Asekaappi??

Anonyymi-ap

Nyt kun olen hankkinut kunnon asekaapin ja kuudes ase tulossa niin kuinka lupaviranomainen todentaa että minulla on lainmukainen asekaappi?
Pitääkö minun ottaa valokuva ja toimintaa poliisille vai kuinka.

21

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos viranomainen ei pyydä sinulta selvitystä asiasta, niin se ei ole kiinnostunut kaapistasi. Jos kysyvät, niin ota kuva kaapin tyyppikilvestä. Siinä näkyy hyväksyntänumerot.

    • Anonyymi

      Yllätys ratsia aina mahdollista.

      • Anonyymi

        Miten yllätysratsia liittyy alkuperäiseen kysymykseen?


      • Anonyymi

        Ei ihmisen kotiin tulla mitään yllätysratsioita tekemään


    • Anonyymi

      Kävi näin 25 vuoden Syyskuu..

      • Anonyymi

        Kävi miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi miten?

        Muistaakseni, ase lupa anomuksessa on kohta. Kuinka säilytä asetta. 🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni, ase lupa anomuksessa on kohta. Kuinka säilytä asetta. 🤭🤭🤭

        Aloittaja kysyi, miten todistetaan lupaviranomaiselle millainen asekaappi hakijalla on ?

        Luotetaanko hakijan sanaan, valokuviin, kuittiin ostetusta kaapista, vai miten ?

        "Yllätysratsia" ei taida olla käytäntönä kuitenkaan, voi tulla kalliiksi jos ei satu olemaan kotona juuri silloin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kysyi, miten todistetaan lupaviranomaiselle millainen asekaappi hakijalla on ?

        Luotetaanko hakijan sanaan, valokuviin, kuittiin ostetusta kaapista, vai miten ?

        "Yllätysratsia" ei taida olla käytäntönä kuitenkaan, voi tulla kalliiksi jos ei satu olemaan kotona juuri silloin...

        Kyllä Salon poliisilaitos on uskonut sen kummemita todisteita. Ainahan poliisila on mahdollisuus käydä katsomassa pitääkö paikkansa. 🦊🦊🦊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Salon poliisilaitos on uskonut sen kummemita todisteita. Ainahan poliisila on mahdollisuus käydä katsomassa pitääkö paikkansa. 🦊🦊🦊

        Kuinka vanha olet? On aika lapsellista käyttää noita hymiöitä ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka vanha olet? On aika lapsellista käyttää noita hymiöitä ym.

        Olen kohta 75v. Olen vanhuuden taaparus. Hymiöt, muistampa mitä olen kirjoittanut. 😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kohta 75v. Olen vanhuuden taaparus. Hymiöt, muistampa mitä olen kirjoittanut. 😁😁😁

        Olisi parempi, jos unohtaisit tämän palstan sijainnin kokonaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi parempi, jos unohtaisit tämän palstan sijainnin kokonaan...

        Taso laskisi. 🤪🤪🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taso laskisi. 🤪🤪🤪

        Olen yksi harvoista täälä joka tietää jotain aseista, 30 luvallista pyssykää. Vai keskustelaanko ilmakiväärin luodin lähtönopedesta. 🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksi harvoista täälä joka tietää jotain aseista, 30 luvallista pyssykää. Vai keskustelaanko ilmakiväärin luodin lähtönopedesta. 🤭🤭🤭

        Kuinka ilmakiväärin luodin lähtönopeus liittyy alkuperäiseen kysymykseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksi harvoista täälä joka tietää jotain aseista, 30 luvallista pyssykää. Vai keskustelaanko ilmakiväärin luodin lähtönopedesta. 🤭🤭🤭

        Lähtönopeus on nolla, siitä se sitten alkaa kiihtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtönopeus on nolla, siitä se sitten alkaa kiihtyä.

        Lähtönopeus on m/s piipun suusta. 🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtönopeus on m/s piipun suusta. 🤭🤭🤭

        Älykkö


    • Anonyymi

      Onhan niitä ilmakivääreitä jotka laittaa kuulan 400m/s

    • Anonyymi

      Ei asiaa kukaan valvo, mutta siinä kohdassa jos aseesi varastetaan, niin tutkinnan kohdassa jos todetaan ettei ole ollut lainmukaista, niin taitaa sakko heilahtaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe