Suurpääoma ja yritykset on nyt hallitus. Se ottaa valheilla valtaanpäässeiden avulla
kaiken minkä irti saa. Neljä miljardia veronmaksajien yhteistä omaisuutta
siirtyy kokoomuksen bisneskavereille tunninjunassa ja kunnat laitetaan maksamaan osa.
Se on ennenkuulumatonta.
Aina aikaisemmin väylä- ja ratahankkeet on kustannettu budjetista..
Tunninjuna on kannattava vain sitä rakentaville yrityksille, bisnesmiehille/naisille,
eli hallituksen eturyhmille.
Kansa maksaa tunninjunan tappiot.
Paljonko kunnallisvero nousee kunnissa, jotka sitoutuvat maksamaan tappiollista tunninjunaa ?
6
104
Vastaukset
- Anonyymi
Petteri haluaa tunninjunan. Täytyisi tehdä tutkinta ettei tähän liity rahanpesua.
- Anonyymi
Petteri siirtelee valtion rahoja bisneskavereilleen tällä keinolla.
Ei kunnat ole junaa halunneet, vain Petteri ja bisneskaverit. - Anonyymi
Tunninjuna tulee maksamaan ainakin neljä miljardia.
Puolet uudesta radasta tulossa kuntien maksettavaksi.
Petteri on suunnitellut tosi ovelasti asian.
Valtion budjetista on a i n a ennen maksettu väylä- ja ratahankkeet.
Petteri vie hanketta eteenpäin väkisin kuin käärmettä pyssyyn,
ettei kannatus bisnespiireissä romahda. Paljonko Petterin bonus on ? - Anonyymi
Hallitus pelasti juuri erään suursijoittajan menettämästä rahojaan
tukemalla (salaa) Uudenkaupungin autotehdasta. - Anonyymi
Eih'n se juna tietenkään pysähdy matkalla kuin ehkä kahdesti mutta niin vaan ne radanvarsikunnat kuvittelevat että 200 km/h ohi pyyhkivä juna tuo heille aivan uuden uljaan maailman...
- Anonyymi
Miten ihanan kallista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512