Sopisivat paremmin sinne hautausmaan viereen. Jotain värikästä kaunista pitäisi saada nyt siihen Assin seinään pikaisesti. Kun nyt se on Hämeenlinnalaisten niin olisi ollut suotavaa että olisi ollut muutamia vaihtoehtoja ja olisi sitten äänestyksellä valittu. Ei valinna tehneellä tietenkää voi olla ajatusta muuta kuin omasta taiteellisesta näkemyksestään ja sehän saattaa olla suuren yleisön kannalta ihan erillainen. Pökäle tarvii jotain piristävää seinälle.
Assin taideteokset.
21
148
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kuule ei sun tarvi niitä kattella jossei taiteellinen silmä riitä.
- Anonyymi
Julkiset hankinnat johtuvat aina jokaisen omasta äänestyspäätöksestä. Ketä sinä äänestit aloittaja? Vai etkö äänestänyt ollenkaan? Mietippäs sitä!
 - Anonyymi
Kyllähän sinne olisi voinut laittaa jotain iloisempaa ilmettä kun muutenkin on ankea paikka. Johan tuossa järkyttyy kun näkee kuvat. Lähiasukas.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sinne olisi voinut laittaa jotain iloisempaa ilmettä kun muutenkin on ankea paikka. Johan tuossa järkyttyy kun näkee kuvat. Lähiasukas.
Ai nyt se selvis miksi tämmöinen. Seinä peilaa Jukolan asukkeja.
 - AnonyymiUUSI
Väkisinkin näkee. Mikä ihme on, että tuhlataan kymmeniä ellei satoja tuhansia paskaan, jota nykyään kutsutaan "taiteeksi" veronmaksajien rahoja??
Toi Assin "taide" on oikeesti aika karmaisevan näköistä, mutta sopiihan se siinä mielessä "imagoon", kun hautausmaa on vieressä.
En ymmärrä, miksfi noita maalaushommia anneta lapsille tai graffit-taiteilijoille. Tekevät paljon kauniimpaa jälkeä, kun noi ns taidemaalarit.
Assin tekeleet on ihan helvetin rumia. 
 - Anonyymi
Itse olen enepi huolissani kun on roustunut koko ulkoseinä onko ihan hyvä juttu kun uusi rakenus?
 - Anonyymi
Kyllä olen samaa mieltä
 - Anonyymi
Onko seinä konekiväärin kestävä? Sekin alkaa olla oleellinen kysymys.
- Anonyymi
Onko tämä jokin uhkailu? Teen ilmoituksen varmuuden vuoksi.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä jokin uhkailu? Teen ilmoituksen varmuuden vuoksi.
Älä viitsi olla idiootti. Huomaatko että tässä ollaan kohta sodassa Venäjän kanssa. Ja sairaala mahdollinen sotilaskohde. Ymmärrätkö? Samalla perusteella sairaalaa ei tehty radan viereen.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi olla idiootti. Huomaatko että tässä ollaan kohta sodassa Venäjän kanssa. Ja sairaala mahdollinen sotilaskohde. Ymmärrätkö? Samalla perusteella sairaalaa ei tehty radan viereen.
Ai sodanko takia ei tehty sinne. Anteeks en tiennyt olin tyhmä.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai sodanko takia ei tehty sinne. Anteeks en tiennyt olin tyhmä.
Turvallisuus ennen kaikkea. Jos radalla tapahtuu jotain tuhoisaa, niin sairaala olisi pahassa paikassa. Ja sairaalat pitää suojata hyvin myös.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Turvallisuus ennen kaikkea. Jos radalla tapahtuu jotain tuhoisaa, niin sairaala olisi pahassa paikassa. Ja sairaalat pitää suojata hyvin myös.
Eli siksi sairaalaa ei rakennettukaan radan varteen. Koska sota on tulossa. Luulin että siihen oli joku muu syy. Hyvä kun kerroit

- Anonyymi
Miten niin on Hämeenlinnalaisten?
- Anonyymi
Palstavanhuksen ulosanti on kieltämättä vaikeaselkoista. Kansakoulupohjalla kun vetää. Tarkoittanee, että kun ne taideteokset näkee keskimäärin useammin juuri hämeenlinnalainen, olisi ollut syytä järjestää sairaalan seinistä kansanäänestys juuri heidän kesken, koska joutuvat keskimäärin useammin sitä tuijottamaankin. Huh kyllä onkin raskasta tekstiä tulkata, kun sekä ulosanti että faktat on pielessä.
t: vanhustulkki - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstavanhuksen ulosanti on kieltämättä vaikeaselkoista. Kansakoulupohjalla kun vetää. Tarkoittanee, että kun ne taideteokset näkee keskimäärin useammin juuri hämeenlinnalainen, olisi ollut syytä järjestää sairaalan seinistä kansanäänestys juuri heidän kesken, koska joutuvat keskimäärin useammin sitä tuijottamaankin. Huh kyllä onkin raskasta tekstiä tulkata, kun sekä ulosanti että faktat on pielessä.
t: vanhustulkkiEn tiedä kuinka korkeasti koulutettu olet, kun olet noin harvinaisen tyhmä, mutta koulutuksella ei ole mitään tekemistä ns taiteen tuntemisella. Lienet itse taiteilija, kun et kestä kritiikkiä?? Helvetin rumia on. Halloween oli ja meni, mutta sairaalanmäellä se jatkuu.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuinka korkeasti koulutettu olet, kun olet noin harvinaisen tyhmä, mutta koulutuksella ei ole mitään tekemistä ns taiteen tuntemisella. Lienet itse taiteilija, kun et kestä kritiikkiä?? Helvetin rumia on. Halloween oli ja meni, mutta sairaalanmäellä se jatkuu.
Tyhmäkin voi olla korkeasti koulutettu. Sen täytyy vaan lukea enemmän tai sitten saada tutkinto jotenkin muuten kuten esim. Trump.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuinka korkeasti koulutettu olet, kun olet noin harvinaisen tyhmä, mutta koulutuksella ei ole mitään tekemistä ns taiteen tuntemisella. Lienet itse taiteilija, kun et kestä kritiikkiä?? Helvetin rumia on. Halloween oli ja meni, mutta sairaalanmäellä se jatkuu.
Mistä päättelet ettei teosten tekijä sietäisi kritiikkiä?

- AnonyymiUUSI
Ankeaa lesbotaidetta kaverilta.
 - AnonyymiUUSI
ei ne hirviöhahmot kyllä lesboilta vaikuta...
- AnonyymiUUSI
Lepakot yleensäkin ankeita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285295Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1935007"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste863486Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093008Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan282368Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2511820Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan41435- 1081374
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821355Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1391075