Kyseisen kameran (konica-minolta dimage x31) näyttöön ilmestyy aina sammutuksen jälkeen ohut 1 pikselirivin paksuinen viiva, joka kulkee vaaka suunnassa näytön laidasta laitaan. Viiva kyllä katoaa jonkin ajan kuluttua kameran sammutuksesta, mutta se vain häiritsee minua (viiva katoaa nopeammin auringossa kuin pimeässä). Olisitteko ystävällisiä ja kertoisitte onko tämä normaalia vai onko näytössä jotain vikaa. Onko esim. teillä kokemuksia tällaisesta. Hienoa olisi jos katsoisitte omasta kamerastanne sammutukseen jälkeen näkyykö näytössä ohutta viivaa.
Huom! Viiva on vaikea havaita heti silmällä!
Dimage x31 näyttö
Nestori
2
396
Vastaukset
- sama juttu
itse ostin juuri dimage z3 kameran ja siinä on sama ongelma, vaikka minusta se ei ole ongelma:). mulla on myös gameboy advance ja siinä sama homma, en oo muissa laitteissa kiinnittäny mitään huomioo mut musta tuntuu et se on vaan nestekidenäyttöjen ikuinen ongelma[vaikkei se ongelma olekkaan;)].
- :Ip
Joo, kyllä itekkin sen viivan huomasin kun sitä oikein rupesin kattomaan mutta ei se koskaan oo häirinnyt,Kun kerran en oo sitä aikasemmin huomannutkaan. :)
Onko teillä sama tässä kamerassa, kun otatte pimeässä kuvia niin ei saa mitään selvää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775