Piti laittaa työttömyyspäivät ytk-kassaan omasivulla, vaan kun sitä jatkohakemusta yrittää laittaa, niin ei tule missään näkyviin niitä sarakkeita, joihin merkkaat kaikki päivät. En ymmärrä mikä mättää????
Onko täällä muita Ytk-kassan käyttäjiä?
Nyt nappasi ongelmaa
8
281
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyykö sun merkata kaikki päivät? Oletko ollut töissä tms. Käsittääkseni siellä on kohta, johon voi rastittaa, että on ollut koko jakson työttömänä.. Joskus noi sivut ei toimi, on jotain tilapäistä häikkää yhteyksissä...
- Anonyymi
Sain paperisenakin sen jatkohakrmuksen, ja siinä pitää kyllä merkata kaikki päivät erikseen. Ajattelin tuon laittaa omasivun kautta, kun on nopeammin käsittelyssä. En ole moneen vuoteen käyttänyt noita sivuja, kun olen töissä ollut, joten olisiko se muuttunut nykyään, ettei tarvitse täyttää niitä yksittäisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain paperisenakin sen jatkohakrmuksen, ja siinä pitää kyllä merkata kaikki päivät erikseen. Ajattelin tuon laittaa omasivun kautta, kun on nopeammin käsittelyssä. En ole moneen vuoteen käyttänyt noita sivuja, kun olen töissä ollut, joten olisiko se muuttunut nykyään, ettei tarvitse täyttää niitä yksittäisesti?
Niin, olen ollut täysin työttömänä nuo viikot, jotka olisi pitänyt laittaa.
- Anonyymi
Siellä tarvitsee laittaa vain kaksi rastia, "olen ollut kokoajan työttömänä" tjn ja toinen "tiedot ovat oikein" jne...
Mitään työtön, työtön, työtön ei nykyään tarvitse enää tehdä...ellei ole sitten ollut töissä ilmoitusaikana- Anonyymi
Okei! Iso kiitos! Harmillista, ettei tuota selvitetty mitenkään missään, vaikka kuinka hain tietoa.
Hyvä tietää tulevaisuudessa, jos satun jäämään uudestaan työttömäksi. Nyt onneksi taas työt kutsuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei! Iso kiitos! Harmillista, ettei tuota selvitetty mitenkään missään, vaikka kuinka hain tietoa.
Hyvä tietää tulevaisuudessa, jos satun jäämään uudestaan työttömäksi. Nyt onneksi taas työt kutsuu.No onpas kumma, kun minä ainakin olen tuon osannut täyttää vain parilla näpäjtyksellä ja lähettämällä. Musta siinä täyttökohdas oli hyvät ohjeetkin täyttämisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onpas kumma, kun minä ainakin olen tuon osannut täyttää vain parilla näpäjtyksellä ja lähettämällä. Musta siinä täyttökohdas oli hyvät ohjeetkin täyttämisen.
Ei se osaamisesta ollut kyse, vaan siitä, ettei ollut tiedossa tuota, ettei erikseen tarvitse merkata kaikkia päiviä erikseen.
Hyvä niin, ettei niitä tarvitse yksitellen näpytellä. Ennen piti pikkutarkasti merkkailla.
Onpahan tuokin asia nyt tiedossa.
- Anonyymi
Aamulla saadaan olutta asumistuella
perutusuuno, savo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot25718146Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss7610353Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3336836Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai574743Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki344576Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.793318"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172952Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen952460Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit281864MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä241752