapahtuu niin, että nuo pedesrastimiehet syöttävät psykedeelihuumeella ja oksitosiinilla nämä tytöt siihen psyykkiseen kuntoon, että he eivät enää kehity psyykkisesti ja voivat jääd 14 vuotiaan tasolle. Tämä näkyy siinä, että em. tytöt ja myös homopojat muodostavat hauskanpitorinkejä, joissa he syrjivät miehiä samaan tapaan kuin yläaste iässä samoilla syiläkin,.

• Anonyymi00013

Sun kommentti ei kuulu tänne

• Anonyymi00015

Tänään kun otin itseäni niskasta kiinni ja tein asiat mitä minulta oikeasti vaadittaisiin päivittäin sain vapaa aikaa ekan kerran vasta kuudelta illalla. Silloin tein kunnon ruokaa ekan kerran koko päivänä sitä ennen söin vain leipää aamulla koska piti käydä myös kaupassa ostamassa aineksia. Liian kiire! Ei ehdi tehdä mitään mitä haluaisi.

• Anonyymi00016

... Eli Hyvä kun edes ehtii syödä lounasta kun pitää jo viedä koira kahden tunnin lenkille ja siitä ruokakauppaan. Ja siitä tekemään ruokaa.

• Anonyymi00018

Siis Mä en jaksa tätä : koira ulos. Tiskaa. Käy suihkussa. Pese hampaat. Mene puoli viisi aamulla nukkumaan.

• Anonyymi00019

... Tee ruokaa. Hallitse tunteesi. Lopeta Valittaminen. Tee lisää asioita valittamatta.

• Anonyymi00020

Mä valvoin koko yön koska mua ottaa niin päähän Koiran ulkoilutus, sen kanssa liikkuminen aamu kahdelta on pelkkää pakkopullaa! Minä en jaksa ulkoiluttaa sitä. Äiti ulkoistaa koiran minun vastuulle

• Anonyymi00021

Tuleeko nenäliinoille tarvetta?
      Miten saan nukuttua?
      Mahtuuko pakastimeen tarpeeksi ruokaa varastoon?
      Paraneeko mielenterveys?
      Paraneeko hygienia kun kaikki on mun omaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      73
      600
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      600
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe