rajala kamera

ostoaikeissa

Mihin on rajalakamera.fi kadonnut? Vai onko tuo edes oikea osoite Rajala Kameran kotisivuille.. ?

27

5254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • camera.fi

      nt.

      • Hate

        Lötyy


      • Netissä sujuvampaa?
        Hate kirjoitti:

        Lötyy

        Se onkin paras asioida netissä, kun Sanomatalossa ainakin ovat niin tympeitä äijiä, ettei sieltä kukaan halua mitään ostaa...ihme asenne niillä myyjillä. Itse en kyllä tilaa enää sieltäkään mitään. Joku roti pitäisi olla.


    • Z.Z.POT
      • Ei enää Rajalaa

        Itse en enää asioi edes nettikaupassa, kun on tullut käytyä tuolla Sanomatalon myymälässä.
        On niin hapanta porukkaa myymässä, että ei voi käsittää! Muista liikkeistä hankin kuvausvälineet tästä lähtien.


      • rajalacamera NO!
        Ei enää Rajalaa kirjoitti:

        Itse en enää asioi edes nettikaupassa, kun on tullut käytyä tuolla Sanomatalon myymälässä.
        On niin hapanta porukkaa myymässä, että ei voi käsittää! Muista liikkeistä hankin kuvausvälineet tästä lähtien.

        Sama juttu täällä, mutta itse olen Itäkeskuksen myymälässä pääasiassa käynyt.
        Sielläkin niin nihkeitä myyjiä, että en enää asioi. Onneks nykyään voi päättää mistä ostaa :)
        Taitavat oikein ohjeistaa olemaan epäkohteliaita asiakkaille, kun oon kuullut saman niin monen kuvaajan suusta.


      • Väsynyt rajalaan
        Ei enää Rajalaa kirjoitti:

        Itse en enää asioi edes nettikaupassa, kun on tullut käytyä tuolla Sanomatalon myymälässä.
        On niin hapanta porukkaa myymässä, että ei voi käsittää! Muista liikkeistä hankin kuvausvälineet tästä lähtien.

        Heh, katsos kummaa!Sama linja jatkuu niillä näköjään vuodesta toiseen.
        Huomasin tuon jo pari vuotta sitten enkä ole siellä käynyt. Meinasin pitkästä aikaa mennä, mutta
        hyvä että tuli tämä juttu vastaan. Enpä sitten turhaan vaivaudu.


      • rajalasaks
        Väsynyt rajalaan kirjoitti:

        Heh, katsos kummaa!Sama linja jatkuu niillä näköjään vuodesta toiseen.
        Huomasin tuon jo pari vuotta sitten enkä ole siellä käynyt. Meinasin pitkästä aikaa mennä, mutta
        hyvä että tuli tämä juttu vastaan. Enpä sitten turhaan vaivaudu.

        uskomattoman ylimielisä palvelua, tai siis ei palvelua, ja tuntui myyjälle, tuolle pojanklopille olevan ihan sama ostaako asiakas sen kameran vai ei.. ei esitellyt mitään.. en ostanut.


      • rajalacamera riitti!
        rajalasaks kirjoitti:

        uskomattoman ylimielisä palvelua, tai siis ei palvelua, ja tuntui myyjälle, tuolle pojanklopille olevan ihan sama ostaako asiakas sen kameran vai ei.. ei esitellyt mitään.. en ostanut.

        Samat kokemukset täälläkin rajalakameran suhteen. En halua olla missään tekemisissä enää kyseisen myymällän kanssa.


      • rajalacamera riitti! kirjoitti:

        Samat kokemukset täälläkin rajalakameran suhteen. En halua olla missään tekemisissä enää kyseisen myymällän kanssa.

        lähetin nettisivuiltaan vaihtotarjouskyselyn, vieläkään eivät ole ehtineet siihen vastata.;)


      • Heikkoa palvelua
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        lähetin nettisivuiltaan vaihtotarjouskyselyn, vieläkään eivät ole ehtineet siihen vastata.;)

        Eipä yllätä tuo juttu. Myymälöissäkään ei saa vastuksesti kuin epämääräistä tylsistynyttä
        jorinaa. Ahdistava ilmapiiri ainakin helsingin myymälöissä.


      • LK
        Heikkoa palvelua kirjoitti:

        Eipä yllätä tuo juttu. Myymälöissäkään ei saa vastuksesti kuin epämääräistä tylsistynyttä
        jorinaa. Ahdistava ilmapiiri ainakin helsingin myymälöissä.

        Hyvin toimi kaupanteko kun kamerakauppaa netin kautta tein, ja palvelu puhelimitsekin toimi ihan hyvin.


      • Rajala riitti
        LK kirjoitti:

        Hyvin toimi kaupanteko kun kamerakauppaa netin kautta tein, ja palvelu puhelimitsekin toimi ihan hyvin.

