Vanhinmat huone

Anonyymi-ap

Vanhimmat huoneessa on erittäin kehno seikka se että kaikki tekevät kuolemaa ,nekin jotka ei tiedä tekevänsä kuolemaa. Se ainakin tekee sätistä huonon.

27

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Semmosta se on kun vanhaksi tulee 🤷

    • Anonyymi

      Niin ja siellä lotrataan omat ja sukulaisten sairaudet ja kuolemat......

      • Anonyymi

        Eikös tuttujen kanssa muutenkin kerrota asioista?? Minä ainakin kerron.
        Jotkut on hei tuolla vuosia keskustelleet ja osasta on tullut ihan nettituttuja.


      • Anonyymi

        eli et tiedä, kelle ilkeillään? Mutta ilkeitä pitää kuitenkin kirjoittaa, vaikka sitten jollekulle tuikituntemattomalle.


      • Anonyymi

        Mikähän ilkeilijä sinä olet, kun tänne henkilökohtaisia antipatioitasi tuot? Taitaa olla yhden ja saman ihmisen tekeleitä nämä inhokkiesitykset.
        Ootko ajatellut, voisko tätä vihaa purkaa jotenkin muuten, mene vaikka potkii puita (mieluummin toki halaat) mutt jos itkupotkuraivarit vaikka auttais. Muutenkin metsään meneminen auttaa, rentouttaa ja rauhoittaa! 🚜🚜 Siell voi tehdä vaikka cuperceikkoja!!


      • Anonyymi

        Yritä se nyt jo sinäkin päästä hylkäämiskokemuksesi ohitse. Aika raskasta ryvetä omassa surkuudessaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä se nyt jo sinäkin päästä hylkäämiskokemuksesi ohitse. Aika raskasta ryvetä omassa surkuudessaan

        Helppo nakki


      • Anonyymi

        Suurin lotraaja edelleen sätin valas....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin lotraaja edelleen sätin valas....

        Sama valas kaipaa surkimuksia mökkiinsä ja ei muuta kuin lipomaan...


    • Anonyymi

      Ilkeilevä kommentti poistettiin👍

      Olisiko aika avata keskustelu aiheesta;
      Chat & miehinen katkeruus

      • Anonyymi

        Ehkä pitäisi. Joillekin ottaa niin koville kun heitä ei huomioida toivotulla tavalla.


      • Anonyymi

        Onks chatmiehet kitkeränkatkerii? Onks he kateellisia toisilleen? ja jos ovat niin mistä?
        ...ei kai chatnaisten huomiosta =D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks chatmiehet kitkeränkatkerii? Onks he kateellisia toisilleen? ja jos ovat niin mistä?
        ...ei kai chatnaisten huomiosta =D

        Piruako siinä kihität vakavassa asiassa. Ei tietenkään kaikki ole katkeria. Mutta ne jotka on, tarviivat apua. Siellä on osattomuuden kokemusta, syrjäytymistä, itsetunto ongelmia, vanhakantaista miehenmallia pää täynnä, ihmissuhde taidottomuutta tai aivan varsinaista osaamattomuutta puhua nätisti naisille edes omalle äidillensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piruako siinä kihität vakavassa asiassa. Ei tietenkään kaikki ole katkeria. Mutta ne jotka on, tarviivat apua. Siellä on osattomuuden kokemusta, syrjäytymistä, itsetunto ongelmia, vanhakantaista miehenmallia pää täynnä, ihmissuhde taidottomuutta tai aivan varsinaista osaamattomuutta puhua nätisti naisille edes omalle äidillensä.

        Minä mittee kihitä! Mistähän tuollainen sättimiesmalli syntynynnä? Voisko sättinainen auttaa tällaisessa tilanteessa omalla käytöksellään? Vai pitääkö vaan taidottomat ruksnaks pois silmistä :D Keskustelemaanhan sinne kai on tultu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä mittee kihitä! Mistähän tuollainen sättimiesmalli syntynynnä? Voisko sättinainen auttaa tällaisessa tilanteessa omalla käytöksellään? Vai pitääkö vaan taidottomat ruksnaks pois silmistä :D Keskustelemaanhan sinne kai on tultu?

        Ei kaikki.....aika monta sellaista jotka pelkästään kertovat itsestään, mitä on syönyt tai missä ollaan oltu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki.....aika monta sellaista jotka pelkästään kertovat itsestään, mitä on syönyt tai missä ollaan oltu....

        ja ketä kiinnostaa =D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja ketä kiinnostaa =D

        Eiks sätissä pitäs jutella kuitenkin kiinnosti tai ei,
        miksi sinne menee jos ei oo aikomustakaan jutella ?=D


      • Anonyymi

        Suurempi katkeruus taitaa kuitenkin olla nais-puolella


    • Anonyymi

      Monesti niistä tekemisten kertomisesta sikiää aihe, josta useampi keskustelee ja vertailee kokemuksiaan. Sitähän se vuorovaikutus käsittääkseni on.

    • Anonyymi

      Vuorovaikutus chatissa kaikkien olisi hyvä osata. Mutta kun meitä on moneen junaan, ei kaikki vaan sitä osaa.

    • Anonyymi

      Taivutus
      sijamuoto yksikkö monikko
      kieliopilliset sijamuodot
      nominatiivi vanhin vanhimmat
      genetiivi vanhimman vanhimpien
      vanhinten
      (vanhimpain)
      partitiivi vanhinta vanhimpia
      akkusatiivi vanhin;
      vanhimman vanhimmat
      sisäpaikallissijat
      inessiivi vanhimmassa vanhimmissa
      elatiivi vanhimmasta vanhimmista
      illatiivi vanhimpaan vanhimpiin
      ulkopaikallissijat
      adessiivi vanhimmalla vanhimmilla
      ablatiivi vanhimmalta vanhimmilta
      allatiivi vanhimmalle vanhimmille
      muut sijamuodot
      essiivi vanhimpana
      (vanhinna) vanhimpina
      translatiivi vanhimmaksi vanhimmiksi
      abessiivi vanhimmatta vanhimmitta
      instruktiivi – vanhimmin
      komitatiivi – vanhimpine-
      + omistusliite

      • Anonyymi

        Läpeensä tyytyväinen muttei toisten muotokielen?


    • Anonyymi

      Kannattaako edes valittaa täällä kun KELA ei lue tätä palstaa korvauspäätöksiä tehdessään

    • Anonyymi

      Tilannetaju olisi aika hyvä osata chatissa. Mutta jopa siellä vanhemmissa on eräs lapsen asteelle jäänyt, joka möläyttelee siellä kuin pieni lapsi ihan mitä sattuu. Eikä tämä addikti ole vuosien saatossa kypsynyt yhtään. Jotenkin niin säälittävä tapaus.

      • Anonyymi

        Kuka kuka?
        Minkä ikäinen on nyt ja minkä ikäisen tasolle on jäänyt?
        Tuleeko kuitenkin perässä? Vuosi kerrallaan?
        Jos sillä on sama nikki kuin minulla niin mä en ala!


    • Anonyymi

      Vanhin mat _ joku yhdistelmä suomenruotsia ehkä ?
      bettrefolks språg;)

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe