Mihin on rajalakamera.fi kadonnut? Vai onko tuo edes oikea osoite Rajala Kameran kotisivuille.. ?
rajala kamera
27
5373
Vastaukset
- camera.fi
nt.
- Hate
Lötyy
- Netissä sujuvampaa?
Hate kirjoitti:
Lötyy
Se onkin paras asioida netissä, kun Sanomatalossa ainakin ovat niin tympeitä äijiä, ettei sieltä kukaan halua mitään ostaa...ihme asenne niillä myyjillä. Itse en kyllä tilaa enää sieltäkään mitään. Joku roti pitäisi olla.
- Z.Z.POT
Kokeilepa osoitetta http://www.rajalacamera.fi
- Ei enää Rajalaa
Itse en enää asioi edes nettikaupassa, kun on tullut käytyä tuolla Sanomatalon myymälässä.
On niin hapanta porukkaa myymässä, että ei voi käsittää! Muista liikkeistä hankin kuvausvälineet tästä lähtien. - rajalacamera NO!
Ei enää Rajalaa kirjoitti:
Itse en enää asioi edes nettikaupassa, kun on tullut käytyä tuolla Sanomatalon myymälässä.
On niin hapanta porukkaa myymässä, että ei voi käsittää! Muista liikkeistä hankin kuvausvälineet tästä lähtien.Sama juttu täällä, mutta itse olen Itäkeskuksen myymälässä pääasiassa käynyt.
Sielläkin niin nihkeitä myyjiä, että en enää asioi. Onneks nykyään voi päättää mistä ostaa :)
Taitavat oikein ohjeistaa olemaan epäkohteliaita asiakkaille, kun oon kuullut saman niin monen kuvaajan suusta. - Väsynyt rajalaan
Ei enää Rajalaa kirjoitti:
On niin hapanta porukkaa myymässä, että ei voi käsittää! Muista liikkeistä hankin kuvausvälineet tästä lähtien.Heh, katsos kummaa!Sama linja jatkuu niillä näköjään vuodesta toiseen.
Huomasin tuon jo pari vuotta sitten enkä ole siellä käynyt. Meinasin pitkästä aikaa mennä, mutta
hyvä että tuli tämä juttu vastaan. Enpä sitten turhaan vaivaudu. - rajalasaks
Väsynyt rajalaan kirjoitti:
Heh, katsos kummaa!Sama linja jatkuu niillä näköjään vuodesta toiseen.
Huomasin tuon jo pari vuotta sitten enkä ole siellä käynyt. Meinasin pitkästä aikaa mennä, mutta
hyvä että tuli tämä juttu vastaan. Enpä sitten turhaan vaivaudu.uskomattoman ylimielisä palvelua, tai siis ei palvelua, ja tuntui myyjälle, tuolle pojanklopille olevan ihan sama ostaako asiakas sen kameran vai ei.. ei esitellyt mitään.. en ostanut.
- rajalacamera riitti!
rajalasaks kirjoitti:
uskomattoman ylimielisä palvelua, tai siis ei palvelua, ja tuntui myyjälle, tuolle pojanklopille olevan ihan sama ostaako asiakas sen kameran vai ei.. ei esitellyt mitään.. en ostanut.
Samat kokemukset täälläkin rajalakameran suhteen. En halua olla missään tekemisissä enää kyseisen myymällän kanssa.
rajalacamera riitti! kirjoitti:
Samat kokemukset täälläkin rajalakameran suhteen. En halua olla missään tekemisissä enää kyseisen myymällän kanssa.
lähetin nettisivuiltaan vaihtotarjouskyselyn, vieläkään eivät ole ehtineet siihen vastata.;)
- Heikkoa palvelua
RepeRuutikallo kirjoitti:
lähetin nettisivuiltaan vaihtotarjouskyselyn, vieläkään eivät ole ehtineet siihen vastata.;)
Eipä yllätä tuo juttu. Myymälöissäkään ei saa vastuksesti kuin epämääräistä tylsistynyttä
jorinaa. Ahdistava ilmapiiri ainakin helsingin myymälöissä. - LK
Heikkoa palvelua kirjoitti:
Eipä yllätä tuo juttu. Myymälöissäkään ei saa vastuksesti kuin epämääräistä tylsistynyttä
jorinaa. Ahdistava ilmapiiri ainakin helsingin myymälöissä.Hyvin toimi kaupanteko kun kamerakauppaa netin kautta tein, ja palvelu puhelimitsekin toimi ihan hyvin.
- Rajala riitti
LK kirjoitti:
Hyvin toimi kaupanteko kun kamerakauppaa netin kautta tein, ja palvelu puhelimitsekin toimi ihan hyvin.
On tainnut olla harvinaisen hyvä päivä niillä myyjillä sinun kohdalla. Tai sitten olet itse siellä töissä? On nimittäin aina ollut todella surkeaa palvelua ainakin Sanomatalon myymälässä.
Ihan muualta tulee kyllä ostettua tähän astisten ikävien kokemusten vuoksi...en suosittele. - menetetty asiakas
rajalasaks kirjoitti:
uskomattoman ylimielisä palvelua, tai siis ei palvelua, ja tuntui myyjälle, tuolle pojanklopille olevan ihan sama ostaako asiakas sen kameran vai ei.. ei esitellyt mitään.. en ostanut.
Tampereen myymälässäkin oli joulukuussa niin nuiva palvelu, että kamera jäi sieltä ostamatta. Vaikka asiakas osoitti olevansa kiinnostunut tietystä kamerasta, niin esittelyä ja tietoa piti myyjältä nyhtämällä nyhtää, eikä sittenkään sitä tullut. Kauppa vaihtuikin suhteellisen nopeasti, kun oli myyjälle ensin annettu tarpeeksi aikaa alkaa myydä kameraa. Onneksi Tampereelta löytyy kohtuullista palvelua antava liike.
- linssi
menetetty asiakas kirjoitti:
Tampereen myymälässäkin oli joulukuussa niin nuiva palvelu, että kamera jäi sieltä ostamatta. Vaikka asiakas osoitti olevansa kiinnostunut tietystä kamerasta, niin esittelyä ja tietoa piti myyjältä nyhtämällä nyhtää, eikä sittenkään sitä tullut. Kauppa vaihtuikin suhteellisen nopeasti, kun oli myyjälle ensin annettu tarpeeksi aikaa alkaa myydä kameraa. Onneksi Tampereelta löytyy kohtuullista palvelua antava liike.
Odotin puoli tuntia että joku olisi sanonnut edes päivää. Sitten joku blondi myyjä kysyi kenen vuoro? Sanoin että minun ja siirryin tiskille missä haluamiani kameroita oli myytävänä. En tiedä kuuliko blondi, mutta sen jälkeen hän marssi ovesta ulos. Kaksi muuta myyjää palveli toisia asiakkaita. Miesmyyjä esitteli jotakin kolmensadan hintaista pokkaria asiakkaalle koko sen puoli tuntia ja toinen, naismyyjä, palveli jotakin pariskuntaa myös halvemman hintaluokan kameran valinnassa. Myös minulta järjestelmäkamera jäi ostamatta. En ollut ainoa asiakas joka poistui liikkeestä saamatta palvelua. Kumma että yli satavuotiaassa turkulaisyrityksessä ei osata edes alkeellisinta asiakaspalvelua.
- Neveragain13
varautukaa ettei käyttämättömän tuotteen palatus onnistu jos liikkeestä ostatte, vaikka tuote ei ole edes saapunut sinulle postitse. en asioi rajaloiden kanssa enää ikinä
Olen aina saanut hyvää palvelua Rajalassa niin Turussa kuin Myllynkin pisteessä Raisiossa.
Työeläkeläinen kirjoitti:
Olen aina saanut hyvää palvelua Rajalassa niin Turussa kuin Myllynkin pisteessä Raisiossa.
sama juttu tampereella v 2011, palvelussa ei ollut valittamista.
tosin tämä on vanha ketju mutta ainahan se on ja on ollut niin, että kaupassa kuin kaupassa saat juuri sellaisen palvelun kuin ansaitset omalla käytökselläsi.
tosin joitakin poikkeuksia on.
- tytyyy
Jaa ettei ole palvelu parantunut seitsemässä vuodessa? Itselläni on yksi kokemus, kun ostin ensimmäisen järkkärini, silloin myyjä oli hyvä asiallinenja tein hyvät ja etulliset kaupat. Sittemmin olen siellä muutaman kerran käynyt (sanomatalossa) ja sittemmin myyjät ovat olleet jotenkin pihalla kaikesta. Olin tilannut tavaran netistä, ja kesti ian kaiken ennen kuin tavara löytyi. Huomasin myös, että kannattaa olla nainen nimittäin he saavat nopeampaa ja parempaa palvelua.
- Kaarinan suunta
Sovin myyjän kanssa sähköpostitse, että kameran softa olisi uusin. Kameran mukana tuki kuitenkin vanhempi versio. Eivät suostuneet vaihtoon lupauksesta huolimatta (säpo tallessa ). Lisälaskua tuli useita satasia.
Myyjien koulutusta saisivat lisätä, se havainto asioinneista. Keskustan liikkeessä sai todella hyvää palvelua aiemmin, mutta myyjätär on siirtynyt muihin tehtäviin valitettavasti. - Kahdesti asioinut
Satun epäonnekseni olemaan mies.
Kun tässä ketjussa on ollut noinkin paljon negatiivista, haluaisin tuoda vastapainoksi esiin omat, vastakkaiset kokemukseni.
Olin ensi kertaa tekemisissä Rajalan kanssa viime vuoden lopulla. Teki mieleni vaihtaa muualta ostetun järjestelmäkameran mukaan paketoitu ns. kittiobjektiivi kalliimpaan ja laadukkaampaan. Lähetin firman nettisivujen kautta tiedustelun, jossa pyysin väliraha-arviota.
Vastaus tuli alle tunnissa.
Seuraavan viestini osoitin suoraan minulle vastanneen henkilön omaan sp-osoitteeseen. Kysyin, olisiko haluamaani obiskaa hyllyssä Leppävaaran Sellon toimipisteessä, joka oli minulle liikenteellisesti mukavimmassa paikassa, ja onnistuisiko vaihto yhtä hyvin siellä.
Nyt sain myönteisen vastauksen noin viidessä minuutissa.
Itse vaihtokaupat tehtiin Sellossa juohevan lupsakkaasti. Minua palveli kookas, tukeva mieshenkilö. Poistuin tyytyväisenä.
Samassa toimipisteessä olen asioinut sittemmin toisenkin kerran, muutama viikko sitten. Jouduin odottamaan vuoroani jonkin aikaa pienen asiakasruuhkan takia. Halusin tehdä kympin lisävarusteostoksen lehdessä näkemäni tarjouksen perusteella. Myyntipakkauksia oli valmiina pinossa aivan myyntitiskin äärellä, joten itse kaupankäynti kävi varsin nopeasti. Minua palvellut naismyyjä oli niin viehättävä ja ystävällinen, että olisin voinut tehdä kauppaa vaikka pitempäänkin.
- Kerran ole käynyt
ja siinä tuli kaksi reissua samalla oven avauksella.
Se ensimmäinen ja se viimeinen.
Sen jälkeen kaikki kamerakaluston hankinnat olen tehnyt Saksalaisista ja Hollantilaisista nettikaupoista. En nimittäin viitsi maksaa töykeydestä ja lähes suorasta uittuilusta. - aamujäykkyys
"Kerran ole käynyt
ja siinä tuli kaksi reissua samalla oven avauksella.
Se ensimmäinen ja se viimeinen.
Sen jälkeen kaikki kamerakaluston hankinnat olen tehnyt Saksalaisista ja Hollantilaisista nettikaupoista. En nimittäin viitsi maksaa töykeydestä ja lähes suorasta uittuilusta."
Niin se metsä vastaa.......
....kun puhuu norjaa....
...heti mannermaisen aamiaisen jälkeen....
...voi olla sellanen olo....
...et tuntee itsensä SUUUREKSI taiteilijaksi....
...ja kyselee GIGANTTIA v*ginaa torilla perässään vedeltäväksi....
....ja kun ei saa vastakaikuka....
...niinnn kokee itsensä kuitenkin SUUREKSI taiteilijaksi....
....ja kauppiaan täydeksi *ulkuksi.... - rajat
Joulukuussa laitoin tilauksen vireille. Maaliskuuta eletään, mutta jospa ennen syksyä tulisi valmista.
- aijaaa
Myyjien pitäisi tuntea tuotteet, joiden myyntiin ovat palkatut. Ravintoloissakin olisi erikoinen tilanne, jos annoksen koostumusta ei tunnettaisi. Tarjoilijoiden pitää vaivautua mennä kysymään kokilta, ellei tiedä. Kameraliikkeissä on todella hyviä myyjiä, mutta joukkoon mahtuu 'olen vain töissä täällä' tyyppejä.
- Satakunta d200
Minä taas olen saanut mukavia kokemuksia . Eka järkkäriä ostaessani, se annettiin minulle " kotisovitukseen " viikonlopuksi. Samoin kävi 24/70 lasin kanssa. Kaupat tuli samalla tavalla myös 70 / 200 lasista. Mielestäni palvelussa on oivallettu, että on itselle ikävää palauttaa objektiivi, kun on ensin kuvannut sillä " hienoja " kuvia, eli tuotteessa ei ole vikaa.
- aloitteleva_kuvaaja
Kävin vuosi sitten katsomassa "Pääposti Rajalassa" itselleni kunnon järkkäriä. Jostain syystä myyjä vain totesi, ettei myy mulle siltä istumalta kameraa. Ilmeisesti mun olisi pitänyt harkita paljonkin asiaa.
No, harkittu on. Menin yhteen tavarataloon ja kyselin kameraa. Tarkoitus oli ostaa pikkanen taskuun mahtuva. Tulin ostaneeksi pikkasen paremman, mutta hinnaltaan kohtuullisen kameran. Ensin olin vähän nyrpeenä, että minkähänlaisen lelun tulin ostaneeksi, mutta nyt näyttää siltä, että toimintoja on vaikka kuinka. Tällä on hyvä harjoitella ja ottaa videolle HD-tasoista tavaraa. Ehkä sitten joskus hommaan ammattilaisjärkkärin, kun nälkä kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401539Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758