Assin taideteokset.

Anonyymi-ap

Sopisivat paremmin sinne hautausmaan viereen. Jotain värikästä kaunista pitäisi saada nyt siihen Assin seinään pikaisesti. Kun nyt se on Hämeenlinnalaisten niin olisi ollut suotavaa että olisi ollut muutamia vaihtoehtoja ja olisi sitten äänestyksellä valittu. Ei valinna tehneellä tietenkää voi olla ajatusta muuta kuin omasta taiteellisesta näkemyksestään ja sehän saattaa olla suuren yleisön kannalta ihan erillainen. Pökäle tarvii jotain piristävää seinälle.

21

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kuule ei sun tarvi niitä kattella jossei taiteellinen silmä riitä.

• Anonyymi

Julkiset hankinnat johtuvat aina jokaisen omasta äänestyspäätöksestä. Ketä sinä äänestit aloittaja? Vai etkö äänestänyt ollenkaan? Mietippäs sitä!

• Anonyymi

Kyllähän sinne olisi voinut laittaa jotain iloisempaa ilmettä kun muutenkin on ankea paikka. Johan tuossa järkyttyy kun näkee kuvat. Lähiasukas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sinne olisi voinut laittaa jotain iloisempaa ilmettä kun muutenkin on ankea paikka. Johan tuossa järkyttyy kun näkee kuvat. Lähiasukas.

Ai nyt se selvis miksi tämmöinen. Seinä peilaa Jukolan asukkeja.

• Anonyymi
        UUSI

Väkisinkin näkee. Mikä ihme on, että tuhlataan kymmeniä ellei satoja tuhansia paskaan, jota nykyään kutsutaan "taiteeksi" veronmaksajien rahoja??
        Toi Assin "taide" on oikeesti aika karmaisevan näköistä, mutta sopiihan se siinä mielessä "imagoon", kun hautausmaa on vieressä.
        En ymmärrä, miksfi noita maalaushommia anneta lapsille tai graffit-taiteilijoille. Tekevät paljon kauniimpaa jälkeä, kun noi ns taidemaalarit.
        Assin tekeleet on ihan helvetin rumia.

• Anonyymi

Itse olen enepi huolissani kun on roustunut koko ulkoseinä onko ihan hyvä juttu kun uusi rakenus?

• Anonyymi

Kyllä olen samaa mieltä

• Anonyymi

Onko seinä konekiväärin kestävä? Sekin alkaa olla oleellinen kysymys.

• Anonyymi

Onko tämä jokin uhkailu? Teen ilmoituksen varmuuden vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä jokin uhkailu? Teen ilmoituksen varmuuden vuoksi.

Älä viitsi olla idiootti. Huomaatko että tässä ollaan kohta sodassa Venäjän kanssa. Ja sairaala mahdollinen sotilaskohde. Ymmärrätkö? Samalla perusteella sairaalaa ei tehty radan viereen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi olla idiootti. Huomaatko että tässä ollaan kohta sodassa Venäjän kanssa. Ja sairaala mahdollinen sotilaskohde. Ymmärrätkö? Samalla perusteella sairaalaa ei tehty radan viereen.

Ai sodanko takia ei tehty sinne. Anteeks en tiennyt olin tyhmä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sodanko takia ei tehty sinne. Anteeks en tiennyt olin tyhmä.

Turvallisuus ennen kaikkea. Jos radalla tapahtuu jotain tuhoisaa, niin sairaala olisi pahassa paikassa. Ja sairaalat pitää suojata hyvin myös.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Turvallisuus ennen kaikkea. Jos radalla tapahtuu jotain tuhoisaa, niin sairaala olisi pahassa paikassa. Ja sairaalat pitää suojata hyvin myös.

Eli siksi sairaalaa ei rakennettukaan radan varteen. Koska sota on tulossa. Luulin että siihen oli joku muu syy. Hyvä kun kerroit

• Anonyymi

Miten niin on Hämeenlinnalaisten?

• Anonyymi

Palstavanhuksen ulosanti on kieltämättä vaikeaselkoista. Kansakoulupohjalla kun vetää. Tarkoittanee, että kun ne taideteokset näkee keskimäärin useammin juuri hämeenlinnalainen, olisi ollut syytä järjestää sairaalan seinistä kansanäänestys juuri heidän kesken, koska joutuvat keskimäärin useammin sitä tuijottamaankin. Huh kyllä onkin raskasta tekstiä tulkata, kun sekä ulosanti että faktat on pielessä.

t: vanhustulkki

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstavanhuksen ulosanti on kieltämättä vaikeaselkoista. Kansakoulupohjalla kun vetää. Tarkoittanee, että kun ne taideteokset näkee keskimäärin useammin juuri hämeenlinnalainen, olisi ollut syytä järjestää sairaalan seinistä kansanäänestys juuri heidän kesken, koska joutuvat keskimäärin useammin sitä tuijottamaankin. Huh kyllä onkin raskasta tekstiä tulkata, kun sekä ulosanti että faktat on pielessä.

t: vanhustulkki

En tiedä kuinka korkeasti koulutettu olet, kun olet noin harvinaisen tyhmä, mutta koulutuksella ei ole mitään tekemistä ns taiteen tuntemisella. Lienet itse taiteilija, kun et kestä kritiikkiä?? Helvetin rumia on. Halloween oli ja meni, mutta sairaalanmäellä se jatkuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kuinka korkeasti koulutettu olet, kun olet noin harvinaisen tyhmä, mutta koulutuksella ei ole mitään tekemistä ns taiteen tuntemisella. Lienet itse taiteilija, kun et kestä kritiikkiä?? Helvetin rumia on. Halloween oli ja meni, mutta sairaalanmäellä se jatkuu.

Tyhmäkin voi olla korkeasti koulutettu. Sen täytyy vaan lukea enemmän tai sitten saada tutkinto jotenkin muuten kuten esim. Trump.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelet ettei teosten tekijä sietäisi kritiikkiä?

• Anonyymi
      UUSI

Ankeaa lesbotaidetta kaverilta.

• Anonyymi
      UUSI

ei ne hirviöhahmot kyllä lesboilta vaikuta...

• Anonyymi
        UUSI

Lepakot yleensäkin ankeita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5295
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      193
      5007
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      86
      3486
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3008
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      28
      2368
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      251
      1820
    7. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      4
      1435
    8. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      108
      1374
    9. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1355
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      139
      1075
    Aihe