Monilla on kokemusta kemiasta heti ekoilta treffeiltä. Onko se yleensä ollut molemminpuolista vai sun tunne yksin? Onko sulla paljon kokemuksia toisen tuntemasta kemiasta ja siitä alkaneesta lähestymisestä?
Kokemukset kemiasta, molemminpuolisuus
6
578
Vastaukset
- Anonyymi
Sekä että. Siitäkin on kokemusta, että sitä molemmin puolista kemiaa tuntuisi olevan, mutta toisen puheista saa muun käsityksen. Ei sitä sitten itsekään viitsi.
- Anonyymi
Näin kuuluukin toimia. Suostumus täytyy saada. Terveisiä myös kaikille keski-ikäisille nepsyille. Ei ole ok hiplailla.
- Anonyymi
Kokemusta on siitä,ettei mulla ollut kiinnostusta toista osapuolta kohtaan,mutta hänellä oli mua kohtaan.
Minun kokemus hänestä oli hyvin ahdistava. Hän "tyrkytti" itseään minulle usealla eri tavalla ja kun ei saanut vasta kaikua, hänellä meni herneet nenään.
Oli kysymys keski-ikäisestä naisesta. - Anonyymi
Ekoista treffeistä en tiedä, mutta kokemusta on sekä molemminpuolisesta että yksipuolisesta kumpaankin suuntaan. Usein ihmiset uskoo liikaa omia tuntemuksiaan kemiasta, eikä näe ettei toinen ole kiinnostunut vaikka se olisi ulkopuolisille päivänselvää. Kyseenalaistaminen on järkevää ennen kuin alkaa odottaa toiselta jotain, onko todellisia merkkejä kiinnostuksesta olemassa vai onko kaikki omaa mielikuvitusta.
- Anonyymi
Kokemusta on, mutta se kertoo myös, ettei ns. kemia vielä tarkoita yhtään mitään. Tarvitaan paljon muutakin, että johonkin kannattaa ryhtyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642