Nyt kun olen hankkinut kunnon asekaapin ja kuudes ase tulossa niin kuinka lupaviranomainen todentaa että minulla on lainmukainen asekaappi?
Pitääkö minun ottaa valokuva ja toimintaa poliisille vai kuinka.
Asekaappi??
20
425
Vastaukset
- Anonyymi
Jos viranomainen ei pyydä sinulta selvitystä asiasta, niin se ei ole kiinnostunut kaapistasi. Jos kysyvät, niin ota kuva kaapin tyyppikilvestä. Siinä näkyy hyväksyntänumerot.
- Anonyymi
Yllätys ratsia aina mahdollista.
- Anonyymi
Miten yllätysratsia liittyy alkuperäiseen kysymykseen?
- Anonyymi
Ei ihmisen kotiin tulla mitään yllätysratsioita tekemään
- Anonyymi
Kävi näin 25 vuoden Syyskuu..
- Anonyymi
Kävi miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävi miten?
Muistaakseni, ase lupa anomuksessa on kohta. Kuinka säilytä asetta. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni, ase lupa anomuksessa on kohta. Kuinka säilytä asetta. 🤭🤭🤭
Aloittaja kysyi, miten todistetaan lupaviranomaiselle millainen asekaappi hakijalla on ?
Luotetaanko hakijan sanaan, valokuviin, kuittiin ostetusta kaapista, vai miten ?
"Yllätysratsia" ei taida olla käytäntönä kuitenkaan, voi tulla kalliiksi jos ei satu olemaan kotona juuri silloin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja kysyi, miten todistetaan lupaviranomaiselle millainen asekaappi hakijalla on ?
Luotetaanko hakijan sanaan, valokuviin, kuittiin ostetusta kaapista, vai miten ?
"Yllätysratsia" ei taida olla käytäntönä kuitenkaan, voi tulla kalliiksi jos ei satu olemaan kotona juuri silloin...Kyllä Salon poliisilaitos on uskonut sen kummemita todisteita. Ainahan poliisila on mahdollisuus käydä katsomassa pitääkö paikkansa. 🦊🦊🦊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Salon poliisilaitos on uskonut sen kummemita todisteita. Ainahan poliisila on mahdollisuus käydä katsomassa pitääkö paikkansa. 🦊🦊🦊
Kuinka vanha olet? On aika lapsellista käyttää noita hymiöitä ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vanha olet? On aika lapsellista käyttää noita hymiöitä ym.
Olen kohta 75v. Olen vanhuuden taaparus. Hymiöt, muistampa mitä olen kirjoittanut. 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kohta 75v. Olen vanhuuden taaparus. Hymiöt, muistampa mitä olen kirjoittanut. 😁😁😁
Olisi parempi, jos unohtaisit tämän palstan sijainnin kokonaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi parempi, jos unohtaisit tämän palstan sijainnin kokonaan...
Taso laskisi. 🤪🤪🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taso laskisi. 🤪🤪🤪
Olen yksi harvoista täälä joka tietää jotain aseista, 30 luvallista pyssykää. Vai keskustelaanko ilmakiväärin luodin lähtönopedesta. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yksi harvoista täälä joka tietää jotain aseista, 30 luvallista pyssykää. Vai keskustelaanko ilmakiväärin luodin lähtönopedesta. 🤭🤭🤭
Kuinka ilmakiväärin luodin lähtönopeus liittyy alkuperäiseen kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtönopeus on nolla, siitä se sitten alkaa kiihtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtönopeus on nolla, siitä se sitten alkaa kiihtyä.
Lähtönopeus on m/s piipun suusta. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtönopeus on m/s piipun suusta. 🤭🤭🤭
Älykkö
- Anonyymi
Onhan niitä ilmakivääreitä jotka laittaa kuulan 400m/s
- Anonyymi
Ei asiaa kukaan valvo, mutta siinä kohdassa jos aseesi varastetaan, niin tutkinnan kohdassa jos todetaan ettei ole ollut lainmukaista, niin taitaa sakko heilahtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam16811486Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu496481Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö724728Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju644557K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon814500Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754072Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta973833- 863502
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1623381Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä183356