Olen asentamassa HP:n tulostinta tietokoneella. Haluan käyttää sitä USB-kaapelin kanssa, koska wifi ei pelitä mun kotona. Ohjelma kysyy wifin nimeä ja salasanaa. Löydän lähiverkon nimen puhelimestani, mutta mistä löydän salasanan? Mulla ei ole modeemia eikä reititintä. Laajakaistana mobiililaajakaista.
Tulostimen asentaminen
15
131
Vastaukset
- Anonyymi
Trolli.
- Anonyymi
Käytä WPS nappulaa..
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Mene wifi asetuksiin luurissasi ja paina silmänkuvaa, niin se näyttää salasanan.
Siinä verkossa johon olet kirjaantunut.- Anonyymi
Luurissasi? Kännykkäänkö aloittaja on sitä printteriä asentamassa?
- Anonyymi
Se kysyy siinäkin salasanaa.
-Aloittaja- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen voi asentaa kännykkään, jos haluaisin käyttää tulostinta wifin kautta, mutta kun wifi ei mun kotona pelitä ja siksi haluan suorittaa asennuksen USB-kaapelilla. Asennusohjelma kuitenkin kysyy lähiverkon nimeä ja salasanaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi kirjoitti:
† R.I. P.
-----------------------------------------------------------------------------
Saimaalla vaikea uskoa että Windowsilla pelikokemus voi olla kovankin luokan koneella umpisurkea.
- Anonyymi
Tarvitseeko sitä wifiä asentaa jos käytät sitä tulostinta usb:n kautta ? Eli ensin asennat ajurin ja sitten kytket tulostimen usb liitäntään.
- Anonyymi
Yritin sitä. Tulosti vain testisivut. Kun yritin tulostaa muuta, tulostimessa vilkutti wifin merkkivalo eli vaati sitä wifiä toimiakseen.
- Anonyymi
USB ja Windows,,, Kovin toimimaton yhdistelmä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin sitä. Tulosti vain testisivut. Kun yritin tulostaa muuta, tulostimessa vilkutti wifin merkkivalo eli vaati sitä wifiä toimiakseen.
Niin. Vaatii ilmeisesti ladattavaksi jotain ajuria verkon kautta.
- Anonyymi
Windows 11 on todella vaikea asia tulostimien kanssa.
- Anonyymi
WINDOWS ON KAMALAN VAIKEA OS NYKYÄÄN
Tai siis aina ollut mutta Windows näyttäytyy vaikeampana koska kaikki muut on tulleet helpommiksi. Windows on jatkuvaa tuskaa ja säätämistä. - Anonyymi
Vaihda Chromebookiin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1783600Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512512- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101129Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741070- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741