Kyseisen kameran (konica-minolta dimage x31) näyttöön ilmestyy aina sammutuksen jälkeen ohut 1 pikselirivin paksuinen viiva, joka kulkee vaaka suunnassa näytön laidasta laitaan. Viiva kyllä katoaa jonkin ajan kuluttua kameran sammutuksesta, mutta se vain häiritsee minua (viiva katoaa nopeammin auringossa kuin pimeässä). Olisitteko ystävällisiä ja kertoisitte onko tämä normaalia vai onko näytössä jotain vikaa. Onko esim. teillä kokemuksia tällaisesta. Hienoa olisi jos katsoisitte omasta kamerastanne sammutukseen jälkeen näkyykö näytössä ohutta viivaa.
Huom! Viiva on vaikea havaita heti silmällä!
Dimage x31 näyttö
Nestori
2
432
Vastaukset 2
- sama juttu
itse ostin juuri dimage z3 kameran ja siinä on sama ongelma, vaikka minusta se ei ole ongelma:). mulla on myös gameboy advance ja siinä sama homma, en oo muissa laitteissa kiinnittäny mitään huomioo mut musta tuntuu et se on vaan nestekidenäyttöjen ikuinen ongelma[vaikkei se ongelma olekkaan;)].
- :Ip
Joo, kyllä itekkin sen viivan huomasin kun sitä oikein rupesin kattomaan mutta ei se koskaan oo häirinnyt,Kun kerran en oo sitä aikasemmin huomannutkaan. :)
Onko teillä sama tässä kamerassa, kun otatte pimeässä kuvia niin ei saa mitään selvää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510