Nyt kun olen hankkinut kunnon asekaapin ja kuudes ase tulossa niin kuinka lupaviranomainen todentaa että minulla on lainmukainen asekaappi?
Pitääkö minun ottaa valokuva ja toimintaa poliisille vai kuinka.
Asekaappi??
21
636
Vastaukset
- Anonyymi
Jos viranomainen ei pyydä sinulta selvitystä asiasta, niin se ei ole kiinnostunut kaapistasi. Jos kysyvät, niin ota kuva kaapin tyyppikilvestä. Siinä näkyy hyväksyntänumerot.
- Anonyymi
Yllätys ratsia aina mahdollista.
- Anonyymi
Miten yllätysratsia liittyy alkuperäiseen kysymykseen?
- Anonyymi
Ei ihmisen kotiin tulla mitään yllätysratsioita tekemään
- Anonyymi
Kävi näin 25 vuoden Syyskuu..
- Anonyymi
Kävi miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävi miten?
Muistaakseni, ase lupa anomuksessa on kohta. Kuinka säilytä asetta. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni, ase lupa anomuksessa on kohta. Kuinka säilytä asetta. 🤭🤭🤭
Aloittaja kysyi, miten todistetaan lupaviranomaiselle millainen asekaappi hakijalla on ?
Luotetaanko hakijan sanaan, valokuviin, kuittiin ostetusta kaapista, vai miten ?
"Yllätysratsia" ei taida olla käytäntönä kuitenkaan, voi tulla kalliiksi jos ei satu olemaan kotona juuri silloin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja kysyi, miten todistetaan lupaviranomaiselle millainen asekaappi hakijalla on ?
Luotetaanko hakijan sanaan, valokuviin, kuittiin ostetusta kaapista, vai miten ?
"Yllätysratsia" ei taida olla käytäntönä kuitenkaan, voi tulla kalliiksi jos ei satu olemaan kotona juuri silloin...Kyllä Salon poliisilaitos on uskonut sen kummemita todisteita. Ainahan poliisila on mahdollisuus käydä katsomassa pitääkö paikkansa. 🦊🦊🦊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Salon poliisilaitos on uskonut sen kummemita todisteita. Ainahan poliisila on mahdollisuus käydä katsomassa pitääkö paikkansa. 🦊🦊🦊
Kuinka vanha olet? On aika lapsellista käyttää noita hymiöitä ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vanha olet? On aika lapsellista käyttää noita hymiöitä ym.
Olen kohta 75v. Olen vanhuuden taaparus. Hymiöt, muistampa mitä olen kirjoittanut. 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kohta 75v. Olen vanhuuden taaparus. Hymiöt, muistampa mitä olen kirjoittanut. 😁😁😁
Olisi parempi, jos unohtaisit tämän palstan sijainnin kokonaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi parempi, jos unohtaisit tämän palstan sijainnin kokonaan...
Taso laskisi. 🤪🤪🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taso laskisi. 🤪🤪🤪
Olen yksi harvoista täälä joka tietää jotain aseista, 30 luvallista pyssykää. Vai keskustelaanko ilmakiväärin luodin lähtönopedesta. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yksi harvoista täälä joka tietää jotain aseista, 30 luvallista pyssykää. Vai keskustelaanko ilmakiväärin luodin lähtönopedesta. 🤭🤭🤭
Kuinka ilmakiväärin luodin lähtönopeus liittyy alkuperäiseen kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yksi harvoista täälä joka tietää jotain aseista, 30 luvallista pyssykää. Vai keskustelaanko ilmakiväärin luodin lähtönopedesta. 🤭🤭🤭
Lähtönopeus on nolla, siitä se sitten alkaa kiihtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtönopeus on nolla, siitä se sitten alkaa kiihtyä.
Lähtönopeus on m/s piipun suusta. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtönopeus on m/s piipun suusta. 🤭🤭🤭
Älykkö
- Anonyymi
Onhan niitä ilmakivääreitä jotka laittaa kuulan 400m/s
- Anonyymi
Ei asiaa kukaan valvo, mutta siinä kohdassa jos aseesi varastetaan, niin tutkinnan kohdassa jos todetaan ettei ole ollut lainmukaista, niin taitaa sakko heilahtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438