Onko vanhoillinen ja ahdas siipi alkanut sanelemaan mikä on sallittua ja mikä ei?
Kenellä tai keillä kiristää pipo?
Kuhmon seurakunnasta
11
1485
Vastaukset 11
- Anonyymi
Kun Suomipipo kiristää, kuuloke napit pysyy hyvin paikallaan, se on pelkästään hyvä asia, silloin rokkaa jatkuvasti. Mutta mitens' teillä?!
- Anonyymi
Ihna nainen. Sini silmäinen.
- Anonyymi
Yleensä vanhemmiten ihmiset muuttuvat varsin konservatiiviseksi. Ja olen samaa mieltä aloittajan kanssa. En ole kuulunut kirkkoon pitkään aikaan, erosin sieltä viime vuosikymmenen alkupuolella verotussyistä. Vaan uskoani se ei ole muuttanut.
- Anonyymi
Varmaan pankkitilisi on nyt pullollaan satasia :)
- Anonyymi00005
Ei oo pullollaan.vaan rauhainen mieli
- Anonyymi00006
Ei kannattaisi varmaan lupailla silti turhia, töissäkäyvänä sulla on rahaa vaan minä työmarkkinatuella annan heti vaikka ystävälle 100e jos sillä ei ole...
- Anonyymi00008
Sama täällä
- Anonyymi00007
On seurakunnalla enennekin ollu ahdas mieli.koettu.sattui seurakunta talolla. Muutama kerran.eikä tunnu vieläkään mieli vetävän...
- Anonyymi00009
Minusta Kuhmon seurakunta on toimiva ja aktiiviset seurakuntalaiset kautta aikojen. Tosin kun väki väsyys ja vanhenee, niin sillä on merkitys eikä se ole vähäinen. Kuuntelen usein jälikäteen striimatun messun ja muitakin tilaisuuksia.
- Anonyymi00010
Tuore nimitys opetus- ja kulttuuriministeriössä vaikuttaa räikeältä poliittiselta virkanimitykseltä, sanoo Vaasan yliopiston julkisjohtamisen emeritusprofessori Ari Salminen. Hän on tutkinut korruptiota vuosikymmeniä.
Tiede- ja kulttuuriministeri Mari-Leena Talvitie (kok) nimitti marraskuussa kulttuuri- ja taidepolitiikan ylijohtajaksi Juha Rintamäen, kokoomustaustaisen rovastin. Toisena kärkihakijana haussa oli Minna Karvonen, joka on työskennellyt ministeriössä pari vuosikymmentä ja työskentelee nyt johtajana kyseisellä osastolla.
”Poliittiset virkanimitykset ovat aina eettisen ja epäeettisen rajoilla. Niistä on tullut maan tapa”, Salminen sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591501- 251103
- 82982
- 65806
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 36760
- 47722
- 90713
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13700Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i18681- 115656
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 39522
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 18512
- 41508