        On tainnut olla harvinaisen hyvä päivä niillä myyjillä sinun kohdalla. Tai sitten olet itse siellä töissä? On nimittäin aina ollut todella surkeaa palvelua ainakin Sanomatalon myymälässä.
        Ihan muualta tulee kyllä ostettua tähän astisten ikävien kokemusten vuoksi...en suosittele.


      • menetetty asiakas
        rajalasaks kirjoitti:

        uskomattoman ylimielisä palvelua, tai siis ei palvelua, ja tuntui myyjälle, tuolle pojanklopille olevan ihan sama ostaako asiakas sen kameran vai ei.. ei esitellyt mitään.. en ostanut.

        Tampereen myymälässäkin oli joulukuussa niin nuiva palvelu, että kamera jäi sieltä ostamatta. Vaikka asiakas osoitti olevansa kiinnostunut tietystä kamerasta, niin esittelyä ja tietoa piti myyjältä nyhtämällä nyhtää, eikä sittenkään sitä tullut. Kauppa vaihtuikin suhteellisen nopeasti, kun oli myyjälle ensin annettu tarpeeksi aikaa alkaa myydä kameraa. Onneksi Tampereelta löytyy kohtuullista palvelua antava liike.


      • linssi
        menetetty asiakas kirjoitti:

        Tampereen myymälässäkin oli joulukuussa niin nuiva palvelu, että kamera jäi sieltä ostamatta. Vaikka asiakas osoitti olevansa kiinnostunut tietystä kamerasta, niin esittelyä ja tietoa piti myyjältä nyhtämällä nyhtää, eikä sittenkään sitä tullut. Kauppa vaihtuikin suhteellisen nopeasti, kun oli myyjälle ensin annettu tarpeeksi aikaa alkaa myydä kameraa. Onneksi Tampereelta löytyy kohtuullista palvelua antava liike.

        Odotin puoli tuntia että joku olisi sanonnut edes päivää. Sitten joku blondi myyjä kysyi kenen vuoro? Sanoin että minun ja siirryin tiskille missä haluamiani kameroita oli myytävänä. En tiedä kuuliko blondi, mutta sen jälkeen hän marssi ovesta ulos. Kaksi muuta myyjää palveli toisia asiakkaita. Miesmyyjä esitteli jotakin kolmensadan hintaista pokkaria asiakkaalle koko sen puoli tuntia ja toinen, naismyyjä, palveli jotakin pariskuntaa myös halvemman hintaluokan kameran valinnassa. Myös minulta järjestelmäkamera jäi ostamatta. En ollut ainoa asiakas joka poistui liikkeestä saamatta palvelua. Kumma että yli satavuotiaassa turkulaisyrityksessä ei osata edes alkeellisinta asiakaspalvelua.


    • Neveragain13

      varautukaa ettei käyttämättömän tuotteen palatus onnistu jos liikkeestä ostatte, vaikka tuote ei ole edes saapunut sinulle postitse. en asioi rajaloiden kanssa enää ikinä

      • Olen aina saanut hyvää palvelua Rajalassa niin Turussa kuin Myllynkin pisteessä Raisiossa.


      • Työeläkeläinen kirjoitti:

        Olen aina saanut hyvää palvelua Rajalassa niin Turussa kuin Myllynkin pisteessä Raisiossa.

        sama juttu tampereella v 2011, palvelussa ei ollut valittamista.

        tosin tämä on vanha ketju mutta ainahan se on ja on ollut niin, että kaupassa kuin kaupassa saat juuri sellaisen palvelun kuin ansaitset omalla käytökselläsi.

        tosin joitakin poikkeuksia on.


    • tytyyy

      Jaa ettei ole palvelu parantunut seitsemässä vuodessa? Itselläni on yksi kokemus, kun ostin ensimmäisen järkkärini, silloin myyjä oli hyvä asiallinenja tein hyvät ja etulliset kaupat. Sittemmin olen siellä muutaman kerran käynyt (sanomatalossa) ja sittemmin myyjät ovat olleet jotenkin pihalla kaikesta. Olin tilannut tavaran netistä, ja kesti ian kaiken ennen kuin tavara löytyi. Huomasin myös, että kannattaa olla nainen nimittäin he saavat nopeampaa ja parempaa palvelua.

      • Kaarinan suunta

        Sovin myyjän kanssa sähköpostitse, että kameran softa olisi uusin. Kameran mukana tuki kuitenkin vanhempi versio. Eivät suostuneet vaihtoon lupauksesta huolimatta (säpo tallessa ). Lisälaskua tuli useita satasia.

        Myyjien koulutusta saisivat lisätä, se havainto asioinneista. Keskustan liikkeessä sai todella hyvää palvelua aiemmin, mutta myyjätär on siirtynyt muihin tehtäviin valitettavasti.


      • Kahdesti asioinut

        Satun epäonnekseni olemaan mies.

        Kun tässä ketjussa on ollut noinkin paljon negatiivista, haluaisin tuoda vastapainoksi esiin omat, vastakkaiset kokemukseni.

