Forssalaiset on pääosin moukkia

Anonyymi-ap

Moukka ei tervehdi, ei vastaa toisen tervehdykseen,ei avaa toiselle ovea, ei auta kantamaan painavia kasseja,ja josauttaa,tekee siitä suuren numeron.

6

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aamen!

Ulkopaikkakunnasta muuttaneena voi sydämeni pohjasta allekirjoittaa tämän.

Ensinnäkin suojatiekulttuuri, itsekkäät forssalaiset menee vaan vaikka mamma odottaa rollaattorim kanssa tai avustaja odottaa pyörätuolia käyttävän asiakkaan kanssa.

Vituaikaisia nuukaniiloja. Mikään ei saa maksaa mitään, mutta annas olla kun tämä nuukaniilo myy jotain niin se on uuden hinta -5%
      Esimerkkiä voi käydä ihmettelemässä romua ja rekvisiittaa kaupassa. Forssan facekirppikset yms. Laitat jotain roskalavalle niin tuhansia vanhoja ukkoja (nuukaniiloja) jonoksi saakka.

Työpaikat, ei pienintäkään mahdollisuutta saada töitä, ellet tunne ketään.

Osa taksikuskista ei vaan osaa puhua. Olen avustaja eräille asiakkaille ja näen tämän viikottain. Terveisiä eräille esim oranssiraitataksin vanhoille jääneille,
      lue--> YRITÄKKÄÄ EDES! Sitä voi vanhukselle edes jotain jutella eikä mutista väkinäisesti.

Korjaamot: ei saatana saada kuntoon. Eräs vika ja kolme korjaamoa. Piti ihan Urjalan mennä, joka teki kuntoon, kiroten näitä forssalaisia. Lisäksi oleellisesti halvemmalla. Eräs tammelalainen korjaamo, kuin katkolle menisi, sellasta se tunnelma on siellä🤣 ei puhettakaan edes alkeellista palvelusta.

Kellarikirppis, en ikinä ole nähnyt myyjän hymyilevän, en ikinä. Rentokirppiksellä vähän edes yritystä. Menis Hyvinkään rentokirppiksellä opettelemaan, kuinka se asiakaspalvelu hoidetaan. Yrittäkää edes

Tammelan K-Market, ei niinku oikeasti, kauppias ei paljoa puhu ja ei hymyile, tulee koko helkilöstöstä sellainen fiilis että yrittäjänä näköinen työyhteisö. Vai onko se vain niin että kavereita vaan palvellaan kunnolla.

On positiivisia kun kokemuksia. Vaneriliike Nyberg, rengas center, ent RTV, Liuskin kuski, joka ajaa MAN esteetöntä. Taksi Costello. Muitakin...

• Anonyymi

Ompas sulla suuria odotuksia. Kuinkahan fiksu , puhelias ja hymyilevä itse olet.

Jos "rengas center", tarkoittaa Forssan Käyttörengas Oy:ta

Niin siellähän on kai kylän uudemmat ja hienoimmat laitteet, mutta aina ei ihan onnistu.
        Laittoivat siellä painon kai tarkoituksella aluvanteissa "piiloon", mutta se aiheutti pientä värinää ja ääntä. Toki tavallinen kuski olisi jatkanut ja ollut tyytyväinen.
        Piti mennä Tammelan suoran kokeilun jälkeen luotettavampaan liikkeeseen tasapainoittamaan uudelleen. Paino siirtyi noin 6 cm kehällä.

Arvosteluni siinä luotettavammasta liikkeestä,
        "Reino Vaan
        Local Guide ‑opas·20 arvostelua·9 kuvaa
        4 vuotta sitten
        Minusta rengasasioissa ei ole syytä muualta kysyä. Näin vaativaiselle on aina kaikki onnistunut täydellisesti."

• Anonyymi

Heippa,tämä pätee täysin myös Hämeenlinnassa.Naapurit mulkoilee eikä tervehdi toisen tervehdykseen,vittuilee ja huutelee törkeyksiä.Näin meillä Hämeenlinnassa.

• Anonyymi

Lisään vielä edelliseen että örveltää kännissä melkein munasillaan pihalla joskus pyyhe ympärillä ja vittuilee ,eikä käy töissä.Tämä tn totista totta Hämeenlinnasta.

• Anonyymi
      UUSI

kun forssa ei ole hämeenlinnaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä se jossain näkyy, kun viimeinenkin R-kioski lähtee pois alta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2407
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1372
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      924
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe