Minulla on lievä älyllinen kehitysvamma. Minulle on vasta nyt valjennut,että olen transsukupuolinen. En ole uskaltanut puhua siitä kehitysvammahuollon ohjaajile,en läheisille,en kenellekään,en edes parhaalle kaverille. Se tarkoita sitä,että en ole tyytyväinen siihen,että jalkojen välissä on penis vaan,että tunnen mieleltäni(sielultani) olevani nainen. Haluaisin meikata. Jonkun pitäisi opettaa millainen hyvä meikkituote ja opettaa meikkaaminen. Haluaisin ostaa naisten vaatteita. Esimerkiksi pari ihanaa mieleistä mekkoa. Tunnen tarkaan millainen naisluonne sisälläni on. Tykkään paljon naisten jutuista. Esimerkiksi naisille suunnatut lehdet kiinnostaa enemmän kuin tekniikka ja autolehdet. Onko muita kehitysvammaisia jotka kokevat olevansa muun sukupuolisia. Olisiko muilla neuvoja miten toimia.
Kehitysvammaisuus ja seksuaalisuus
Anonyymi-ap
2
406
Vastaukset
- Anonyymi
On yksi kirjoitus virhe. Kun sanon" se tarkoita sitä että en ole tyytyväinen siihen",se on oikein kirjoitettuna "se ei tarkoita sitä,että en ole tyytyväinen siihen"
- Anonyymi
Kiitos kommentista joka ei ollut millään lailla relevantti aloittajan aiheeseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24114980
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?461924- 1841446
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1041327- 281199
- 122958
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81774Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80738- 75668