Hyvinvointialueelle terveisiä. En ota lakineuvontaa vastaan rikollisilta

Anonyymi-ap

Osaan itse erottaa oikean väärästä.
Se että asiakkaalle ei anneta tämän pyytämiä todisteita on rikos.
Se että joku työntekijä vain kirjoittaa paperille mitä mieleen tulee ja väittää sitä todisteeksi, on rikos.
Potilastietojen luvaton ja hoidon kannalta tarpettomien tietojen katselu ovat rikoksia.
Urkkijoiden nimien salailu on rikos.
Se että urkkijoiden annetaan jatkaa työssään ilman mitään rangaistuksia on rikos.

Jos minä kerran olen mielestänne rikollinen, ja te ette, niin nostakaa syyte.
Siinä tosin on sekin vaara, että avustajani kaivaa loputkin urkkijat esille tai selvittää ovatko nuo jo kiinni jääneet katselleet luvatta muidenkin asiakkaiden tietoja. Tuskin olen ainoa kiinnostava ihminen.

Minä en aio kuitenkaan vaieta vieläkään. Jos tämä "oikeusvaltio" minut tuomitsee, niin esitän heti sen jälkeen todisteeni koko suomelle ja ylimmille päättäjille. Tai jopa EU:lle. Eihän sitten ole enää mitään menetettävää.

16

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä, anna palaa vaan!

• Anonyymi

Miksi hakeuduit hoitoon tänne jos haluat että työntekijät eivät saa nähdä tietojasi?

Olisit mennyt ulkomaille

• Anonyymi

Niin! Mitäs olet niin sairaana syntynyt ettet pysty tienaamaan riittävästi rahaa etkä pysty matkustamaan ulkomaille saamaan hoitoa. Oma syy siis!

Hohhoijaa..🤦‍♂️

• Anonyymi

Ei kannata kommentoida jos ei tiedä mitä urkinnalla eli potilastietojen luvattomalla katselulla tarkoitetaan.
        Tässä puhutaan nyt erittäin vakavista rikoksista

• Anonyymi

Kaikenmaailman apuhoitaja-siivoojilla ei saa olla mitään asiaa lääkärien ja valittujen sairaanhoitajien teksteihin. Eikä hoitajillakaan, ellei ole suoraa hoitosuhdetta.
      Jos joku ompeluttaa haavansa sairaalassa, niin sillä ei ole paskankaan väliä onko hänellä ollut nilkka venähtänyt 30 vuotta sitten. Ei niiden kaikkea tarvitse tietää.

• Anonyymi

Miten henkilön pukeutuminen liittyy hammaslääkärissä käyntiin? Omakantaan hammaslääkäri oli kirjoittanut miten potilas oli pukeutunut.

• Anonyymi

Näitä terveyskeskusten kielipuolilääkärien kirjoituksia joutuu aina Novassa oikealla lääkärillä käydessä oikomaan ja selittämään oikeiksi ja siihen kuluu vastaanottoaikaa aivan hukkaan. Sitten kuitenkin jää sellainen tunne, että kumpaa se nyt uskoo.

• Anonyymi

Eivät suostu korjaamaan toisen lääkärin tekemiä merkintöjä ja edes Valvirasta ei ole apua tässä asiassa.

• Anonyymi

Siinä onkin ongelmana saada se oikea lääkäri uskomaan että tuontikollega ei ole ymmärtänyt asiakastaan.

• Anonyymi

😱😡🤔👍

• Anonyymi

Asiakkaalle tulisi varata Kantaan mahdollisuus kirjoittaa oma versionsa lääkärin kanssa käymästään keskustelusta.

• Anonyymi

Mietityttää sellainen, että jos ei ole laittanut kantaan luovutuskieltoa niin saako kuka tahansa, millä tahansa hyvinvointialueella potilastietoni auki.
      Silloinhan lokitiedot pitää pyytää jokaiselta hyvinvointialueelta erikseen.

• Anonyymi

Ilman kieltoa tietosi ovat avointa saalista missä tahansa.

• Anonyymi

Eiköhän tässäkin tapahdu niin että kun potilas pyytää lokitietoja niin hänet katsotaan hankalaksi ja aletaan epäillä vainoharhaisuutta, jonka perusteella potilaan Omakantaan kirjoitetaan MT diagnoosi.

• Anonyymi

Älä unohda pakkosyötettyjä psyykelääkkeitä

• Anonyymi

Sitten kun olette löytäneet urkkijan lokitiedoistanne ja lähetätte selvityspyynnön hyvinvointialueelle, niin vastaus siihen pyyntöön pitää tulla urkkijalta itseltään ja tämän esimieheltä.
      Ei sillä, että selittelyt mitään miksikään muuttaisi. Joko on urkittu tai sitten ei ole. Sillä kuitenkin varmistetaan se, että urkkija saa tietää jääneensä kiinni ja esimiehelle paljastuu mitä alaisensa puuhailevat. Hän on vastuussa näiden tekemisistä.
      Laki toki myös vaatii toimimaan näin. Tämä on kerrottu minulle jo monta vuotta sitten.

Eli jos saatte vastaukseksi ainoastaan tietosuoja-asiantuntijan tai -vastaavan höpöhöpö sadun siitä, että urkintaa ei ole tapahtunut, niin tiedätte, että siitä juuri on kyse ja rikollisen suojelu on käynnissä.
      Nämä "tietosuojaihmiset" eivät voi mitenkään tietää sitä kenen asiantuntemusta missäkin asiassa on tarvittu. Kukaan ei voi tietää sitä. Kukaan ei tiedä kaikista erikoisaloista kaikkea. Eiväthän he ole edes lääkäreitä🤣

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22