Paikallinen yritys

Anonyymi-ap

Mikähän mahtaa olla tämä sysmässä toimiva tarra ja opastetauluja valmistava firma? Kyselin sieltä jo monta viikkoa sitten opasteita mutta vastausta ei tuntunu saavan. Soittaessani asian perään sain vain pääosin päänaukomista ja haukkumista että olen tehnyt itse jotain väärin. Kyllä vaihtu asiointi toiseen firmaan. Onko muita kohtaan ollut samankaltaista käytöstä kyseisen firman toimesta?

12

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä ole ollut valittamista, hyvin on aina hommat ajallaan hoituneet.

• Anonyymi

Vika löytyy useinmiten peilistä.

• Anonyymi

Ei aina.

• Anonyymi

Mikä lie kyseinen firma. Kyllä on peilissä vikaa. Peilien valmistajia en tiedä.

• Anonyymi

Ei kyllä mitään positiivista sanottavaa kyseisestä yrityksestä.

• Anonyymi

Moikka ketjun aloittaja ja paikallisten yritysten mustamaalaaja. Ootko se sama joka jättää maksamatta ja sitten sen jälkeen haukkuu yrityksen nimettömänä somessa?

• Anonyymi

Ihan alkuun, toivon että yrittäjä kertoo opasteita kysyneen aloittajan henkilöllisyyden tänne julkiseksi.Sen voi tehdä rauhassa vpn:n takaa anonyymisti, kunnianloukkas rikkeenä ei ole niin vakava että sitä tutkittaisiin pakkokeinoin.

Mutta asiaan johon haluaisin selvyyden:
      En ymmärrä aloittajan maalia mihin pyrkii, kyselee että mikä firma?Mutta kuitenkin tietää firman toimialan, mitä tämä kysymys tarkoittaa?

• Anonyymi

Onhan siellä tämä maankuulu,huippu kiertopalkinto töissä.

• Anonyymi

Jos olet kerta soittanut sinne, nini tiedäthän firman eikä sitä sen kummemmin tarvitse kysellä.

• Anonyymi
      UUSI

Erittäin hyvin toimii
      Todella ammattitaitoinen
      Suositteleen kaikille👍
      Maksan myös laskuni

• Anonyymi
      UUSI

Ei todellakaan, toimii erittäin hienosti ja ammattitaitoisesti.
      Tosin maksan laskuni

• Anonyymi
      UUSI

Vähän vielä, kun täällä "kehutaan" paikallisia yrityksiä niin kohta niitä ei ole oleenkaan.
      Sitäkö tässä haetaan?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      83
      1236
    2. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      699
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      645
    4. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      88
      454
    5. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    6. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      326
    7. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    8. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    9. 0
      90
    10. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    Aihe