Minulla on lievä älyllinen kehitysvamma. Minulle on vasta nyt valjennut,että olen transsukupuolinen. En ole uskaltanut puhua siitä kehitysvammahuollon ohjaajile,en läheisille,en kenellekään,en edes parhaalle kaverille. Se tarkoita sitä,että en ole tyytyväinen siihen,että jalkojen välissä on penis vaan,että tunnen mieleltäni(sielultani) olevani nainen. Haluaisin meikata. Jonkun pitäisi opettaa millainen hyvä meikkituote ja opettaa meikkaaminen. Haluaisin ostaa naisten vaatteita. Esimerkiksi pari ihanaa mieleistä mekkoa. Tunnen tarkaan millainen naisluonne sisälläni on. Tykkään paljon naisten jutuista. Esimerkiksi naisille suunnatut lehdet kiinnostaa enemmän kuin tekniikka ja autolehdet. Onko muita kehitysvammaisia jotka kokevat olevansa muun sukupuolisia. Olisiko muilla neuvoja miten toimia.
Vastaukset 3
- Anonyymi
On yksi kirjoitus virhe. Kun sanon" se tarkoita sitä että en ole tyytyväinen siihen",se on oikein kirjoitettuna "se ei tarkoita sitä,että en ole tyytyväinen siihen"
- Anonyymi
Kiitos kommentista joka ei ollut millään lailla relevantti aloittajan aiheeseen
- Anonyymi00006
eiih Henna en tiennyt tämä oli kyllä iso shokki
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588