        Olin ensi kertaa tekemisissä Rajalan kanssa viime vuoden lopulla. Teki mieleni vaihtaa muualta ostetun järjestelmäkameran mukaan paketoitu ns. kittiobjektiivi kalliimpaan ja laadukkaampaan. Lähetin firman nettisivujen kautta tiedustelun, jossa pyysin väliraha-arviota.

        Vastaus tuli alle tunnissa.

        Seuraavan viestini osoitin suoraan minulle vastanneen henkilön omaan sp-osoitteeseen. Kysyin, olisiko haluamaani obiskaa hyllyssä Leppävaaran Sellon toimipisteessä, joka oli minulle liikenteellisesti mukavimmassa paikassa, ja onnistuisiko vaihto yhtä hyvin siellä.

        Nyt sain myönteisen vastauksen noin viidessä minuutissa.

        Itse vaihtokaupat tehtiin Sellossa juohevan lupsakkaasti. Minua palveli kookas, tukeva mieshenkilö. Poistuin tyytyväisenä.

        Samassa toimipisteessä olen asioinut sittemmin toisenkin kerran, muutama viikko sitten. Jouduin odottamaan vuoroani jonkin aikaa pienen asiakasruuhkan takia. Halusin tehdä kympin lisävarusteostoksen lehdessä näkemäni tarjouksen perusteella. Myyntipakkauksia oli valmiina pinossa aivan myyntitiskin äärellä, joten itse kaupankäynti kävi varsin nopeasti. Minua palvellut naismyyjä oli niin viehättävä ja ystävällinen, että olisin voinut tehdä kauppaa vaikka pitempäänkin.


    • Kerran ole käynyt

      ja siinä tuli kaksi reissua samalla oven avauksella.
      Se ensimmäinen ja se viimeinen.

      Sen jälkeen kaikki kamerakaluston hankinnat olen tehnyt Saksalaisista ja Hollantilaisista nettikaupoista. En nimittäin viitsi maksaa töykeydestä ja lähes suorasta uittuilusta.

    • aamujäykkyys

      "Kerran ole käynyt

      ja siinä tuli kaksi reissua samalla oven avauksella.
      Se ensimmäinen ja se viimeinen.

      Sen jälkeen kaikki kamerakaluston hankinnat olen tehnyt Saksalaisista ja Hollantilaisista nettikaupoista. En nimittäin viitsi maksaa töykeydestä ja lähes suorasta uittuilusta."


      Niin se metsä vastaa.......

      ....kun puhuu norjaa....
      ...heti mannermaisen aamiaisen jälkeen....

      ...voi olla sellanen olo....

      ...et tuntee itsensä SUUUREKSI taiteilijaksi....

      ...ja kyselee GIGANTTIA v*ginaa torilla perässään vedeltäväksi....

      ....ja kun ei saa vastakaikuka....
      ...niinnn kokee itsensä kuitenkin SUUREKSI taiteilijaksi....

      ....ja kauppiaan täydeksi *ulkuksi....

    • rajat

      Joulukuussa laitoin tilauksen vireille. Maaliskuuta eletään, mutta jospa ennen syksyä tulisi valmista.

      • aijaaa

        Myyjien pitäisi tuntea tuotteet, joiden myyntiin ovat palkatut. Ravintoloissakin olisi erikoinen tilanne, jos annoksen koostumusta ei tunnettaisi. Tarjoilijoiden pitää vaivautua mennä kysymään kokilta, ellei tiedä. Kameraliikkeissä on todella hyviä myyjiä, mutta joukkoon mahtuu 'olen vain töissä täällä' tyyppejä.


    • Satakunta d200

      Minä taas olen saanut mukavia kokemuksia . Eka järkkäriä ostaessani, se annettiin minulle " kotisovitukseen " viikonlopuksi. Samoin kävi 24/70 lasin kanssa. Kaupat tuli samalla tavalla myös 70 / 200 lasista. Mielestäni palvelussa on oivallettu, että on itselle ikävää palauttaa objektiivi, kun on ensin kuvannut sillä " hienoja " kuvia, eli tuotteessa ei ole vikaa.

    • aloitteleva_kuvaaja

      Kävin vuosi sitten katsomassa "Pääposti Rajalassa" itselleni kunnon järkkäriä. Jostain syystä myyjä vain totesi, ettei myy mulle siltä istumalta kameraa. Ilmeisesti mun olisi pitänyt harkita paljonkin asiaa.

      No, harkittu on. Menin yhteen tavarataloon ja kyselin kameraa. Tarkoitus oli ostaa pikkanen taskuun mahtuva. Tulin ostaneeksi pikkasen paremman, mutta hinnaltaan kohtuullisen kameran. Ensin olin vähän nyrpeenä, että minkähänlaisen lelun tulin ostaneeksi, mutta nyt näyttää siltä, että toimintoja on vaikka kuinka. Tällä on hyvä harjoitella ja ottaa videolle HD-tasoista tavaraa. Ehkä sitten joskus hommaan ammattilaisjärkkärin, kun nälkä kasvaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe