Aikeissa ostaa mittelin pentu, mutta haluaisin mielipiteitä, neuvoja yms kyseisen rodun pennuista ja aikuisista koirista.
Minulla on ollut koiria ennenkin, mutta ei mitteleitä.
Mitteliin kallistuin senkin takia, että sen turkki ei vaadi nyppimisiä yms…
Millainen luonne teidän koirilla on ollut ?
Ennen minulla oli terrieri, eli itsepäisyyden kyllä tiedän.
Onko vaikea kouluttaa , motivoida tekemään mitä haluan ?
Mittelspitz pennut
3
158
Vastaukset
- Anonyymi
kahden mittelin omistajana 10 vuoden kokemuksella. Toinen on vilkas kuin elohopea, toinen paremminkin unto uneksija. Vilkas antaa aina periksi, ei leiki edes vetoleikkikö. uneksi ja on yllättäien dominoiva vilkasta kohti. ja pitää pari leikkituokita päivässä. Kumpikin haukkuu antaumuksella. kaikkea mahdollista.
Vilkas on armoton remmirähjä, Uneksia osoittaa vain lievää kiinnostusta vastaantulijoihin, olipa kyseellä kövelijä, pyöräilijä tai auto. Toinen koirsakaan ei saa haukkumyrskyä aikaseksi.
Koulutus onnustuu napeilla., olen kuullut jopa toko-voittajasta. agility on useankin mittelin mieleen. Joku koira on uimari, toinen ei tassujaan kastele. Saattaa olla jonkin verran metsästysviettä, tai sitten ei. - Anonyymi
Liity facebookissa Suomenmittelpitx- ryhmään, saat monipuolista tietoa niin pennuista kuin aikuistakin
- Anonyymi
Kiitos vinkistä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815520Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151522- 106961
- 78841
- 50832
- 41813
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44812Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807- 56794
- 39779