Olen siskon kanssa lähdössä Kap Verdelle helmikuussa 2026. Meillä ei ole matkatoimiston kautta kuljetusta hotelliin Melia Dunas Beach Resort, vaan aikomus on ottaa taksi lentokentältä.
Onko takseja hyvin saatavana ja joutuuko tinkaamaan hinnoista vai onko esim mittari päällä automaattisesti? Toimiiko Bolt tai Uber vai tavan taksi? Pitäisikö vaihtaa valuuttaa lentokentällä ennen taksiin astumista vai maksaa euroilla tai kortilla?
Keskusteluissa on kahdenlaisia kokemuksia, toiset sanovat, että tylsä kohde eikä mitään tekemistä - ja toiset ovat löytäneet tekemistä. Tykkäämme ottaa aurinkoa ja uida, mutta joku retkipäiväkin olisi kiva, vinkit ovat tervetulleita. Matkatoimiston kautta vai paikallisten järjestäjien?
Tiedän, että varsinainen ostospaikka tämä ei ole, mutta onko siellä yhtään tavarataloa tai muuta kiinteähintaista kauppaa?
Taksia ym vinkkejä?
Anonyymi-ap
1
312
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382899- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei195687- 80670
- 66637
- 50635
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567