Mulla kuulemma romu autoja pihalla, renkaita ja rakennustarvikkeita. Saatanan lesta naapurissa valittanut. Asunto autoni on seisonnassa kun en koko ajan raski ajaa sillä ja on sepelin päällä taka pihallani(omatontti). Pitäisi siirtää etupihalle jossa kolme autopaikkaa ja talossani asuu kolme perhettä joilla omat autot ja näin asunto autoni veisi yhden auto paikan. Onko lesta vuokratontilla parempi kaupungin asiakas kuin mies omalla tontilla?
Jouduin papan liiterin purkamaan. Uhkaili uhkasakoilla. Saatanan kusPää.
Onko Oulussa muilla kokemusta rakennustarkastajan edes ottamuksista? Olisi hauska tietää.
Tiedän kaksikin talollista Oulussa joilla on 8 autoa pihalla, eikä ole heille mitään vaatimuksia, eli minulla lesta naapurissa????
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/0bb4f2e5-f938-4fda-aebf-48a474bc8a40
Oulussa sama homma rakennus tarkastajalla
Anonyymi-ap
3
371
Vastaukset 3
- Anonyymi
Onko rakennus tarkastaja myös lesta? Niillä on se hyvä eli verkosto Oulussa kaupungin hommissa, olen kuullut.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3071099Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67925- 77908
- 71785
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51569
- 42541