Kyseisen kameran (konica-minolta dimage x31) näyttöön ilmestyy aina sammutuksen jälkeen ohut 1 pikselirivin paksuinen viiva, joka kulkee vaaka suunnassa näytön laidasta laitaan. Viiva kyllä katoaa jonkin ajan kuluttua kameran sammutuksesta, mutta se vain häiritsee minua (viiva katoaa nopeammin auringossa kuin pimeässä). Olisitteko ystävällisiä ja kertoisitte onko tämä normaalia vai onko näytössä jotain vikaa. Onko esim. teillä kokemuksia tällaisesta. Hienoa olisi jos katsoisitte omasta kamerastanne sammutukseen jälkeen näkyykö näytössä ohutta viivaa.
Huom! Viiva on vaikea havaita heti silmällä!
Dimage x31 näyttö
Nestori
2
432
Vastaukset 2
- sama juttu
itse ostin juuri dimage z3 kameran ja siinä on sama ongelma, vaikka minusta se ei ole ongelma:). mulla on myös gameboy advance ja siinä sama homma, en oo muissa laitteissa kiinnittäny mitään huomioo mut musta tuntuu et se on vaan nestekidenäyttöjen ikuinen ongelma[vaikkei se ongelma olekkaan;)].
- :Ip
Joo, kyllä itekkin sen viivan huomasin kun sitä oikein rupesin kattomaan mutta ei se koskaan oo häirinnyt,Kun kerran en oo sitä aikasemmin huomannutkaan. :)
Onko teillä sama tässä kamerassa, kun otatte pimeässä kuvia niin ei saa mitään selvää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202512Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401762Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6991177- 1081042
- 72998
- 98956
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk86819- 97816
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33766