Nyt kun olen hankkinut kunnon asekaapin ja kuudes ase tulossa niin kuinka lupaviranomainen todentaa että minulla on lainmukainen asekaappi?
Pitääkö minun ottaa valokuva ja toimintaa poliisille vai kuinka.
Asekaappi??
20
528
Vastaukset
- Anonyymi
Jos viranomainen ei pyydä sinulta selvitystä asiasta, niin se ei ole kiinnostunut kaapistasi. Jos kysyvät, niin ota kuva kaapin tyyppikilvestä. Siinä näkyy hyväksyntänumerot.
- Anonyymi
Yllätys ratsia aina mahdollista.
- Anonyymi
Miten yllätysratsia liittyy alkuperäiseen kysymykseen?
- Anonyymi
Ei ihmisen kotiin tulla mitään yllätysratsioita tekemään
- Anonyymi
Kävi näin 25 vuoden Syyskuu..
- Anonyymi
Kävi miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävi miten?
Muistaakseni, ase lupa anomuksessa on kohta. Kuinka säilytä asetta. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni, ase lupa anomuksessa on kohta. Kuinka säilytä asetta. 🤭🤭🤭
Aloittaja kysyi, miten todistetaan lupaviranomaiselle millainen asekaappi hakijalla on ?
Luotetaanko hakijan sanaan, valokuviin, kuittiin ostetusta kaapista, vai miten ?
"Yllätysratsia" ei taida olla käytäntönä kuitenkaan, voi tulla kalliiksi jos ei satu olemaan kotona juuri silloin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja kysyi, miten todistetaan lupaviranomaiselle millainen asekaappi hakijalla on ?
Luotetaanko hakijan sanaan, valokuviin, kuittiin ostetusta kaapista, vai miten ?
"Yllätysratsia" ei taida olla käytäntönä kuitenkaan, voi tulla kalliiksi jos ei satu olemaan kotona juuri silloin...Kyllä Salon poliisilaitos on uskonut sen kummemita todisteita. Ainahan poliisila on mahdollisuus käydä katsomassa pitääkö paikkansa. 🦊🦊🦊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Salon poliisilaitos on uskonut sen kummemita todisteita. Ainahan poliisila on mahdollisuus käydä katsomassa pitääkö paikkansa. 🦊🦊🦊
Kuinka vanha olet? On aika lapsellista käyttää noita hymiöitä ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vanha olet? On aika lapsellista käyttää noita hymiöitä ym.
Olen kohta 75v. Olen vanhuuden taaparus. Hymiöt, muistampa mitä olen kirjoittanut. 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kohta 75v. Olen vanhuuden taaparus. Hymiöt, muistampa mitä olen kirjoittanut. 😁😁😁
Olisi parempi, jos unohtaisit tämän palstan sijainnin kokonaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi parempi, jos unohtaisit tämän palstan sijainnin kokonaan...
Taso laskisi. 🤪🤪🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taso laskisi. 🤪🤪🤪
Olen yksi harvoista täälä joka tietää jotain aseista, 30 luvallista pyssykää. Vai keskustelaanko ilmakiväärin luodin lähtönopedesta. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yksi harvoista täälä joka tietää jotain aseista, 30 luvallista pyssykää. Vai keskustelaanko ilmakiväärin luodin lähtönopedesta. 🤭🤭🤭
Kuinka ilmakiväärin luodin lähtönopeus liittyy alkuperäiseen kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtönopeus on nolla, siitä se sitten alkaa kiihtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtönopeus on nolla, siitä se sitten alkaa kiihtyä.
Lähtönopeus on m/s piipun suusta. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtönopeus on m/s piipun suusta. 🤭🤭🤭
Älykkö
- Anonyymi
Onhan niitä ilmakivääreitä jotka laittaa kuulan 400m/s
- Anonyymi
Ei asiaa kukaan valvo, mutta siinä kohdassa jos aseesi varastetaan, niin tutkinnan kohdassa jos todetaan ettei ole ollut lainmukaista, niin taitaa sakko heilahtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813172Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823629Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361379Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731364Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1481309Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151264Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184943