Aikeissa ostaa mittelin pentu, mutta haluaisin mielipiteitä, neuvoja yms kyseisen rodun pennuista ja aikuisista koirista.
Minulla on ollut koiria ennenkin, mutta ei mitteleitä.
Mitteliin kallistuin senkin takia, että sen turkki ei vaadi nyppimisiä yms…
Millainen luonne teidän koirilla on ollut ?
Ennen minulla oli terrieri, eli itsepäisyyden kyllä tiedän.
Onko vaikea kouluttaa , motivoida tekemään mitä haluan ?
Mittelspitz pennut
3
160
Vastaukset
- Anonyymi
kahden mittelin omistajana 10 vuoden kokemuksella. Toinen on vilkas kuin elohopea, toinen paremminkin unto uneksija. Vilkas antaa aina periksi, ei leiki edes vetoleikkikö. uneksi ja on yllättäien dominoiva vilkasta kohti. ja pitää pari leikkituokita päivässä. Kumpikin haukkuu antaumuksella. kaikkea mahdollista.
Vilkas on armoton remmirähjä, Uneksia osoittaa vain lievää kiinnostusta vastaantulijoihin, olipa kyseellä kövelijä, pyöräilijä tai auto. Toinen koirsakaan ei saa haukkumyrskyä aikaseksi.
Koulutus onnustuu napeilla., olen kuullut jopa toko-voittajasta. agility on useankin mittelin mieleen. Joku koira on uimari, toinen ei tassujaan kastele. Saattaa olla jonkin verran metsästysviettä, tai sitten ei. - Anonyymi
Liity facebookissa Suomenmittelpitx- ryhmään, saat monipuolista tietoa niin pennuista kuin aikuistakin
- Anonyymi
Kiitos vinkistä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911