Onko vanhoillinen ja ahdas siipi alkanut sanelemaan mikä on sallittua ja mikä ei?
Kenellä tai keillä kiristää pipo?
Kuhmon seurakunnasta
10
1252
Vastaukset
- Anonyymi
Kun Suomipipo kiristää, kuuloke napit pysyy hyvin paikallaan, se on pelkästään hyvä asia, silloin rokkaa jatkuvasti. Mutta mitens' teillä?!
- Anonyymi
Ihna nainen. Sini silmäinen.
- Anonyymi
Yleensä vanhemmiten ihmiset muuttuvat varsin konservatiiviseksi. Ja olen samaa mieltä aloittajan kanssa. En ole kuulunut kirkkoon pitkään aikaan, erosin sieltä viime vuosikymmenen alkupuolella verotussyistä. Vaan uskoani se ei ole muuttanut.
- Anonyymi
Varmaan pankkitilisi on nyt pullollaan satasia :)
- Anonyymi00005
Ei oo pullollaan.vaan rauhainen mieli
- Anonyymi00006
Ei kannattaisi varmaan lupailla silti turhia, töissäkäyvänä sulla on rahaa vaan minä työmarkkinatuella annan heti vaikka ystävälle 100e jos sillä ei ole...
- Anonyymi00008
Sama täällä
- Anonyymi00007
On seurakunnalla enennekin ollu ahdas mieli.koettu.sattui seurakunta talolla. Muutama kerran.eikä tunnu vieläkään mieli vetävän...
- Anonyymi00009
Minusta Kuhmon seurakunta on toimiva ja aktiiviset seurakuntalaiset kautta aikojen. Tosin kun väki väsyys ja vanhenee, niin sillä on merkitys eikä se ole vähäinen. Kuuntelen usein jälikäteen striimatun messun ja muitakin tilaisuuksia.
- Anonyymi00010
Tuore nimitys opetus- ja kulttuuriministeriössä vaikuttaa räikeältä poliittiselta virkanimitykseltä, sanoo Vaasan yliopiston julkisjohtamisen emeritusprofessori Ari Salminen. Hän on tutkinut korruptiota vuosikymmeniä.
Tiede- ja kulttuuriministeri Mari-Leena Talvitie (kok) nimitti marraskuussa kulttuuri- ja taidepolitiikan ylijohtajaksi Juha Rintamäen, kokoomustaustaisen rovastin. Toisena kärkihakijana haussa oli Minna Karvonen, joka on työskennellyt ministeriössä pari vuosikymmentä ja työskentelee nyt johtajana kyseisellä osastolla.
”Poliittiset virkanimitykset ovat aina eettisen ja epäeettisen rajoilla. Niistä on tullut maan tapa”, Salminen sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768